Gotland Ring 2007 - Actionpics

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Nogger skrev:
2615811 ....Jag går efter devisen "Jag har inte övervikt, bara underlängd" :)

I varje överviktig människa bor det en lång person som längtar efter att få komma ut :)

Number 2

Living the dream
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
GSXR 1000 K5
Är det nån som har tips på var man kan bo? Har hittat lite vandrarhem och campingar. Nån som varit där förut kanske kan tipsa om nåt.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Number 2 skrev:
2623398 Är det nån som har tips på var man kan bo? Har hittat lite vandrarhem och campingar. Nån som varit där förut kanske kan tipsa om nåt.

Kolla www.kappelshamn.se , www.maven.se eller på http://www.gotland.info och leta efter vandrarhem i Lärbro för det är billigt och mycket populärt, brukar vara fullbokat med bara hojåkare från Gotland Ring.

www.grannen.se ,Billigt, nära men aningen sunkigt !! Dock helt OK för att sova som sagt.

/Nitrous

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Dela boende?

Någon som är intresserad av att dela boendekostnader med mig i stuga eller något annat med säng i 1-3/6?

PM:a.

Edit: Jag har hittat plats att sova på. Ni behöver inte PM:a längre.

Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Money talks!

Äre nån som inte kan eller får andra förhinder så kan jag köpa en plats eller 2 till överkurs!! Vi kommer överens om nåt lämpligt. PM:a eller maila mikaelsedin@hotmail.com:D

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Nu när man lyckades glida med där andra helgen sa blir man lite nyfiken pa vilka som kommer att vara där. (inte för att jag känner nagon men ända)

Kommer det att publiceras nagon lista pa deltagare eftersom det verkar som allt i princip är fullbokat? Kollade pa reservtraden och den listan verkar inte vara fullt uppdaterad. Det här egentligen inte speciellt nödvändigt men man blir lite nyfiken. :)

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
Räcker upp en hand!
Jag fick nog sista reservplatsen i snabb grupp andra helgen.
Det känns som att den svåra biten är avklarad nu, endast några mindre detaljer återstår (läs: 1st snabb mc & hårdträning) :näsblod

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Bokning av färja

Ska ni på Actionpics prata med Gotlandsrederiet för att ordna ett paketpris för oss mc-åkare eller är det upp till en att lösa en biljett när de släpps?

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Motorrad skrev:
2636952 Ska ni på Actionpics prata med Gotlandsrederiet för att ordna ett paketpris för oss mc-åkare eller är det upp till en att lösa en biljett när de släpps?

I vårt första inlägg strå det följande

- Vi arbetar för få rabatt hos Destination Gotland på färjebiljetterna i år med.
:)

Vi kommer snart gå ut med till er via mail vad som gäller. Som vi skrivit i mail och här är att Destination Gotland har inte haft sin prislista klar för 2007 och att vi väntar på den och vilka rabatter vi får. Men det kommer alltså...håll ut, andas lugnt

/Liwa1 & Nitrous

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Haha, det här börjar bli som med populära konsertbiljetter. Dom tar slut direkt sen säljs dom här o på blocket för dubbla priset ;)

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Liwa1 skrev:
2636957 I vårt första inlägg strå det följande...
..
Vi kommer snart gå ut med till er via mail vad som gäller.
..

Oh, ursäkta, jag såg inte det på första sidan...

Mycket bra att ni skickar ut mail när det blir dags.

Vill inte fixa allt i sista stunden för att då kanske inse att allt är fullbokat och inte kunna ta sig till Gotland. Boendet har jag redan ordnat och det är bara färjan som är kvar.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Motorrad skrev:
2637043 Oh, ursäkta, jag såg inte det på första sidan...

Mycket bra att ni skickar ut mail när det blir dags.

Vill inte fixa allt i sista stunden för att då kanske inse att allt är fullbokat och inte kunna ta sig till Gotland. Boendet har jag redan ordnat och det är bara färjan som är kvar.
Var ordnar man bästa boendet? Sag lite tips här pa traden och kollade pa hemsidan men det var mest stugor. Kommer nog att aka sa jag är där pa torsdagkväll och sedan tänkte jag semestra lite med familjen. Min fru är dock inte sa imponerad av MC-körning sa dom kommer att aka ner till söndag.
Nagra bra förslag? Kör andra helgen 8-10 juni.

TM skrev:
2636724 Räcker upp en hand!
Jag fick nog sista reservplatsen i snabb grupp andra helgen.
Det känns som att den svåra biten är avklarad nu, endast några mindre detaljer återstår (läs: 1st snabb mc & hårdträning) :näsblod
Da kör vi i samma grupp.:tummenupp Min hoj är jääääääkligt snabb, synd att inte jag är det. :rolleyes:

Last edited:

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Palmas skrev:
2637103 Var ordnar man bästa boendet? Sag lite tips här pa traden och kollade pa hemsidan men det var mest stugor.

Stuga är väl ganska bra om man är fler så man kan dela på kostnaden. Du kan söka HÄR för boende i Gotland.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Motorrad skrev:
2637129 Stuga är väl ganska bra om man är fler så man kan dela på kostnaden. Du kan söka HÄR för boende i Gotland.
Jag ska reka lite där. Tack för tipset!

Jag far köra en allmän fraga om det är nagon som känner för att dela pa boende?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Palmas skrev:
2637191 Jag ska reka lite där. Tack för tipset!

Jag far köra en allmän fraga om det är nagon som känner för att dela pa boende?

http://www.grannen.se

Billigt vandrarhem som är nära banan. Perfekt om man inte har med sig familj som ställer höga krav. Inte världens charmigaste ställe men det är tak över huvudet och billigt, mkt enkel standard.

/Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Destination Gotland - bokning av färjebiljetter!

Hej,

Destination Gotland har fastställt priserna nu för 2007 och det är samma priser som 2006 sånär på den facila höjningen av 4 kr per biljett oavsett bokningsform.

Men, turlistan för 2007 är inte spikad ännu så det går inte att boka biljetter redan nu. Turlistan beräknas vara klar vid årsskiftet.
Därför kommer vi inte skicka ut bokningsnummer m.m. redan nu för det kommer bara medföra att många kommer ringa Bokningen och bli hänvisade till att återkomma.

Priserna kommer presenteras här inom kort och Destination Gotland har reserverat undan platser till Sporthojs-folket för att inte "allmänheten" ska kunna boka alla platser.

Alltså, sitt lugnt. Bokningsinfo skickas ut per mail när det går att boka platser på färjetrafiken.

Mvh
Marcus & Lillan
www.actionpics.se

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...