Nogger skrev:2615811....Jag går efter devisen "Jag har inte övervikt, bara underlängd"
I varje överviktig människa bor det en lång person som längtar efter att få komma ut
Nogger skrev:2615811....Jag går efter devisen "Jag har inte övervikt, bara underlängd"
DR-Zätare skrev:2619498I varje överviktig människa bor det en lång person som längtar efter att få komma ut
Number 2 skrev:2623398Är det nån som har tips på var man kan bo? Har hittat lite vandrarhem och campingar. Nån som varit där förut kanske kan tipsa om nåt.
750-R skrev:2626965Äre nån som inte kan eller får andra förhinder så kan jag köpa en plats eller 2 till överkurs!! Vi kommer överens om nåt lämpligt. PM:a eller maila mikaelsedin@hotmail.com
Motorrad skrev:2636952Ska ni på Actionpics prata med Gotlandsrederiet för att ordna ett paketpris för oss mc-åkare eller är det upp till en att lösa en biljett när de släpps?
Liwa1 skrev:2636957I vårt första inlägg strå det följande...
..
Vi kommer snart gå ut med till er via mail vad som gäller.
..
Var ordnar man bästa boendet? Sag lite tips här pa traden och kollade pa hemsidan men det var mest stugor. Kommer nog att aka sa jag är där pa torsdagkväll och sedan tänkte jag semestra lite med familjen. Min fru är dock inte sa imponerad av MC-körning sa dom kommer att aka ner till söndag.Motorrad skrev:2637043Oh, ursäkta, jag såg inte det på första sidan...
Mycket bra att ni skickar ut mail när det blir dags.
Vill inte fixa allt i sista stunden för att då kanske inse att allt är fullbokat och inte kunna ta sig till Gotland. Boendet har jag redan ordnat och det är bara färjan som är kvar.
Da kör vi i samma grupp. Min hoj är jääääääkligt snabb, synd att inte jag är det.TM skrev:2636724Räcker upp en hand!
Jag fick nog sista reservplatsen i snabb grupp andra helgen.
Det känns som att den svåra biten är avklarad nu, endast några mindre detaljer återstår (läs: 1st snabb mc & hårdträning)
Palmas skrev:2637191Jag ska reka lite där. Tack för tipset!
Jag far köra en allmän fraga om det är nagon som känner för att dela pa boende?
Tackar! Jag skall kolla där vad som finns ledigt.Nitrous skrev:2637214http://www.grannen.se
Billigt vandrarhem som är nära banan. Perfekt om man inte har med sig familj som ställer höga krav. Inte världens charmigaste ställe men det är tak över huvudet och billigt, mkt enkel standard.
/Nitrous
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |