Solan
PotatoesMc.com
Suck! Hade jag varit gjord av pengar så hade jag bokat båda helgerna, jag är sjukt avundsjuk på er som är där nu.
Bra väder och härlig åkning idag, blå himmel hela dagen.
Några avåkningar men ingen skrotad hoj och inga personskador. Alla har kunnat fortsätta köra med sin hoj. Ambulanspersonalen var aningen uttråkad, men på ett positivt "uttråknings-sätt".
Imorn ska vädret bli ännu bättre, vindstilla.
/Nitrous & Liwa1
Så här såg det ut på allmänna körningen. Jag (swedie) fick lägga lite sköna fria varv o träna sladd =
I den farten kan du inte ha fått många fria varv...det känndes som man blev varvad två gånger på samma varv.
Så här såg det ut på allmänna körningen. Jag (swedie) fick lägga lite sköna fria varv o träna sladd =
I den farten kan du inte ha fått många fria varv...det känndes som man blev varvad två gånger på samma varv.
Han tog nytt banrekord igår så hyfsat fort gick det iallafall.
Efter kraschen igår så kör jag som en kärring. Svårt att få upp tempot så här direkt efter. Hur svårt ska det va att bara glömma och komma tillbaka?
Klarblå himm el i dag och precis lagom med vind
Tyvärr så tränade nog Swedie lite för mycket sladd för han gick av i slutet på rakan under första passet. Han är okej men hojen fick lite repor, en fotpinne som gick av mm.
Bakdäcken blir skit och det sladdar ut ur kurvorna. Kul med kontrollerade sladdar men mindre kul för plånboken
Det verkar vara stora problem med Pirelli Superbike Slicks från 2007. Ska testa en ny uppsättning på Sviestad på tisdag, ser det lika illa ut då blir jag minst sagt förbannad.Däcktuggandet värre än åren innan eller går det bara så mycket fortare i år?
Tack Actionpics & co för ännu en grym banhelg på Gotland Ring.
(Bilder och kanske lite film kommer upp om någon dag.)
Är det nån som har plats i buss eller på släp för min hoj, åker med 11a färjan på torsdag. Lite panik bara!!
Fick så på alla kraschisar idag, här är hyndan i Gotland Ring Edition!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|