Dr.Bike
Guest
Hmmm mycket snodda grejjor på den där ser jag!
Långlån!
Hmmm mycket snodda grejjor på den där ser jag!
Detta brukar komma upp efter var o varannan bankörningen, men sen så brukar också 8 av 10 köra med just PP. Vore intressant o höra mer kring de specefika händelserna och förarnas upplevelser.Som vanligt verkar många av de som high sidade ha kört Pilot Power
Dags att gå upp och jobba efter 4 timmars sömn. Helgen var bra, kan tyvärr inte säga toppen då jag åkte omkull. Men hade himla skoj ändå.
Kroppen är öm och fina blåmärken börja dyka upp överallt.
Tack till Mattias som övertalade mig att köra sista passet. Spökena började försvinna och jag kom ner på hyfsade och stabila tider tills min vänstra axel inte pallade mer.
Kul att träffa alla glada och goa människor =)
Alicia, du körde grymt bra. Imponerad av hur du utvecklats och hur du drar runt din 400a på banan. Ser skitbra ut
/Nitrous
Detta brukar komma upp efter var o varannan bankörningen, men sen så brukar också 8 av 10 köra med just PP. Vore intressant o höra mer kring de specefika händelserna och förarnas upplevelser.
/N
1:a banhelgen på "fullvuxen" mc avklarat, bara kört mod.standard minimoto innan på bana. Jämförelsevis lika roligt, insatsen är högre dock på denna nivå. Både pengamässigt och vad man riskerar i fysiska åkommor om man inte lyckas hålla sig på hjulen. Kul var det dock.
Stor elge till actionpics, som skötte detta väldigt bra (har iofs inte så mycket att jämföra med som sagt).
Kritik lämnas enbart till den fashionabla TC installationen. Banan borde bojkottas innan det finns något som liknar en human sanitetsanläggning. Begär inte skinande kakel och lavendel, men det där var det värsta jag har sett i modern tid.
Jag tycker att det kastas en hel del skit på Power.Som vanligt verkar många av de som high sidade ha kört Pilot Power
Kolla Håkans inlägg ovan. Det är ingen direkt hemlighet att just Pilot Power är dåliga på att tala om vart gränsen går förrän det är försent.Jag tycker att det kastas en hel del skit på Power.
Jo, för mig är det en hemlighet att sådana rykten florerar, har kört ett antal set och aldrig (peppar peppar...) haft några som helst överraskningar från däcken, tvärt om talar dom om mjukt och fint när man överskridit gränsen. Har naturligtvis haft ett antal släpp men det enbart beroende på skit bakom styret eller på underlaget....Det är ingen direkt hemlighet att just Pilot Power är dåliga på att tala om vart gränsen går förrän det är försent...
...Stort tack till Actionpics för en kanonhelg
Jag har haft super skoj,skrattar massor åt kokosbolls historier ,haft premiär på banan efter tre år med actionpics flaggan,har en sol bränna eller kanske kräft bränna som gör sjuk ont men de va de värt..Men de bästa e nog att de bara e 4 dagar kvar till vi e på Gotland igen..
Massa tack till Mårten Affe å Linda för vallningen på banan..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|