Slappa
Rage closed inside!
tack betsy för att du fånga kameran
Vilken dag var de du "tappade" kameran?
tack betsy för att du fånga kameran
Måste tyvärr säga att det inte var så roliga bilder som fotografen för actionpics tagit.
Varken vinklar, focus eller fartkänslan var speciellt upphetsande..
Måste tyvärr säga att det inte var så roliga bilder som fotografen för actionpics tagit.
Tack till på actionpics för en proffsigt anordnad banhelg (som vanligt mao ), ordning & reda + hjälpsamma instruktörer.
Suveränt att ni lyckades lura dit Öhlins för volontärarbete, dom verkade ha fullt upp hela helgen. Hoppas att ni fortsätter med liknande arrangemeng i samband med era bankörningar, en riktigt kvalitetshöjare.
Även till instruktör Eskilsson som sålde beggade slicks och sedan hjälpte oss att få på dem trots värmen och stressen, det var j*kligt kul & utvecklande att köra med dem ist för de slitna gatdäcken. Stort tack, det var mycket uppskattat!
Passar även på att tacka Fredrik och alla ni andra som arrangerade åkningen under Lelleveckan (vi stannade kvar ytterliggare 3 dagar efter actionpicshelgen), det var buskul att fortsätta några dagar till trots att man var ganska utmattad
Tack till på actionpics för en proffsigt anordnad banhelg (som vanligt mao ), ordning & reda + hjälpsamma instruktörer.
Suveränt att ni lyckades lura dit Öhlins för volontärarbete, dom verkade ha fullt upp hela helgen. Hoppas att ni fortsätter med liknande arrangemeng i samband med era bankörningar, en riktigt kvalitetshöjare.
Även till instruktör Eskilsson som sålde beggade slicks och sedan hjälpte oss att få på dem trots värmen och stressen, det var j*kligt kul & utvecklande att köra med dem ist för de slitna gatdäcken. Stort tack, det var mycket uppskattat!
Passar även på att tacka Fredrik och alla ni andra som arrangerade åkningen under Lelleveckan (vi stannade kvar ytterliggare 3 dagar efter actionpicshelgen), det var buskul att fortsätta några dagar till trots att man var ganska utmattad
Jag har ett klagomål. Det är ganska kort och koncist.
TVÅ BILDER?!
Har jag åkt till en gudsförgäten jävla kalkholme för att komma med på två bilder?
Jag tackar alla för en super kul helg.
Jag e nöjd med tiden jag fick med min bly hög. 1.35.20
Jag längtar till nästa gång.
Du finns nu med på film från Gotland.
Du hittar dom på www.eskilsson-racing.se
Jag lägger upp flera filmer så fort jag kan under dom närmaste dagarna.
Mina bilder från 8-10/6 ligger nu uppe på Bildbevis.com
Ni som har kunskap om Powers eventuella varmgång och att däcken "smälter", har detta däck börjat smälta?
Är ett 2CT som gått på Åsen ca 1.19-fart, kände inget släpp alls, fram alltså för bak så gungar det friskt i depåböjen
Det var så lite så. Hjälper mer än gärna till.
(Innebär inte att jag vill kränga däck till alla deltagare )
Du finns nu med på film från Gotland.
Du hittar dom på www.eskilsson-racing.se
Jag lägger upp flera filmer så fort jag kan under dom närmaste dagarna.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|