Gotland Ring 2007 - Actionpics

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Måste tyvärr säga att det inte var så roliga bilder som fotografen för actionpics tagit.

Varken vinklar, focus eller fartkänslan var speciellt upphetsande..

Mårtens bild var ju inte dålig i alla fall, fast han kanske kommer lite längre ned än andra också :yoparty :tummenupp

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Måste tyvärr säga att det inte var så roliga bilder som fotografen för actionpics tagit.

Med tanke på att jag har paj i min högra arm = jävligt svårt att fota & alla kan vi även ha dåliga dagar & ja jag kan ta kritik :)

Men du kan få låna min kamera nästa gång så kan du ju visa hur det ska se ut ;)

Dålig bild?

DSC_8554.jpg

//Simon

Last edited:

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen

inte hoppa på våran fotograf :gnissla för 4 år sen var det dödsdömt att få se sig själv på bild på en bankörning och han har väl sen dess kläckt ur sig en miljon sjukt bra bilder.
Jag ser hellre en proffsbild på mig själv än 15 gryniga på 7 mils avstånd.

Duger det inte så får man fota själv.

Last edited:

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
Tack till på actionpics för en proffsigt anordnad banhelg (som vanligt mao :tummenupp ), ordning & reda + hjälpsamma instruktörer.
Suveränt att ni lyckades lura dit Öhlins för volontärarbete, dom verkade ha fullt upp hela helgen. Hoppas att ni fortsätter med liknande arrangemeng i samband med era bankörningar, en riktigt kvalitetshöjare.

Även :tummenupp till instruktör Eskilsson som sålde beggade slicks och sedan hjälpte oss att få på dem trots värmen och stressen, det var j*kligt kul & utvecklande att köra med dem ist för de slitna gatdäcken. Stort tack, det var mycket uppskattat!

Passar även på att tacka Fredrik och alla ni andra som arrangerade åkningen under Lelleveckan (vi stannade kvar ytterliggare 3 dagar efter actionpicshelgen), det var buskul att fortsätta några dagar till trots att man var ganska utmattad :näsblod

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Tack till på actionpics för en proffsigt anordnad banhelg (som vanligt mao :tummenupp ), ordning & reda + hjälpsamma instruktörer.
Suveränt att ni lyckades lura dit Öhlins för volontärarbete, dom verkade ha fullt upp hela helgen. Hoppas att ni fortsätter med liknande arrangemeng i samband med era bankörningar, en riktigt kvalitetshöjare.

Även :tummenupp till instruktör Eskilsson som sålde beggade slicks och sedan hjälpte oss att få på dem trots värmen och stressen, det var j*kligt kul & utvecklande att köra med dem ist för de slitna gatdäcken. Stort tack, det var mycket uppskattat!

Passar även på att tacka Fredrik och alla ni andra som arrangerade åkningen under Lelleveckan (vi stannade kvar ytterliggare 3 dagar efter actionpicshelgen), det var buskul att fortsätta några dagar till trots att man var ganska utmattad :näsblod

Nja, Öhlins kostade en hel del pengar så att säga. För vi betalade dom för att komma till Gotland. Men det var det värt. För så många hade nytta och hjälp av dom. Killarna fick slita hårt med alla som behövde ha hjälp.

/Liwa1

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09

Det var så lite så. Hjälper mer än gärna till.
(Innebär inte att jag vill kränga däck till alla deltagare :näsblod )

Du finns nu med på film från Gotland.
Du hittar dom på www.eskilsson-racing.se
Jag lägger upp flera filmer så fort jag kan under dom närmaste dagarna.

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Last edited:

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar

Nu fick man ju bortlängtan direkt, trots att man sitter här hemkommen sedan 1 dygn med träningsvärk i benen. Får väl sitta & torrputsa på spårvalen framför videoklippet fram tills nästa års GR...:gnissla

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
Mina bilder från 8-10/6 ligger nu uppe på Bildbevis.com

Så många bilder, och ingen pucksrubbar bild :huvet
Å jag som verkligen ansträngde mej, när jag åkte förbi.

Glömde juh, TACK för en kanon helg, det här va min banmödis som sprack. Topp 5 bland det roligaste man kan ha, med kläderna på!
Actionpics gänget, TACK SOM FAN!
Tack Eskilsson, så jag kom hem!

Last edited:

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Ni som har kunskap om Powers eventuella varmgång och att däcken "smälter", har detta däck börjat smälta?
Är ett 2CT som gått på Åsen ca 1.19-fart, kände inget släpp alls, fram alltså för bak så gungar det friskt i depåböjen:tummenupp

Hade det börjat smälta hade du åkt av....

Dr.Bike

Guest
Det var så lite så. Hjälper mer än gärna till.
(Innebär inte att jag vill kränga däck till alla deltagare :näsblod )

Kan du ordna så man kan tanka ner dem oxå?
(nu funkar inte högerklick och spara som)
Vet att det finns fuskprogram så man kan göra det ändå, men jag ville fråga dig först osv.

Mvh/nöjd deltagare.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...