Gotland Ring 2007 - Actionpics

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Tack för en grym helg -nu i backspegeln.

Vädret går ju knappt att klaga på men det var lite i varmaste laget.

Fick punka i depån direkt efter förarmötet, sen stod bakhulet på fälgen :gnissla Detta löstes med ett nytt par däck från Rollers mobila buss :yoparty

En massa rolig körning och trevlig stämmning både i och utanför banan.

Tack till ActionPics och alla som gjorde detta möjligt!

Bellis

GLAD!
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR -03
Måste också tacka Actionpics och framförallt alla instruktörer som gör ett grymt jobb med att hålla reda på oss :)

Min bästa helg där någonsin :nicka Vill tillbaka NU!!!

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hej!

Vi vill tacka,

Alla underbara instruktörer som är guld värda. Vilket kanonjobb ni har gjort i två helger. Ni har funnits där för alla deltagare och gett allt. Att få se hur deltagare förändrar och förbättrar sin körning så enormt som ni lyckats med är helt er förtjänst. Ni ska veta att ni har fått så mycket positiv kritik från deltagarna och jag ska förmedla det vidare till er. Vill att ni ska veta att ni är riktigt omtyckta.

Alla deltagare som varit med och förgyllt dessa två helger. Utan er hade vi inte haft dessa två underbara helger. Det finns så många härliga personer som helst under dessa bandagar och jag önskar vi hann med att prata med er alla.

Alla som arbetar i Actionpics och sliter med besiktning, skamkärran, depåutsläppet osv. Ni är helt underbara. Det går inte att få allt fungera så bra som det gör utan er.
Jocke som är en mästerkock och för att Betsy gjorde alla inköp med maten.

Öhlins & Motospeed samt Cykel & MC hallen Visby för att ni fanns där för alla deltagare som behövde hjälp med sina inställningar. Det var kul att se att ni hade mycket att göra och vi hoppas att det var roligt och givande för er dessa helger.

TM ambulans som kom från Gelleråsen för att var med en av helgerna och med mycket trevlig och kunnig personal. Det är skönt att vi kan erbjuda våra deltagare era tjänster ifall olyckan är där.

Cilla med alla andra som var ansvariga för ambulansservicen första helgen. Vi kunde erbjuda våra deltagare fulltständig ambulansvård tack vare er.

Faktiskt endast En enda som olycka som behövde sjukhusvård och det var olyckan på fredag morgon som skapade oljespillet. Alltid trist att stå stilla i en timme men skönt att inga fler personskador än ett brutet båtben inträffade över två hela helger om totalt 6 dgr, nästan otroligt.

Mavens som höll i en provisorisk catering och såg till att hålla oss alla mätta med god mat och en hög service. Utan er servering hade vi haft många hungriga och törstiga deltagare.

Bunge Vandrarhem som erbjöd deltagarna ett bra boendepaket till en rimlig kostnad.

Kappelshamn stugby som höll en hög service till oss i Actionpics och alla instruktörer. Det var kanon att kunna basta och bada i poolen, grilla och bo i bra stugor.

För alla som såg till att allt runt om blev roligt och spännande kvällar. Alltid lika kul att sitta ner och ”ljuga” lite om kvällarna.

Allt slit och jobb vi lägger ner är värt när vi märker att allt fungerar och då vi får så mycket positivt tillbaka från er alla som varit med på något sätt under dessa helger.

Något jag tycker är riktigt kul är att vår lilla Jenny efter flera års vinkande med flagga hann få mc-kortet till gotland och gjorde riktigt bra i från sig. Likaså att få se Betsy och Prillan öka tempot rejält på sina hojar. Dock lider vi lite med Hornet, men det är skönt att veta att han mår bra. Vi som arbetar med Actionpic är Nitrous, Liwa1, prillan, Badtoy, Jocke, Betsy, jenny och hornet och vi är ett "sjukt" gäng men som har så sjukt kul.

Det är självklart att vi kör 2 helger på Gotland Ring 2008!

Ett sista tack till Rollersdäck & Racerepairs som såg till att deltagare kunde få däckservice på plats. Hembiobutiken och Din MC som varit med som sponsorer för att kunna genomföra helgerna på Gotland Ring.

Stort tack till era alla

/Liwa1 & Nitrous

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
Jao, tack för en jättefin helg! Jag hade askul!

Tack också mina till mina depå grannar underbart folk, och jaaaaa va fan ok ok ok silvertejp är kanske bättre än maskeringstejp... men helvete, va fan maskerings tejpen faliera bara 1 gång av 12 (tack betsy för att du fånga kameran, jag kommer dock hävda att jag hade så feta nerlägg att jag även skrapa kameran).

skoj som fan, skönt folk, rolig körning, cpbränna i nacken.. allt gött ! :yoparty

Dr.Bike

Guest
Fick punka i depån direkt efter förarmötet, sen stod bakhulet på fälgen :gnissla Detta löstes med ett nytt par däck från Rollers mobila buss :yoparty

En massa rolig körning och trevlig stämmning både i och utanför banan.

Aha - det var DU det! :)
Väl bekomme - men det var inte RoLLERs in persona som var där utan Racerepairs från Uppsala :yoparty

Racerepairs agerade ombud för RoLLERs däck, i ett samarbete mellan två firmor som är goda samarbetspartners. Det bästa från två världar som nån skulle kunnat sagt ;)
Detta samarbete sträcker sig även till den eminenta event och äventyrsfirman - det resande teatersällskapet - och med de bästa instruktörerna:

Actionpics! :D

Tillsammans ville vi var för sig leverera det bästa en banåkartok behöver, har glömt hemma, eller slitit ut under brinnande och pågående event!
Stay tuned - åk med actionpics - och det kommer bara bli bättre och bättre service i framtiden!

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
... nu börjar man återvända till livet igen efter dubbla helger på Ön, sjukt många varv blev det och tack till alla galna/glada människor, både deltagare och alla härliga människor som ingår i vårt resande cirkussällskap "A-packet" :) Ingen nämnd ingen glömd !!

Vill rikta ett stort tack till jocke på öhlins som med en ängels tålamod stod två dagar i sträck med sin speciella 1-meters linjal :tummenupp och lugnt och metodiskt bara lyssnade och sen med en kirurgs precision agerade och vips så va det många som hade en trevligare hoj med ett helt annat däckslitage, ordet barnrumpa som beskrivning av sina däck efter det att Dr Jocke varit framme va väldigt frekvent förekommande ! /M

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag har ett klagomål. Det är ganska kort och koncist.

TVÅ BILDER?!

Har jag åkt till en gudsförgäten jävla kalkholme för att komma med på två bilder? :mad:

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM

TVÅ BILDER?!

Har jag åkt till en gudsförgäten jävla kalkholme för att komma med på två bilder? :mad:

Konstigt tycker jag med. Jag körde skitlångsamt (lite långsammare och lapp-lisan hade bötfällt mig för felparkering) och ändå lyckades jag bara fastna på 1 bild! :va

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R

TVÅ BILDER?!

Det är korrekt.

(Det är 2 bilder mer än rejsertrxen, och den borde ändå förvarnat alla fotografer genom sina vackra röksignaler som torde setts vida omkring...)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

Ska kolla med Badtoy om det inte blev fler "bra" bilder. Jag vet att det var mycket skräpbilder som åkte i soptunnan hos fotografen.

Men, en fråga. Var du där för att åka hoj eller för att posera för fotografering? :) :tungan

/Nitrous

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ska kolla med Badtoy om det inte blev fler "bra" bilder. Jag vet att det var mycket skräpbilder som åkte i soptunnan hos fotografen.

Men, en fråga. Var du där för att åka hoj eller för att posera för fotografering? :) :tungan

/Nitrous

Åka hoj är astråkigt. Synas är kul!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Åka hoj är astråkigt. Synas är kul!

Tänkte väl att det måste vara så.

Efterlysning: Alla fotografer som har många och bra bilder från Gotland 1-3 Juni främst får gärna kontakta Actionpics.
Vi lägger mer än gärna upp era bilder i vårt galleri och det är en chans för Dig som fotograf att kanska tjäna några kronor på dina bilderna.

/Nitrous

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös

Efterlysning: Alla fotografer som har många och bra bilder från Gotland 1-3 Juni främst får gärna kontakta Actionpics.
Vi lägger mer än gärna upp era bilder i vårt galleri och det är en chans för Dig som fotograf att kanska tjäna några kronor på dina bilderna.

/Nitrous

Det där var en variant....

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Fotografen..

Måste tyvärr säga att det inte var så roliga bilder som fotografen för actionpics tagit.

Varken vinklar, focus eller fartkänslan var speciellt upphetsande..

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Måste tyvärr säga att det inte var så roliga bilder som fotografen för actionpics tagit. Varken vinklar, focus eller fartkänslan var speciellt upphetsande..

Jag har lite bilder som skall skummas igenom också, har inte på allt och alla men någon kanske blir glad. Återkommer men gissar det kommer ta lite tid - något som jag har dåligt med nuförtiden :huvet

R-Sickan

Guest
Jag går och smilar ännu!!!!

Har nu gått och smilat på jobbet i 2 dagar och arbetskamraterna bara suckar och stönar.
En annan bara ler och kopplar bort jobbet jämna mellan rum.. Sen väcker de mig från min dagdröm när jag är och kör på ringen. varför ska det roliga ta slut så fort.:huvet

Tack alla för en helt underbar helg.
T o m mina hjärnspöken efter höstens highside krasch försvann.

R-Sickan

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Jag tackar alla för en super kul helg.

Jag e nöjd med tiden jag fick med min bly hög. 1.35.20 :)

Jag längtar till nästa gång.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...