VI ÄR HÄR NU!!
I en röd stuga med vita knutar strax utanför Lärnbo, korna står praktiskt taget utanför och betar, Usch vad man kan längta till i morgon
Rossi nästan våldtog mig..Han tungkysste mig även fast jag sa att jag bara ville kramas och pussas..
Ja det enda dom gör är ju o handlar, för inget matställe är öppet, för dom måste ju stå hemma o laga mat, för inget matställe är öppet....2988386Men gerejj va gött... vill dit igen! Hatar öppettiderna på ön men man måste ju ändå älska själva grejen... åka en kort resa långt bort för att bränna en löning runt ringen
Var är bilderna?!
Jag har inte lagt ut 35.000:- på att inte komma med på bild!
Kostar det 35K att snora runt på en illaluktande liten hoj?
För femtone gången!
BILDER KOMMER FRÅN ACTIONPICS I SLUTET AV NÄSTA VECKA.
Fotografen har 3000st bilder att gå igenom och säkert lika många efter den här helgen vi börjar snart.
Hej hopp,, nu går färjan från Nynäs.
/Nitrous
Ja det enda dom gör är ju o handlar, för inget matställe är öppet, för dom måste ju stå hemma o laga mat, för inget matställe är öppet....
Mer får man inte för 35K...snålis!
*stolt fotograf*
Klart läckraste hojen på ön
Asch, det är säkert drogerna som pratar.
Mja, om man som jag köper läderkläder för 19000 + 3500 + 2200, hjälm för 7000:- och målar kåpor och har sig för några tusen till blir det ju såna pengar. Man kan göra det på ett billigare men fulare sätt också. Men jag gillar att vara röd och sådär. Fast det har inte betalat sig riktigt än.
( )
Edit: Ja, Hannez har förstås god smak. Fint, det.
men för helvete, man måste över styrfart för att bli intressant som bildobjekt det borde du väll lärt dig vid det här laget. byt hoj, kom in i matchen och kom på bild
björn
Vad körde du på? det var jag som var brevid er vid husvangnen. (gula gsxr 1000)
/fredrik
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |