Gotland Ring 2007 - Actionpics

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Bör jag byta framdäck? Tycker det ser ut som det är en del mönster kvar men man vill ju ha fräscha däck. Enligt dr.bike så kan jag behålla det. Jag åker i medelgruppen.

Jag chansar och behåller detta! Enligt dr.bike och ozto så är det väl cool iaf. Byter annars där :tummenupp Snart bär det av :yoparty

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Ja mentalt har jag redan varit kvar på gotland sedan förra helgen, vet inte vad jag gör på jobbet för jag gör visst mitt jobb men huvudet sitter redan och går igenom kurvor, gas, växlar.....

Några timmar kvar här och sen hem, packa och brassa helvetet till Nynäs för att sitta på en ap-tråkig båt i 3 tim och sen gå o lägga sig för några få timmars sömn.

Vi ses i Nynäs och imorn vid banan, woohooo.

/Nitrous

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Kul nu går inte ens startmotorn runt. Det klickar vid batteriet. Skulle precis backa ur den från garaget och starta den. Dr.bike sa att han laddade batteriet igår, och den fungerade felfritt på hemvägen från honom. Ska ladda batteriet.. Galet rädd nu :(

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
2987914 Kul nu går inte ens startmotorn runt. Det klickar vid batteriet. Skulle precis backa ur den från garaget och starta den. Dr.bike sa att han laddade batteriet igår, och den fungerade felfritt på hemvägen från honom. Ska ladda batteriet.. Galet rädd nu :(
Äsh, bara att springa igång. Det är mkt värre när skåpbilens startmotor ger upp :gnissla

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Den laddar för fullt, verkligen underligt att det skulle vara tomt :confused:

Håller tummarna..

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Ja mentalt har jag redan varit kvar på gotland sedan förra helgen, vet inte vad jag gör på jobbet för jag gör visst mitt jobb men huvudet sitter redan och går igenom kurvor, gas, växlar.....

....känner igen allt det där, fattar inte att man stannade kvar med eskil, jens, och håkan ! Hörde att dom körde igår och hade lite picnic uppe på banan och avsluta med dopp... MEN JA E INTE BITTER :D Nu är det iaf dags snart igen, förra helgen va sjukt rolig och nu kommer ännu ett gäng sköna lirare som vi ska ta hand om !! Väl mött allihopa, syns som sagt vid nynäs eller på banan imorgon :tummenupp /M

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Last edited:

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Jadå, om det enbart beror på ett dåligt batteri så går den att springa igång.

Ja dom menar vid banan!

Det konstiga är att det fungerat felfritt sedan idag då. Dr.Bike sa som sagt att han laddade det igår och den startade utan problem från honom igår. Får la ta med laddaren kanske ..:rolleyes: :tungan Ändå rädd..

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Det konstiga är att det fungerat felfritt sedan idag då. Dr.Bike sa som sagt att han laddade det igår och den startade utan problem från honom igår. Får la ta med laddaren kanske ..:rolleyes: :tungan Ändå rädd..

Du och Loco kan ju hyra mitt elverk ihop (2,5kWh..du till laddaren och Loco till däcksvärmarna.
300:- för hela helgen...lämna tebax fulltankat! Du bor ju bara några stenkast från mig....

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

Ett batteri kan dö plötsligt. Är batteriet dåligt och man laddar det så kan blyoxid släppa från "bly-noderna" (vet ej korrekt namn) , oxiden lägger sig som en sörja på botten och kan kortsluta batteriet som tvärdör.

Prova med att annat batteri, säkert det som är problem.

/Nitrous

Loco

Gick med
15 Feb 2004
Hoj
Nada
Du och Loco kan ju hyra mitt elverk ihop (2,5kWh..du till laddaren och Loco till däcksvärmarna.
300:- för hela helgen...lämna tebax fulltankat! Du bor ju bara några stenkast från mig....

Ja e med!:tummenupp Men jag åker imorgon kväll. Tror inte att underbarnet har släp/skåp.

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Ett batteri kan dö plötsligt. Är batteriet dåligt och man laddar det så kan blyoxid släppa från "bly-noderna" (vet ej korrekt namn) , oxiden lägger sig som en sörja på botten och kan kortsluta batteriet som tvärdör.

Prova med att annat batteri, säkert det som är problem.

/Nitrous

Härligt det låter.. Var får jag tag på det nu, ska till mcvaruhuset det är om de har då kanske. Ska dra snart jue :tungan Batteriet laddar nu som sagt iaf. Batteriet är inget destvattenbatteri. (namn?)

// jonthe

Last edited:

Wonderboy

Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Härligt det låter.. Var får jag tag på det nu, ska till mcvaruhuset det är om de har då kanske. Ska dra snart jue :tungan Batteriet laddar nu som sagt iaf. Batteriet är inget destvattenbatteri. (namn?)

// jonthe

Biltema har ju. Haninge dock.. Alltid ska det vara något alltså !
Mc varuhuset har ju men har redan pungat ut med 5 lax där denna vecka..

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Var är bilderna?! :mad:
Jag har inte lagt ut 35.000:- på att inte komma med på bild! :mad:

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
VI ÄR HÄR NU!!
I en röd stuga med vita knutar strax utanför Lärnbo, korna står praktiskt taget utanför och betar, Usch vad man kan längta till i morgon :)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...