Skönt att du klarade dig så bra som du gjorde,
Tack för en bra helg trots en high-sider..ler
1.40 skulle jag tro.
Ägaren vart glad och såg en framtida avelshanne10 månader och har redan fattat galoppen...hur ska det sluta? Du får döpa om honom till Rocko
Rossi nästan våldtog mig..Han tungkysste mig även fast jag sa att jag bara ville kramas och pussas..
Tack för en bra helg trots en high-sider..ler
Bara TIMMAR kvar nu innan färjan går!!!!
*abstinensen är total!*
Jag kan rapportera att det är 30,5 grader varmt i Visby just nu, det går knappt att vara ute iaf inte utan solbriller Kom ihåg att dricka extremt mycket denna helg om värmen fortsätter.
Förra helgen fanns det dricka att köpa hos dem som skötte cateringen men deras priser var hutlösa. En 33 cl läsk 20:-, en Snickers 18:- osv. Gotlänningarna gör vad de kan för att suga ur turisterna varenda krona.Finns det dricka att köpa i närheten av banan?
Jag kan rapportera att det är 30,5 grader varmt i Visby just nu, det går knappt att vara ute iaf inte utan solbriller Kom ihåg att dricka extremt mycket denna helg om värmen fortsätter.
Ni som har kunskap om Powers eventuella varmgång och att däcken "smälter", har detta däck börjat smälta?
Är ett 2CT som gått på Åsen ca 1.19-fart, kände inget släpp alls, fram alltså för bak så gungar det friskt i depåböjen
kan rekommendera "Blå Lagunen" att bada i efter en varm bandagskörning, några km från bananen!
Kommentera mitt framdäck på sidan 41 annars kanske jag byter i onödan..
Skitsvårt att så på dom små bilderna... Men ta med dig reservdäck och byt vid banan efter ett par pass så ska du nog se att det blir bra!
Ska du till ön?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |