relentless
Medlem
Liwa1 skrev:Just ja, dom hanskarna gillar han, kanske lite förtur för dig där
har ett par till...han kan få köpa dom oxå!... e jag med då?
Liwa1 skrev:Just ja, dom hanskarna gillar han, kanske lite förtur för dig där
Buster skrev:2551607Skoj,
bra med förvarning och att det blir bokning vid betalning, så kanske man slipper stå på reservplats sjutti-11-tusen den här gången. Money talks
Blir det samma gruppindelning? Tre dagar? Datum?
Liwa1 skrev:2551582Jag är inte sockersöt för jag fick ju ingen bulle och där på låg ju sockret
Grillat är dock gott, bra muta där
*Superlight* skrev:2551519Kommer det inte att bli någon form av bokningslista först?
Kan det inte bli problem annars om det tex finns 300 platser och 600 betalar in för att boka sig en plats...
Du ska få ett paket Ballerina kex... inga problem vettuNitrous skrev:2551509Mutor mottages
Maciej EVO VI skrev:2551650Va FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN sär kan ni inte skriva, här ´har man varit ute på krpgen med liute gamla kompisar och nmär man kommer hem så finns det ett inö'ägg om Gotland Ring
Jag har lovat mig själv och min fru att vi ska med Actionpics till gotland ring. Jag har väåntat på detta inlägg sen jag var med till Manorp och så slänger ni ut det en helt vanlig onsdag när man är ute på stan
Får jag bara ett kontonummer så föper jag omedelbart en plats i snabba elelr mellan gruppen och en i långsamma. Vi vill åka med.
Om det behövs så mutar jag gärna med lite lasagne eller thaimat, grymt gott efter en hel dag på hojjen.
Nitrous skrev:Blir det ett stort problem så är det ju ett angenämt problem egentligen och då får väl vi som arrangör boka upp banan ytterligare 3 dgr och stanna där en hel jäkla vecka
/Nitrous
Nitrous skrev:2551646Nej, ingen bokningslista.
Why: Därför att dom som inte bor framför datorn och verkligen är intresserade missar chansen pga "några" bokar även fast dom troligen inte ska med, och vissa bokar både 3 och 4 platser ifall några polare vill med senare.
Angående antalet så Nää 300 platser finns det inte och vi tror inte att det blir ett problem.
Blir det ett stort problem så är det ju ett angenämt problem egentligen och då får väl vi som arrangör boka upp banan ytterligare 3 dgr och stanna där en hel jäkla vecka
/Nitrous
usch va dålig man är på atyt stava såhär en onsdag... svårt ett trycka på rätt tangent med en kebab i handen. Jga vill dock fortfarande ha 2 platser.Nogger skrev:2551665Ha ha... Boxningshandskar på tangentbordet....
*Superlight* skrev:2551682Tror du missförstod mig, vad jag menar är att det måste vara något sätt att se om det är platser kvar innan man betalar in, blir det fler som betalar in än vad ni har plats med så får ni kanske ett problem med att betala tillbaka en massa pengar...
300 platser var som jag sa bara ett exempel...
Barbone skrev:2551757En liten undran bara,vilken vecka är körningen inbokad på?
Alicia skrev:2551927Är racehojar tillåtet?
Vi är riktigt sugna på att följa med, vill smiska runt 400:a där.
Förra året när vi körde hade jag knappt suttit på en hoj, så det ska bli skit kul att åka dit igen.
KING KONG skrev:2551932Glöm inte bort mej,jag vill oxå henga me
så mutor???? Mackan,hi hi du jag har dina bollar
i handen å nyper till om du glömmer mej.då skulle inte
tjejsingen liwa bli glad,ha ha ha ha ha
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |