Gotland Ring 2007 med Actionpics - inom kort!

Status
Ej öppen för fler svar.

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Med tanke på att Nitrous sitter 20 meter ifrån mig hela dagarna kommer att han att ligga riktigt illa till om det inte sker lite positiv särbehandling. :sissy ;)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Tjoffe skrev:
2552016 Med tanke på att Nitrous sitter 20 meter ifrån mig hela dagarna kommer att han att ligga riktigt illa till om det inte sker lite positiv särbehandling. :sissy ;)

Spela roll, du kan sitta i hans knä om du vill.

Det är jag som BESTÄMMER :D

/Liwa1

PS Din fighter gubbe var så söt så du gjorde mig lite glad, tror du kan få lite särbehandling, ska fundera på det i alla fall

Last edited:

sandstream

Guest
Bara för att strö lite salt i såren på alla som sååååå gärna vill ha en plats så har jag redan en och jag vet dessutom vilka datum som gäller :blah

Det var en tuff natt i Nitrous racebuss på Gelleråsen och jag hade ont dagen efter men det var det värt :D

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Liwa1 skrev:
2552024 Spela roll, du kan sitta i hans knä om du vill.

Det är jag som BESTÄMMER :D

/Liwa1

PS Din fighter gubbe var så söt så du gjorde mig lite glad, tror du kan få lite särbehandling, ska fundera på det i alla fall

Jag anmäler Emma frivillig till att agera barnvakt om ni vill gå på bio eller nått nån gång. :D

Dr.Bike

Guest
KING KONG skrev:
2551932 Glöm inte bort mej,jag vill oxå henga me:pannkyss
så mutor???? Mackan,hi hi du jag har dina bollar
i handen å nyper till om du glömmer mej.då skulle inte
tjejsingen liwa bli glad,ha ha ha ha ha

Du å ja KingKong! Vi campar väl ihop igen? :jäs

sandstream skrev:
2552062 Bara för att strö lite salt i såren på alla som sååååå gärna vill ha en plats så har jag redan en och jag vet dessutom vilka datum som gäller :blah

Det var en tuff natt i Nitrous racebuss på Gelleråsen och jag hade ont dagen efter men det var det värt :D

Seså - kom nu hem till mitt garage, så ska jag bjuda på ventiljustering om du berättar....bara för mig! ;)

Last edited:

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Jag är klart intresserad ocksa, har förankrat med tanten att vi skall aka pa "semester" till Gotland i sommar....

Skriver in mig här för att fa uppdateringarna.

Om mutor ger fördelar kan jag lasta hela bussen full med den Dyska ölen och ta med mig :D

sandstream

Guest
Dr.Bike skrev:
Seså - kom nu hem till mitt garage, så ska jag bjuda på ventiljustering om du berättar....bara för mig! ;)
Det var precis samma taktik Nitrous körde med för att locka in mig i sin racebuss och den resan vill jag inte göra om :D

Bara för att förtydliga så att ingen tror att jag åker gräddfil på något sätt så är jag med och sponsrar körningen via mitt företag.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker :)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sandstream skrev:
2552106 Det var precis samma taktik Nitrous körde med för att locka in mig i sin racebuss och den resan vill jag inte göra om :D

Bara för att förtydliga så att ingen tror att jag åker gräddfil på något sätt så är jag med och sponsrar körningen via mitt företag.

Äh, säg som det är nu. Du åker GRÄDDFIL :D

Nä, Sandis är som sagt med och sponsrar GR dagarna genom sitt ftg. Det tackar vi i Actionpics för, allt för att hålla ner kostnaderna.

Don Quixote skrev:
2552133 Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker :)

Jag ÄR ledningen och jag säger att du ska vara på GR :tummenupp

:tungan

Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Don Quixote skrev:
2552133 Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker :)
Kan knappt vänta på vad din eminenta logistikhantering ska bjuda på för överraskningar nästa år. :D

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Dea skrev:
2552150 Seså, sätt dig i Lillans knä nu. Det är hon som bestämmer.

Mmm och du körde din jeep sakta idag.....eller var det någon annan ute och luftade den kanske:va

Tjoffe, då är NI (du och Emma) bokade som barnvakt helgen den 1/12, passar bra så kan jag och Nitrous ut och åka båt :rolleyes:

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Don Quixote skrev:

....vore kul och ut och "reka" lite ihop igen.. och hjälpa till om dagarna :) Man får väl hoppas på förnyat förtroende !!! Underbart att traditionen med A-pics årliga GR körningar lever vidare ...:tummenupp

Last edited:

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Jag skulle vilja vara med o gasa lite! :yoparty Sitter o rullar tummarna i väntan på mer utförlig information, främst datum! ;)

:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...