Dea skrev:2551995Hela Väsbymaffian är som vanligt PÅ![]()
Inkl. 2st kraschande Norrköpingsbor...=)
Jag tar med mig extra bra gotlandsringkraschpuckar då!
Dea skrev:2551995Hela Väsbymaffian är som vanligt PÅ![]()
Tjoffe skrev:2552016Med tanke på att Nitrous sitter 20 meter ifrån mig hela dagarna kommer att han att ligga riktigt illa till om det inte sker lite positiv särbehandling.![]()
![]()
Liwa1 skrev:2552024Spela roll, du kan sitta i hans knä om du vill.
Det är jag som BESTÄMMER![]()
/Liwa1
PS Din fighter gubbe var så söt så du gjorde mig lite glad, tror du kan få lite särbehandling, ska fundera på det i alla fall
KING KONG skrev:2551932Glöm inte bort mej,jag vill oxå henga me![]()
så mutor???? Mackan,hi hi du jag har dina bollar
i handen å nyper till om du glömmer mej.då skulle inte
tjejsingen liwa bli glad,ha ha ha ha ha
sandstream skrev:2552062Bara för att strö lite salt i såren på alla som sååååå gärna vill ha en plats så har jag redan en och jag vet dessutom vilka datum som gäller![]()
Det var en tuff natt i Nitrous racebuss på Gelleråsen och jag hade ont dagen efter men det var det värt![]()
Dr.Bike skrev:2552086Du å ja KingKong! Vi campar väl ihop igen?![]()
Det var precis samma taktik Nitrous körde med för att locka in mig i sin racebuss och den resan vill jag inte göra omDr.Bike skrev:Seså - kom nu hem till mitt garage, så ska jag bjuda på ventiljustering om du berättar....bara för mig!![]()
campar skrev:2552103Blanda inte in mig i era campningar!![]()
sandstream skrev:2552106Det var precis samma taktik Nitrous körde med för att locka in mig i sin racebuss och den resan vill jag inte göra om
Bara för att förtydliga så att ingen tror att jag åker gräddfil på något sätt så är jag med och sponsrar körningen via mitt företag.
Don Quixote skrev:2552133Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker![]()
Tjoffe skrev:2552083Jag anmäler Emma frivillig till att agera barnvakt om ni vill gå på bio eller nått nån gång.![]()
Liwa1 skrev:2552140
Jag ÄR ledningen och jag säger att du ska vara på GR![]()
![]()
Kan knappt vänta på vad din eminenta logistikhantering ska bjuda på för överraskningar nästa år.Don Quixote skrev:2552133Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker![]()
Dea skrev:2552150Seså, sätt dig i Lillans knä nu. Det är hon som bestämmer.
Don Quixote skrev:2552133Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |