Dea skrev:2551995Hela Väsbymaffian är som vanligt PÅ
Inkl. 2st kraschande Norrköpingsbor...=)
Jag tar med mig extra bra gotlandsringkraschpuckar då!
Dea skrev:2551995Hela Väsbymaffian är som vanligt PÅ
Tjoffe skrev:2552016Med tanke på att Nitrous sitter 20 meter ifrån mig hela dagarna kommer att han att ligga riktigt illa till om det inte sker lite positiv särbehandling.
Liwa1 skrev:2552024Spela roll, du kan sitta i hans knä om du vill.
Det är jag som BESTÄMMER
/Liwa1
PS Din fighter gubbe var så söt så du gjorde mig lite glad, tror du kan få lite särbehandling, ska fundera på det i alla fall
KING KONG skrev:2551932Glöm inte bort mej,jag vill oxå henga me
så mutor???? Mackan,hi hi du jag har dina bollar
i handen å nyper till om du glömmer mej.då skulle inte
tjejsingen liwa bli glad,ha ha ha ha ha
sandstream skrev:2552062Bara för att strö lite salt i såren på alla som sååååå gärna vill ha en plats så har jag redan en och jag vet dessutom vilka datum som gäller
Det var en tuff natt i Nitrous racebuss på Gelleråsen och jag hade ont dagen efter men det var det värt
Dr.Bike skrev:2552086Du å ja KingKong! Vi campar väl ihop igen?
Det var precis samma taktik Nitrous körde med för att locka in mig i sin racebuss och den resan vill jag inte göra omDr.Bike skrev:Seså - kom nu hem till mitt garage, så ska jag bjuda på ventiljustering om du berättar....bara för mig!
campar skrev:2552103Blanda inte in mig i era campningar!
sandstream skrev:2552106Det var precis samma taktik Nitrous körde med för att locka in mig i sin racebuss och den resan vill jag inte göra om
Bara för att förtydliga så att ingen tror att jag åker gräddfil på något sätt så är jag med och sponsrar körningen via mitt företag.
Don Quixote skrev:2552133Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker
Tjoffe skrev:2552083Jag anmäler Emma frivillig till att agera barnvakt om ni vill gå på bio eller nått nån gång.
Liwa1 skrev:2552140
Jag ÄR ledningen och jag säger att du ska vara på GR
Kan knappt vänta på vad din eminenta logistikhantering ska bjuda på för överraskningar nästa år.Don Quixote skrev:2552133Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker
Dea skrev:2552150Seså, sätt dig i Lillans knä nu. Det är hon som bestämmer.
Don Quixote skrev:2552133Jag kanske är på plats även nästa år kanske? Vi får se vad ledningen tycker
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|