Gotland Ring 2007 med Actionpics - inom kort!

Status
Ej öppen för fler svar.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nogger skrev:
2552200 ....vore kul och ut och "reka" lite ihop igen.. och hjälpa till om dagarna :) Man får väl hoppas på förnyat förtroende !!! Underbart att traditionen med A-pics årliga GR körningar lever vidare ...:tummenupp


Du behöver inte bara hoppas på förtroendet, härmed vet du att du har det

/Liwa1
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Fråga angående anmälningförfarandet i år.

Blir det inte svårt att hålla reda på hur många platser det finns kvar med det här systemet. Det tar ju någon dag för pengarna att komma in (en del banker tar det kanske längre tid för). Förra året tog ju platserna slut på 1,5 timme och jag antar att folk kommer att betala in pengar och att dom sen inte kommer att komma med på körningen. Blir det inte väldigt roddigt?

Antar också att man inte ser klockslag då inbetalningen sker.

Men ni har säkert klurat ut något finurligt sätt att lösa det på :)
 
Last edited:
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
Liwa1 skrev:
2552239 Du behöver inte bara hoppas på förtroendet, härmed vet du att du har det

/Liwa1


:hoppa :rullandeu :) Härligt !!!! Ska bli grymt kul och träffa alla människor igen som kommer från när och fjärran + "Actionpacket" :D Banan är jue så underbar !, i år och tidigare år har man kunnat åka 3 dgr i sträck ibland dubbla och tredubbla pass och ändå inte tröttna på banan vilket gör att man återvänder år efter år... ! Helt plötsligt så kändes inte vintern så lång... Hoppas "vi" får dit Öhlins oxå, att det går och ordna../M
 
Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Lotta skrev:
2552251 Fråga angående anmälningförfarandet i år.

Blir det inte svårt att hålla reda på hur många platser det finns kvar med det här systemet. Det tar ju någon dag för pengarna att komma in (en del banker tar det kanske längre tid för). Förra året tog ju platserna slut på 1,5 timme och jag antar att folk kommer att betala in pengar och att dom sen inte kommer att komma med på körningen. Blir det inte väldigt roddigt?

Antar också att man inte ser klockslag då inbetalningen sker.

Men ni har säkert klurat ut något finurligt sätt att lösa det på :)

Anmälan är bindande i om betalning, inga pengar betalas tillbaka, så det blir inte roddigt.

Man ser datum och klockslag på inbetalningarna och vi tor att vi har rätt koll på hur vi ska göra med anmälan. Ni får all info när vi släpper platserna.

Dea skrev:
2552253 Det är bra att hon är rädd om den :tummenupp


men jag var ju sen till jobbet och ville köra fortare :D

Nogger skrev:
2552257 :hoppa :rullandeu :) Härligt !!!! Ska bli grymt kul och träffa alla människor igen som kommer från när och fjärran + "Actionpacket" :D Banan är jue så underbar !, i år och tidigare år har man kunnat åka 3 dgr i sträck ibland dubbla och tredubbla pass och ändå inte tröttna på banan vilket gör att man återvänder år efter år... ! Helt plötsligt så kändes inte vintern så lång... Hoppas "vi" får dit Öhlins oxå, att det går och ordna../M


Öhlins är på till nästan 99% :tummenupp
 
Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Neutral skrev:
2552170 Kan knappt vänta på vad din eminenta logistikhantering ska bjuda på för överraskningar nästa år. :D

Haha, ja jädrar det hade jag nästan glömt. Synd att vi inte har några bilder på det. Jag, syrran, två extra däck, en överfull ikea-bag med grejer, en påse skor och två ryggsäckar på en stackars kawa ;) Det var knappt körbart vill jag lova!
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Don Quixote skrev:
2552300 Haha, ja jädrar det hade jag nästan glömt. Synd att vi inte har några bilder på det. Jag, syrran, två extra däck, en överfull ikea-bag med grejer, en påse skor och två ryggsäckar på en stackars kawa ;) Det var knappt körbart vill jag lova!

DonQ , du vet att du är hemskt välkommen och att vi räknar med dig om du inte får förhinder. Boende är redan bokat åt dig!

/Nitrous & Liwa1
 

Aaron

Exilkuban
Gick med
9 May 2003
Ort
Tjyvhult
Hoj
2008 Aprilia RSV1000R
Jaha..
då blir det att gå med kod-dosan till internetbanken i fickan ända tills anmälan öppnas.
 

SwedeAce

There is no spoon
Gick med
21 Dec 2004
Ort
Örebro
Hoj
Meanstreak 1600 - 02
Måste bara med!

Jag har varit med nu två år i rad!, Det blir att glömma sömnen och trycka på F5 knappen 10 gånger per minut.
 

RedKnight

Bränt gummi luktar gott
Gick med
23 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
En sån där ..... Ninja
Men vad kosta det? ser inte priset någonstans.....måsta man tävla för att gå en sån kurs eller kan man gå för att förbätra sin körteknik?....så många frågor men inga svar........:confused:
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
RedKnight skrev:
2552430 Men vad kosta det? ser inte priset någonstans.....måsta man tävla för att gå en sån kurs eller kan man gå för att förbätra sin körteknik?....så många frågor men inga svar........:confused:

Men tjoho....det är om du läser första inlägget bara en förhandsinformation om att vi snart släpper platser och all info :)

/Liwa1
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Liwa1 skrev:
2552554 Men tjoho....det är om du läser första inlägget bara en förhandsinformation om att vi snart släpper platser och all info :)

/Liwa1
faaaaaan, ni har sabbat all min fritid och jobb någon vecka framöver, min F5 tangent håller på och blir utsliten redan nu. Vill inte missa platsen i år igen.
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Slappa skrev:
2552568 Blir väl som vanligt, kompisgänget får förtur så får alla andra slåss om platserna;)

Sen när blev det så. Har en "sur" vän som inte fick plats i bokningen förra året.

:)
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
RedKnight skrev:
2552430 Men vad kosta det? ser inte priset någonstans.....måsta man tävla för att gå en sån kurs eller kan man gå för att förbätra sin körteknik?....så många frågor men inga svar........:confused:


Det är fantastiskt dyrt. Nästan ingen har råd. Nothing to see here, move along folks.
 

alfa

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Hedekas
Hoj
zx6rr(green and mean)
Ni kunde hållt platserna i race gruppen till 2007 års tävlings datum var kända
nu missar man ännu ett år.:huvet
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
alfa skrev:
2552864 Ni kunde hållt platserna i race gruppen till 2007 års tävlings datum var kända
nu missar man ännu ett år.:huvet

Nej Nej.. jag vågar sätta min hel & halvljusomkopplare som du vill ha på att du inte kommer missa en tävling om du anmäler dig.
Och OM det mot förmodan skulle vara en SM tävling samma helg (vilket det inte kommer att vara) så kommer du inte ha problem att sälja platsen och få tillbaka pengar (talar av erfarenhet för fjärde året Gotland Ring)

/Nitrous
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Sponsorer

Om ni så gärna vill ha med mig så går d bra att förboka en plats eller två i mitt namn oxå :tungan

Ingen av er har mitt nummer,så d e bara o ringa :)



Vore skittufft att åka på gotland,men i värsta fall kanske ja hänger med o fotar ist. vi får se.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top