Gotland Ring 2007 med Actionpics - inom kort!

Status
Ej öppen för fler svar.

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Liwa1 skrev:
2551548 Hmmm, ska fundera lite....vad kommer en ny GSX-R 750 -07 kosta, det kan vara en bra muta till mig, en blå vit vill jag ha :tummenupp
Japp då har man en plats då för en Gixxer 750 -07 är bokad till dig.:rolleyes:

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Neutral skrev:
2551547 Klart man är med igen! :tummenupp
Kan inte göra annat än att stämma in med Neutral! Gotland Ring-körningen FÅR man inte missa :tummenupp
Längtar redan! Håll en plats åt mig tack :)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Viktigt Information Ang. Bokning När Platserna Släpps

ANGÅENDE BOKNING AV PLATSER - FÖRÄNDRING!!!!

Vi har blivit bombarderade med mail och frågor och fruktar att några kommer bli besvikna ifall dom betalar in anmälningsavgiften och sen inte får någon plats för att någon annan hann före med sekunder eller minuter.

Därför kommer vi (ni tvivlare får nu rätt :) ) att återigen även detta år använda anmälningsscriptet som tidigare alltid använts för att boka sin plats på Gotland Ring körningen.

När man har anmält sig (om man hinner knipa en plats) så har man 10 dgr på sig att betala in anmälningsavgiften som är halva den totala föraravgiften. Resterande halva avgiften skall betalas senast 28 feb!
Om betalning uteblir inom 10dgr så släpps platsen till reservlistan (ingen idé att längre skriva ev. reservlista)

Information om när bokningen öppnar kommer att meddelas här på Sporthoj och via får epost-listan som vi normalt skickar ut information om platstillgång och bandagar på.
Vi kommer i god tid meddela dag och klockslag så att alla har en chans.
Det kommer att bli ett klockslag på kvällen en vardagkväll!

Visar sig intresset vara det dubbla så blir det kanske 3 ytterligare dgr i anslutning till dom första 3 :tummenupp

Alltså, vi beklagar att vi i den första informationen angett något som vi nu ändrar på men eftersom ingen info ännu lämnats ut och ingen har kunnat anmäla sig så bör ingen skada vara skedd!

Håll ut, inom kort så händer det...... (obs! ta det lugnt i helgen, inget sker NU)

Mvh
Nitrous & Liwa1

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
2551520
Triggherhappy! Håller pastic padding raceraketen för en sådan tuff bana som Gotland Ring :tungan

/Liwa1

MUTTER, MUTTER......glasfiberspackel är JÄTTESTARKT och megatungt.
Hojen håller nog...får se hur det blir med fettot ovanpå :D

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Triggerhappy skrev:
2554469 Min muta till dig är ett äventyr, du skall få olla Mattias fula hoj.
En otvättad snopp ger extra glädje i detta äventy !

Det var sovdags för länge sen för såna som dig. Se så ful i munnen du blir när du inte lägger dig i tid :tungan

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Triggerhappy skrev:
2554469 Min muta till dig är ett äventyr, du skall få olla Mattias fula hoj.
En otvättad snopp ger extra glädje i detta äventy !

När det väl är dags att köra igen kommer jag att ha en hoj du kommer att vilja olla för att den är så JÄVLA porrig.

It's gonna be small.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Mattias skrev:
2554524 När det väl är dags att köra igen kommer jag att ha en hoj du kommer att vilja olla för att den är så JÄVLA porrig.

It's gonna be small.

F-n va kul, vad glad jag blir. Saida viskar R125 med Honda dekal.
Tänk...jag har aldrig testat en sån ...inte ens kraschat en:näsblod

sandstream

Guest
6 dagar :nicka

Lite OT kanske men har ni funderat något mer på tidtagning i oförsäkrat/licens?

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
sandstream skrev:
2554715 6 dagar :nicka

ja det hoppas jag verkligen... Jag kan garantera att jag kommer va anmäld till alla körningar nästa år om man får ta tid!
Om man inte får ta tid så kanske jag skippar en körning eller två...

Hårda hot mitt i höstrusket!

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
sandstream skrev:
2554715 6 dagar :nicka

"Ironimode ON" Det får bara ske på Bogan och Bulten INTE på allmän bankörning då detta är trafikövning! "Ironimode OFF"

iofs så vore det lite kul att se hur fort folk kör på GR, så det äntligen finns lite backning bakom alla "vem är snabbast" diskussioner här på SH.

BTW: Så finns det plats i garaget nu LIWA......och det behövs mer blåvitt där....hint hint.

sandstream

Guest
ozto skrev:
2555223 ja det hoppas jag verkligen... Jag kan garantera att jag kommer va anmäld till alla körningar nästa år om man får ta tid! Om man inte får ta tid så kanske jag skippar en körning eller två...
Helt rätt, man ska var hård mot de hårda :D
Det var lite löst snack om tidtagning i licens/oförsäkrat på Gelleråsen (då du vann ett set däck om jag inte minns fel, Alexander Lukas) eftersom det ändå inte är några försäkringar som gäller.
Självklart ska samma regler som vanligt gälla med hänsyn till alla runt omkring osv.
BTW: Jag startar en tråd om det så får vi se vad folk tycker.
starclassic skrev:
2555261 "Ironimode ON" Det får bara ske på Bogan och Bulten INTE på allmän bankörning då detta är trafikövning! "Ironimode OFF"
iofs så vore det lite kul att se hur fort folk kör på GR, så det äntligen finns lite backning bakom alla "vem är snabbast" diskussioner här på SH.
Jag vet iaf vad en av de "snabbaste" gatåkarna går för på Gotland Ring :hihi

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
starclassic skrev:
2555261 "Ironimode ON" Det får bara ske på Bogan och Bulten INTE på allmän bankörning då detta är trafikövning! "Ironimode OFF"

BTW: Så finns det plats i garaget nu LIWA......och det behövs mer blåvitt där....hint hint.

NICE:tummenupp

Blåvit testas och kanske inköps nästa helg, sen får jag aldrig mer åka i lugna gruppen:gnissla

Bra med garage, bara dom inte parar sig, vill inte ha minijapaner

sandstream skrev:
2555270 Helt rätt, man ska var hård mot de hårda :D
Det var lite löst snack om tidtagning i licens/oförsäkrat på Gelleråsen (då du vann ett set däck om jag inte minns fel, Alexander Lukas) eftersom det ändå inte är några försäkringar som gäller.
Självklart ska samma regler som vanligt gälla med hänsyn till alla runt omkring osv.
BTW: Jag startar en tråd om det så får vi se vad folk tycker.

Att det ska vara så svårt med att ta ett NEJ, ingen tidtagning :tungan

Vi ska kolla med f-bolag och övriga vad som sägs inför nästa år.

INGEN TIDTAGNING FÅR SKE PÅ GOTLAND RING PGA AV ATT DOM ANSÖKER OM TILLSTÅND OCH KAN FÖRLORA ALLT OM TIDTAGNING SKER.

Så var det i år men vi kollar upp vad som gäller tills vi väl är där 2007. Vad gruppen vill spelar ingen roll. För vi i Actionpics vill inte göra så att Gotland Ring kan förlora att få tillstånd av FIA och SBF

Hoppas ni har förståelse för att Gotland Ring om vi även 2007 inte kan ta tid

/Liwa1

Last edited:

Dr.Bike

Guest
sandstream skrev:
2555270 BTW: Jag startar en tråd om det så får vi se vad folk tycker.

Aha...du fick en tid på mig i alla fall! :hihi

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Liwa1 skrev:
2555273 NICE:tummenupp

Att det ska vara så svårt med att ta ett NEJ, ingen tidtagning :tungan

Vi ska kolla med f-bolag och övriga vad som sägs inför nästa år.

INGEN TIDTAGNING FÅR SKE PÅ GOTLAND RING PGA AV ATT DOM ANSÖKER OM TILLSTÅND OCH KAN FÖRLORA ALLT OM TIDTAGNING SKER.

Så var det i år men vi kollar upp vad som gäller tills vi väl är där 2007. Vad gruppen vill spelar ingen roll. För vi i Actionpics vill inte göra så att Gotland Ring kan förlora att få tillstånd av FIFA och SBF

Hoppas ni har förståelse för att Gotland Ring om vi även 2007 inte kan ta tid

/Liwa1

Varför skulle ni/dom bli av med tillstånd om dom som har hyrt banan en dag tar tid när dom åker?
I princip alla som hyr motorbanor och kör bil/mc gör väl det för att köra fort och självklart tar man då tid... Vad är det som är annorlunda vid actionpics körnignar?

PeGe

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Isaac Sonic 2008
ozto skrev:
2555402 Varför skulle ni/dom bli av med tillstånd om dom som har hyrt banan en dag tar tid när dom åker?
I princip alla som hyr motorbanor och kör bil/mc gör väl det för att köra fort och självklart tar man då tid... Vad är det som är annorlunda vid actionpics körnignar?

Varför är det så svårt att acceptera att arrangören säger nej?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM