Japp då har man en plats då för en Gixxer 750 -07 är bokad till dig.Liwa1 skrev:2551548Hmmm, ska fundera lite....vad kommer en ny GSX-R 750 -07 kosta, det kan vara en bra muta till mig, en blå vit vill jag ha
Japp då har man en plats då för en Gixxer 750 -07 är bokad till dig.Liwa1 skrev:2551548Hmmm, ska fundera lite....vad kommer en ny GSX-R 750 -07 kosta, det kan vara en bra muta till mig, en blå vit vill jag ha
Kan inte göra annat än att stämma in med Neutral! Gotland Ring-körningen FÅR man inte missaNeutral skrev:2551547Klart man är med igen!
Liwa1 skrev:2551520
Triggherhappy! Håller pastic padding raceraketen för en sådan tuff bana som Gotland Ring
/Liwa1
Nitrous skrev:2551509Mutor mottages
Triggerhappy skrev:2554469Min muta till dig är ett äventyr, du skall få olla Mattias fula hoj.
En otvättad snopp ger extra glädje i detta äventy !
zzzzzzzzzZZZZZzzzZZZzzzzZZZZzzZZzNitrous skrev:2554482Det var sovdags för länge sen för såna som dig. Se så ful i munnen du blir när du inte lägger dig i tid
Triggerhappy skrev:2554469Min muta till dig är ett äventyr, du skall få olla Mattias fula hoj.
En otvättad snopp ger extra glädje i detta äventy !
Mattias skrev:2554524När det väl är dags att köra igen kommer jag att ha en hoj du kommer att vilja olla för att den är så JÄVLA porrig.
It's gonna be small.
sandstream skrev:25547156 dagar
Lite OT kanske men har ni funderat något mer på tidtagning i oförsäkrat/licens?
t-rex skrev:2552847Det är fantastiskt dyrt. Nästan ingen har råd. Nothing to see here, move along folks.
Helt rätt, man ska var hård mot de hårdaozto skrev:2555223ja det hoppas jag verkligen... Jag kan garantera att jag kommer va anmäld till alla körningar nästa år om man får ta tid! Om man inte får ta tid så kanske jag skippar en körning eller två...
Jag vet iaf vad en av de "snabbaste" gatåkarna går för på Gotland Ringstarclassic skrev:2555261"Ironimode ON" Det får bara ske på Bogan och Bulten INTE på allmän bankörning då detta är trafikövning! "Ironimode OFF"
iofs så vore det lite kul att se hur fort folk kör på GR, så det äntligen finns lite backning bakom alla "vem är snabbast" diskussioner här på SH.
starclassic skrev:2555261"Ironimode ON" Det får bara ske på Bogan och Bulten INTE på allmän bankörning då detta är trafikövning! "Ironimode OFF"
iofs så vore det lite kul att se hur fort folk kör på GR, så det äntligen finns lite backning bakom alla "vem är snabbast" diskussioner här på SH.
BTW: Så finns det plats i garaget nu LIWA......och det behövs mer blåvitt där....hint hint.
sandstream skrev:2555270Helt rätt, man ska var hård mot de hårda
Det var lite löst snack om tidtagning i licens/oförsäkrat på Gelleråsen (då du vann ett set däck om jag inte minns fel, Alexander Lukas) eftersom det ändå inte är några försäkringar som gäller.
Självklart ska samma regler som vanligt gälla med hänsyn till alla runt omkring osv.
BTW: Jag startar en tråd om det så får vi se vad folk tycker.
Jag vet iaf vad en av de "snabbaste" gatåkarna går för på Gotland Ring
sandstream skrev:2555270BTW: Jag startar en tråd om det så får vi se vad folk tycker.
Jag vet iaf vad en av de "snabbaste" gatåkarna går för på Gotland Ring
Liwa1 skrev:2555273NICE
Att det ska vara så svårt med att ta ett NEJ, ingen tidtagning
Vi ska kolla med f-bolag och övriga vad som sägs inför nästa år.
INGEN TIDTAGNING FÅR SKE PÅ GOTLAND RING PGA AV ATT DOM ANSÖKER OM TILLSTÅND OCH KAN FÖRLORA ALLT OM TIDTAGNING SKER.
Så var det i år men vi kollar upp vad som gäller tills vi väl är där 2007. Vad gruppen vill spelar ingen roll. För vi i Actionpics vill inte göra så att Gotland Ring kan förlora att få tillstånd av FIFA och SBF
Hoppas ni har förståelse för att Gotland Ring om vi även 2007 inte kan ta tid
/Liwa1
ozto skrev:2555402Varför skulle ni/dom bli av med tillstånd om dom som har hyrt banan en dag tar tid när dom åker?
I princip alla som hyr motorbanor och kör bil/mc gör väl det för att köra fort och självklart tar man då tid... Vad är det som är annorlunda vid actionpics körnignar?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|