Gotland Ring 2008 - Actionpics.se

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Trampcyklar
Tack för ännu en i raden av lyckade GR-körningar:tummenupp

Hade bullat upp med fysträning (bulkat) inför GR 2008, så jag slapp träningsvärken iaf. Dessvärre hade jag helt missat kosthållningen, rock n'roll-dieten bestående av chips & öl kanske inte var helt optimal, borde gå att kapa en massa sekunder enbart på lättare kroppsvikt & ökad smidighet. GR -09 då j*klar... to be continued:rolleyes:

Det nya banrekordet var grymt att bevittna från första parkett, blir det biljettförsäljning inför nästa års showdown?
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tackar och bockar!

Önskar talangen fanns där vad gäller mc-körningen också men, men... :D

See U!
// Niklas

Kan bara hålla med Jonny:tummenupp Jättefina bilder, kul med lite annat runtomkring också, du har fångat atmosfären jättefint!
Önskar SÅÅÅÅ att jag inte sålde mina platser, men nu var det väl tur i oturen ändå eftersom jag e sjukskriven..
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Även jag får tacka för 10 underbara dagar på Gotland (varav 7 på Ringen):tummenupp

Jag vill tacka:
- Lillan och Marcus för det hästjobb ni lägger ner för att få ihop dessa dagarna
- Actionpics crew som står i depån hela dagarna för att hålla ordning på oss som kör
Actionpics instruktörer som håller humöret på topp och tar hand om dom som behöver hjälp
- Betsy (husmor) och Jocke (husfar) för att ni skämde bort era sambon Nogger och mig
- Alla som bodde i Kappelshamns stugby för den härliga stämningen.
(jag ber om ursäkt till pensinärerna som vi höll vakna till morgonkvisten en natt):yoparty
- Alla trevliga deltagare!!

Jag har inte återhämtat mig riktigt än, men längtar redan till nästa vår.:fakta



Jag filmade lite under en del körpass. Tanken är att en del av dessa ska läggas ut, men pga tidsbrist så blir det nog inte fören i nästa vecka..


//Affe
Instruktören på den gula Hondan
 

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 690 SMC
Sen så blev man ju även sågad vid fotknölarna av en instruktör (Torbjörn tror jag han hette tack för tipsen!) för min fina åkstil..:rolleyes: Tydligen ska man hänga på sidan av hojen i kurvorna:va och kolla på sidan av hojen med mera. Så nu har man fått lite tips att träna på i fortsättningen.

Jo man gör ju så gott man kan för att hjälpa till med självförtroendet till de deltagare som frågar,,, :D

Kan inte annat än säga som de flesta andra, sjukt rolig vecka, även om den fick en dag tidigare slut än tänkt på grund av en miss i min planering, men 6 sköna dagar på "Ringen" kommer man ganska långt på.

På återseende nästa år får vi hoppas, Tack L O M. :pannkyss

/ Torbjörn
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag struntar i om jag nånsin blir "snabb" bara jag får lära mig att lägga såna sladdar som "svensken" gjorde in i kurvorna.

Imponerande!!!!!!!!!!!!!
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
Tack för helg två. Turkhojen gick över förväntan. Nästa år det blir det sub 30-tider!
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Jo man gör ju så gott man kan för att hjälpa till med självförtroendet till de deltagare som frågar,,, :D

Kan inte annat än säga som de flesta andra, sjukt rolig vecka, även om den fick en dag tidigare slut än tänkt på grund av en miss i min planering, men 6 sköna dagar på "Ringen" kommer man ganska långt på.

På återseende nästa år får vi hoppas, Tack L O M. :pannkyss

/ Torbjörn

Klart vi ses nästa år igen:tummenupp
Hoppas den ändrade hemresan gick bra till slut.

/Liwa1
 

Dr.Bike

Guest
stort tack till hela Actionpic´s gänget!

hur kul som helst! ringen rockar som vanligt,vädret? kan det bli mkt bättre? roligt folk ,alla glada och goa,depå livet rockar hårt det med!:tummenupp

kul som fan att träffa alla! ha det gott med er / Svarten

Jadu Svarten... det var sista gången vi sågs.
Och det här blev ditt näst sista inlägg på SH.
Du var iaf snabbast på ringen.
Vila i frid kompis.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top