Säg då inga kullersten i den sandfållan jag körde igenom - det var vanlig sandden banan hade jag aldrig kört utan att ambulans e på plats.det e inte lecakulor i sandfållan utan riktiga kullersten
F
Säg då inga kullersten i den sandfållan jag körde igenom - det var vanlig sandden banan hade jag aldrig kört utan att ambulans e på plats.det e inte lecakulor i sandfållan utan riktiga kullersten
Avsteget från ambulans är enkel, det finns inte ekonomiskt underlag för att ha en på plats helt enkelt.
Antingen så väljer vi att arrangera bankörningar utan ambulans, det andra alternativet är att vi håller banan stängd för alla.
Att köra på bana anses väl ändå vara hyfsat säkert, även utan ambulans på plats?
Om alternativet är att inte köra bana för att det inte finns en ambulans på plats så borde man inte heller köra på gatan?
Säg då inga kullersten i den sandfållan jag körde igenom - det var vanlig sand
F
tror det kan vara svårt att ha ambulans då det finns rätt få av dem på ön. tror detta kan förklara
http://www.dn.se/nyheter/sverige/ambulansbrist-pa-gotland
Kan dom inte lika gärna ha en eller flera ambulanser stationerade på banan som någon annan stans på ön, borde ju inte behöva kosta något alls egentligen?
Det finns en fjärde ambulans som är reservambulans till ordinarie!
Två ambulanser är stationerade i Visby och en i Slite. Helikoptern finns på Fårö om jag inte är felinformerad.
Avsteget från ambulans är enkel, det finns inte ekonomiskt underlag för att ha en på plats helt enkelt.
Antingen så väljer vi att arrangera bankörningar utan ambulans, det andra alternativet är att vi håller banan stängd för alla.
snubbarna som hjälpt till alla år gör ju inte det i år...det e väl därför..har visst blivit nåt tjall me ägarn..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|