D´Antin kommer ha GP7r, bättre support från Ducati Corse och Bridgestonedäck.sandstream skrev:2443307Frågan är om det är ett bra val eller inte?
Är det klart att D'antin kommer att köra Ducatis GP7 nästa säsong?
Toseland är feg.
D´Antin kommer ha GP7r, bättre support från Ducati Corse och Bridgestonedäck.sandstream skrev:2443307Frågan är om det är ett bra val eller inte?
Är det klart att D'antin kommer att köra Ducatis GP7 nästa säsong?
Snälla, snälla kan vi få se Biaggi där.Gustav O skrev:2443310D´Antin kommer ha GP7r, bättre support från Ducati Corse och Bridgestonedäck.
Toseland är feg.
Riktigt så dumma är inte Ducati.Nyteknik skrev:2443428Snälla, snälla kan vi få se Biaggi där.
Så ska man inte säga, dom signade ju Sete...valmers skrev:2443650Riktigt så dumma är inte Ducati.
Jag såg den texten men det är nog deras egna fantasier. Enda jag kan tänka mig att han skulle kunna göra i GP är att vara testförare, trots att han ärbättre än en del som kör där nu.Nyteknik skrev:
Kanske bara en av de rätt löjliga bildtexter som de brukar producera på denna sajt.Gustav O skrev:2458506Jag såg den texten men det är nog deras egna fantasier. Enda jag kan tänka mig att han skulle kunna göra i GP är att vara testförare, trots att han ärbättre än en del som kör där nu.
Nej, det är ju sannerligen inte lätt. Titta vilka övermänniskor det är som vunnit i 500, ingen kan slå dem.Nyteknik skrev:2458533Kanske bara en av de rätt löjliga bildtexter som de brukar producera på denna sajt.
Det är inte utan viss förvåning som man ser vilka resultat Abe, Barros och McCoy presterar i WSBK. Alla har vunnit race i 500 vilket sannerligen inte är lätt.
En sak jag inte riktigt kan få ihop är hur Abe som var så bra på 500 kunde vara så dålig på 990.Nyteknik skrev:Det är inte utan viss förvåning som man ser vilka resultat Abe, Barros och McCoy presterar i WSBK. Alla har vunnit race i 500 vilket sannerligen inte är lätt.
Off topic, men Abe anses allmänt som en stor förare.sandstream skrev:2460257En sak jag inte riktigt kan få ihop är hur Abe som var så bra på 500 kunde vara så dålig på 990.
990 ska ju vara så mycket enklare att köra så de som behärskade 500-monstern borde väl automatiskt vara med i toppen i 990
i min bok är han en av de största.Lord Melchet skrev:2460498Off topic, men Abe anses allmänt som en stor förare.
Han körde 9 fulla säsonger i VM och 2 säsonger med strökörningar.
På dessa säsonger stog han på pallen 17 gånger, 3 vinster,0 pole och var aldrig i VM ledning.
Inte så många anser Hayden som en stor förare, Han är nu inne på sin 4:e säsong, har stått på pallen 19 gånger, 3 vinster, 3 pole och leder VM.
Uppenbarligen är det mer än uppnådda resultat som gör hur man minns en förare.
Jag minns själv hur jag höll på att hälla morgonkaffet i kalsongerna när jag såg han framfart som wildcard på suzuka 94, och kanske var det hans framfart i början av karriären man minns.
En av de...100 största..?R2 skrev:2460553i min bok är han en av de största.
mja..Neutral skrev:2460589En av de...100 största..?
Vad tror du? Vågar du dig på en analys av det slaget eller nöjer du dig som vanligt med "omvänd bevisbörda"?sandstream skrev:2460257En sak jag inte riktigt kan få ihop är hur Abe som var så bra på 500 kunde vara så dålig på 990.
990 ska ju vara så mycket enklare att köra så de som behärskade 500-monstern borde väl automatiskt vara med i toppen i 990
Jag undrar mest varför en kille som var bra på den svårkörda 500:an inte klarade att göra lika bra resultat på en betdyligt mer lättkörd 990?Nyteknik skrev:2460804Vad tror du? Vågar du dig på en analys av det slaget eller nöjer du dig som vanligt med "omvänd bevisbörda"?
Men tydligen är Alstare Corona Suzuki riktigt korkade.valmers skrev:2443650Riktigt så dumma är inte Ducati.
Kom gärna med ett förslag till förklaring istället för insinuationer att 500-tvåtakt inte fostrade stora förartalanger.sandstream skrev:2461315Jag undrar mest varför en kille som var bra på den svårkörda 500:an inte klarade att göra lika bra resultat på en betdyligt mer lättkörd 990?
Utan vad tror du i själva verket?sandstream skrev:2461315Observera att det inte är jag som brukar skriva att 500rna krävde så oändligt mycket mer av föraren än dagens MotoGP-hojar.
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |