Inte alls. Tycker bara det är klantigt skött av dem.
There can be only one evil empire, även om de är tämligen o-evil i år.
Säg inte det, jag tycker att Ducatis framfart med regelboken i WSBK helt klart påminner om Honda i MotoGP så nog verkar de ha förutsättningarna. Nu saknar vi bara den tyska hörnstenen (den japanska och italienska verkar vara på plats) så har vi en återförening av triangelmakterna och förmodligen en grund till "Der viertes Reich". Eller det kanske blir en fortsättning på det tredje eftersom de inte riktigt kom hela vägen förra gången?
Och Hondas blitzkrieg-manöver med att införa 800cc verkar ha fungerat ungefär lika bra som i Pearl Harbour. Förutom att den här gången gav jänkarna upp och Européerna/Australienserna stod för motangreppet.
Lite OT
Men om han anses skyldig till detta och Italien har samma straffskala på skattebrott som Sverige kommer han bli inspärrad i många år.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/61448
Inte lite cash den gubben drar in per år
Svagt, han tappar aktning hos mig (vilket han förmodligen skiter fullständigt i, men ändå...) om det visar sig att han skattefuskat. Jag tycker det är svagt att om man tjänar sådana där otroliga mängder pengar (ca 550 miljoner svenska handlade den här utredningen som som tydligen härrör till hans flytt till England 2000) kan man gott ge tillbaka till samhället som gjort hans framgångar möjliga i samma utsträckning (procentuellt) som övriga medborgare gör.