GP Silly Season 2008.

sandstream

Guest
Jag har förresten fortfarande svårt för att bestämma mig om den avslutande scenen där haydens tänder glimmar som en diamant är parodi på Hayden själv eller ej :va
Hayden verkar ha lite självdistans så jag tolkar det som att han driver lite med bilden av sig själv och med lite influenser från diverse rengörings-reklam där allt glittrar och skiner av renhet.

Såg ett par bilder från gårdagens tester där Hayden posserade i olika mössor och det såg ut som att han hade skägget fullt med ketchup. Axxexs kanske har hittat några såna bilder.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
har svårt att tänka mej att honda inte skulle satsa en fet slant på att vara en klar kandidat till toppplaceringar nästa år.. Hoppas hoppas annars är de jäkligt synd om rdp.

Skulle verkligen Gresini, minolta och lcr gå med på att få fjolårsmaskiner?!

ja
överlag verkar det jäkligt struligt att vara honda satellit i år.
nästa år tycks bli like illa,
t.ex så nämndes det också att de hojar peddo och hayden kör med på valencia, det är nästa års satellithojar

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
har svårt att tänka mej att honda inte skulle satsa en fet slant på att vara en klar kandidat till toppplaceringar nästa år.. Hoppas hoppas annars är de jäkligt synd om rdp.

Skulle verkligen Gresini, minolta och lcr gå med på att få fjolårsmaskiner?!

baserar detta på eurosports engelska kommentatorer som hade pratat med en person i repsol teamet, helgens sändning.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Då fick HRC-bossen den förare han ville ha i det teamet.
Jag har alltid gillat Nakano sedan han gjorde några wild-card körningar på sin BP lackade YZR250 och gillar hans mjuka fina körstil men guuud så trist det är med politiskt tillsatta platser. Enda anledningen att Nakano är kvar är ju att han är Japan.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Enda anledningen att Nakano är kvar är ju att han är Japan.

på Gresini cykeln så kommer shinya att visa bättre resultat o flytten e precis vad han behöver, att han e snabb har han visat tidigare.

fransmän e med för kawasaki säljer mycket i frankrike o fler amerikaner in i motogp för att attrahera den marknaden, så visst käns snacket igen. frågan e ju vart alla snabba japaner håller hus? Är roadracing på dekis där över eller har man en så stark inhemsk serie som håller tillbaka talangerna? knappast tror jag det, men inte e dom i motogp iallafall o inte ens i silly snacket..

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Snabb? Har han haft en enda pole i 500/MotoGP? Vunnit något enda race? Eller fullbordat ett enda varv i ledning? Svar nej. Snabb my foot.

Snabb o snabb... Men han har väl "3 podium finnishes" i MotoGP (en 2:a och två 3:e platser). Det anser jag väl som rätt snabbt....

Det är för övrigt lika många som Elias....

Klart lineupen för Gressini är lite sämre med Nakano än med Elias, men jag vill inte kalla Nakano långsam direkt....

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Svar nej. Snabb my foot.

Tidigare har shinya bjudit på underbara race helger o varit bra med i dom flesta kval o absolut i regnrace vilket jag tror alla uppskattande, detta under en period då kawasaki hade en den tillförlitlighets problem under racen o Bridgestone var inte alls så långt fram i sin utveckling. Har man pallplatser i motogp så kan man såklart utan att skämmas kallas snabb.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Även om nakano nu får åka bridgestone igen, tror jag knappast han kommer göra bättre ifrån sig än melandri och elias gjort i år. Förmodligen beror deras kräftgång på att deras hondor gått rätt kass oavsett däck..

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping