Säger du det. Och vad är den gillrad med och ämnad åt?Och du går i Spaces fälla varje gång
Det kan han ha gjort. Men jag är säker på att Rossi citerades just så på superbikeplanet.com för ett tag sedan. Letade lite efter länken men orken tog slut.Roberts den gamle var det väl som sa det om att han inte hade sett ett däckmärkes-fan?
Sen du började störa dig på Space inlägg om Bridgestone är det rätt uppenbart att han tar i lite extra för att reta dig och några andra.Säger du det. Och vad är den gillrad med och ämnad åt?
Kommer ett nytt märke i 125GP till nästa år. Kinesiska Loncin ska ge sig in i GP. Jules Cluzel ska börja testa med hojarna i november. Man tänker köra med 2st hojar nästa år.
Säkert Honda eller Yamahamotorer.
Dom skulle börja med att köra med Malagutis motorer som dom hade i VM 2005. Men sen skulle dom köra med egentillverkade. Men gissar att en del saker är baserade på en Hondamotor som växellåda osv.
Är förresten #8 ledigt nästa år i MotoGP? "Numbers don't lie"
Vem ska ha #3?
Det kommer med säkerhet ingen att göra. Rossi kommer inte göra anspråk på den och ingen som var #3 i en annan serie föregående säsong kör MotoGP nästa år. Minnet efter Biaggi får alltså förbli obesudlat i alla fall till 2009.Vem ska ha #3?
En av få förändringar till 2009 som ska bli intressanta att följa. Det blir möjligt att se i vilken grad Hopkins eller Suzuki har hämmat märkets framgångar i MotoGP.Suzuki-teamets pressmedelande om Capirossi som deras förare nästa år.
http://www.suzuki-motogp.com/pages/news/latest_news_detail.aspx?nid=912
De tio första brukar reserveras för de som kom på den placeringen året innan, ingen kan alltså pensionera det numret som tydligen skett med 34:an som Schwantz åkte på och Dovi inte kan få då.
Rossi har ju aldrig åkt med 1, eller 2 för den delen, så han lär knappast vara intresserad av att åka med 3 heller. Skulle han vara det så tas naturligtvis ingen hänsyn till att Biaggi brukade åka med 3.
Heder till Hayden som åkte med 1 som en riktig mästare ska. Stoner har väl också sagt att han ska göra det (Ducati ville det).
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |