B89
Suit up!
såg racet för tredje gången precis. Hoppas på laguna seca repris på assen vill se stoner mot rossi action!!
Någon annan som reagerade på Yammornas fart på rakorna? Stoner lyckades inte plocka in på Lorenzo på start-/målrakan. De har verkligen jobbat hårt sedan 2007 när Rossis hoj såg ut som en 600cc mot Stoners hoj.
Jo, grym fart på Yammorna. Ska bli kul att se i fortsättningen om det är konstant, eller det var Ducati som hade problem med bränslet. Hörde att Duccarna hade varit snabbare på kval och friträning så jag misstänker att om Stoner orkat hänga med så hade han skruvat upp effekten efter halva racet, precis som Qatar. Men allt handlar ju om bränsleekonomi så det kan ju vara så att Yammorna är effektivast nu och kan skruva upp mer effekt.
Så Stoner har endast gått på halv effekt efter Qatar...
Vilken sportsman...Han vill ha jämt i VM-tabellen.
Stoner spelade alltså trött..Jag förstod nog att han
spelade trött eftersom Rossi och Lorenzo inte såg så
berörad ut..
Han behöver väl betala av sina knarkskluder?Dani Armatriain som var manager till bl.a Lorenzo och bröderna Espargaro sitter häktad i Barcelona efter att ha krävt sina förare på pengar under dödshot via telefonsamtal under helgens GP.
Catalunya var första gången i år som man använde däck med dual compound. Bara två race till i år kommer man ha sånna däck på. Sachsenring och Philip Island.
Han behöver väl betala av sina knarkskluder?
Han behöver väl betala av sina knarkskluder?
Fruktansvärt cool bild! Hade jag inte så bra skrivbordsbakgrund innan så skulle jag byta...
Ja, den går inte av för hackorFruktansvärt cool bild!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|