Jag tror inte att folk är så intresserade av det så du och din nya BFF kan ju skicka ett PM till Swedie om ni vill stilla er nyfikenhet.Mr. Spammer själv verkar dock inte så sugen på att kommentera detta.
Jag tror inte att folk är så intresserade av det så du och din nya BFF kan ju skicka ett PM till Swedie om ni vill stilla er nyfikenhet.Mr. Spammer själv verkar dock inte så sugen på att kommentera detta.
Det skiter jag gôtt i, men jag förstår om det är pinsamt för dig.Jag tror inte att folk är så intresserade av det så du och din nya BFF kan ju skicka ett PM till Swedie om ni vill stilla er nyfikenhet.
Iofs. ...... Hondan går fort
Jag tror inte att folk är så intresserade.......
Ja, det är väl en jävla tur att vi har Moto2 att glo på. Så man får lite racing i blodet.
Vaffan är MotoGP nu för tiden.?? Det sömnigaste skit man kan glo på. Jo förvisso, lite fight mellan Simonchelli, Spisen och Lorenzo.
Stoner så jävla oslagbar att det fan i mig blir tråkigt. Kan ingen knäcka en arm på han. Så har i alla fall dom andra en chans kanske.
//M
När man hade gjort sån stor grej av Hondas nya lack, med en teaser film och allt, så hade man väl förväntningarna lite högre ställda än en orange hoj med några stjärnor på där man tejpat dit siffrorna med eltejp???
SJUKT FULT!!!!
Min tvååriga son hade kunnat designa en snyggare lack...
Mr. Spammer själv verkar dock inte så sugen på att kommentera detta.
Jag får ofta fan för att jag skriver mycket och att då svara på dina och Svalmers trollerier gör mig knappast mer poppis.Ganska uppenbart att han inte tycker det var roligt eftersom det avslöjar hans karaktär. Men nog om detta vi ska försöka hålla en trevlig nivå här.
Enligt VRs mek så blev framänden bättre med aluminiumbitarna och det var därför det körde två identiska hojar i helgen och tog en ny motor. (Rossi bästa tid i söndags var 4/100 långsammare än föregående år på Yamahan. Hayden, som kör GP11.1 utan alu, hade en bästa tid som var 7/10 sämre än året innan på GP10:an.)...skall man tolka Rossis framfart på en tämligen besvärlig bana som att han har mer förtorende för framändan, och nu blev det gbekymmer med grepp bak istället, eller gick han ut och bombade helvete helt enkelt? Läskiga kullerbyttor från Abraham..
Ja, de kan försöka intala sig om att de är på rätt vägEnligt VRs mek så blev framänden bättre med aluminiumbitarna och det var därför det körde två identiska hojar i helgen och tog en ny motor. (Rossi bästa tid i söndags var 4/100 långsammare än föregående år på Yamahan. Hayden, som kör GP11.1 utan alu, hade en bästa tid som var 7/10 sämre än året innan på GP10:an.)
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.Jag får ofta fan för att jag skriver mycket och att då svara på dina och Svalmers trollerier gör mig knappast mer poppis.
Men för att bespara alla andra läsare er återkommande nyfikenhet är det väl lika bra att vi reder ut det här en gång för alla så att ni kan släppa ut den där besvärliga fisen som verkar ha fastnat på tvären.
1. Jag blev bannad pga en personlig strid med en annan medlem (han går nuförtiden under namnet Radare men hette tidigare NyTeknik).
2. Jag lackade på Swedie och gjorde ett försök att skapa ett nytt RR-forum där man skrev under sin riktiga identitet.
3. Jag PM:ade ett par st av dem som jag gillade i det här forumet och berättade att jag öppnat ett nytt forum som de var varmt välkomna till.
4. Swedie sökte igenom PM-tabellen (alltså den "fil" i det här forumets databas där allas PM ligger) och "upptäckte" mina PM och blev förbannad.
5. Det forum jag skapade gick inget vidare så jag la ner det, pratade med Swedie och tog ett nytt nick (eftersom mitt gamla var upptaget tog jag ett nytt med samma innebörd).
6. Nu har det gått 2½ år sedan jag "kom tillbaka" och jag hoppas kunna stanna länge. Om inte annat för att göra livet lite surare för dig och din BFF
Kan vi släppa det här nu?
Burgess: "We've changed everything at least once and it hasn't worked. There's only one more thing we can change. I don't suppose you can help us out."
Gabarini: "Sorry, we've only got one Casey. How about we give you first option on the baby. Gives you time to get the bike sorted."
Inget snack om marquez förträfflighet.
Men Ryder, spalders och co upprepade sig åtskilliga ggr om att throttle-jockeyn Marquez väger 20kg mindre än de tyngsta killarna.
Kan ju inte validera detta men man får anta att mega-kalenderbitaren neil spalding vet vat han yrar om.
för övrigt får man nog lägga in det här racet på topp 10 någonsin.
fantastiskt kul. Iannone, marquez och co måste upp till GP innan den klassen får mossbildningsproblem.
Jag får ofta fan för att jag skriver mycket och att då svara på dina och Svalmers trollerier gör mig knappast mer poppis.
Men för att bespara alla andra läsare er återkommande nyfikenhet är det väl lika bra att vi reder ut det här en gång för alla så att ni kan släppa ut den där besvärliga fisen som verkar ha fastnat på tvären.
1. Jag blev bannad pga en personlig strid med en annan medlem (han går nuförtiden under namnet Radare men hette tidigare NyTeknik).
2. Jag lackade på Swedie och gjorde ett försök att skapa ett nytt RR-forum där man skrev under sin riktiga identitet.
3. Jag PM:ade ett par st av dem som jag gillade i det här forumet och berättade att jag öppnat ett nytt forum som de var varmt välkomna till.
4. Swedie sökte igenom PM-tabellen (alltså den "fil" i det här forumets databas där allas PM ligger) och "upptäckte" mina PM och blev förbannad.
5. Det forum jag skapade gick inget vidare så jag la ner det, pratade med Swedie och tog ett nytt nick (eftersom mitt gamla var upptaget tog jag ett nytt med samma innebörd).
6. Nu har det gått 2½ år sedan jag "kom tillbaka" och jag hoppas kunna stanna länge. Om inte annat för att göra livet lite surare för dig och din BFF
Kan vi släppa det här nu?
Scott Redding är inte med på den listan. Han ledde de två första varven, sedan föll han sakta bakåt i fältet: 1-1-2-3-3-4-3-5-5-6-7-7-7-7-7-8-7-8-8-10-15Det är jättelätt att kolla vad de väger och inte ger de andra toppförarna bort 20 kg på Marquez.
Moto2 Topp 10.
Bradl: 61 kg
Marquez: 57 kg
Iannone: 67 kg
De Angelis: 68 kg
Corsi: 63 kg
Smith: 63 kg
Luthi: 64 kg
Takahashi: 58 kg
Rabat: 64 kg
A. Espargaro: 70 kg
Det var en tävling där folk fick gissa vad personerna på bilden sa till varandra.Var det det dom sa? Eller far du med osanning?
Vad menas isf? Att Ducati vill ha Stoner att testa Duccen?
Ja, de kan försöka intala sig om att de är på rätt väg
2010:
Casey Stoner, Ducati 1'49.555
Nicky Hayden, Ducati 1'49.935
2011:
Nicky Hayden, Ducati 1'50.685
Valentino Rossi, Ducati 1'50.743
Hur de än vänder och vrider på det så har både Rossi och Ducati tappat fart jämfört med ifjor och Vale är fortfarande efter sin teamie.
Taskigt att hänga ut dem, vad väger du själv?Det är jättelätt att kolla vad de väger och inte ger de andra toppförarna bort 20 kg på Marquez.
Moto2 Topp 10.
Bradl: 61 kg
Marquez: 57 kg
Iannone: 67 kg
De Angelis: 68 kg
Corsi: 63 kg
Smith: 63 kg
Luthi: 64 kg
Takahashi: 58 kg
Rabat: 64 kg
A. Espargaro: 70 kg
Scott Redding är inte med på den listan. Han ledde de två första varven, sedan föll han sakta bakåt i fältet: 1-1-2-3-3-4-3-5-5-6-7-7-7-7-7-8-7-8-8-10-15
Katastrofalt sista varv, men det är ändå en talande utveckling. Jag påstår inte att det var på grund av högre vikt, men Redding väger faktiskt 17 kg mer än Marquez.
Taskigt att hänga ut dem, vad väger du själv?
Manliga 86 pannor. Gillar min 250 massivt ändå och där kan vi snacka om vikthandikapp.Taskigt att hänga ut dem, vad väger du själv?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|