Gran Premio de Aragón

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Det måste ha varit fler ledarbyten i Moto2 än vad det varit på hela säsongen i GP?

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ja, det är väl en jävla tur att vi har Moto2 att glo på. :rolleyes: Så man får lite racing i blodet.

Vaffan är MotoGP nu för tiden.?? Det sömnigaste skit man kan glo på. Jo förvisso, lite fight mellan Simonchelli, Spisen och Lorenzo.

Stoner så jävla oslagbar att det fan i mig blir tråkigt. Kan ingen knäcka en arm på han. Så har i alla fall dom andra en chans kanske.

Rossis jävla spagettihoj har jag god lust att bränna upp. :gnissla

//M

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Ja, det är väl en jävla tur att vi har Moto2 att glo på. :rolleyes: Så man får lite racing i blodet.

Vaffan är MotoGP nu för tiden.?? Det sömnigaste skit man kan glo på. Jo förvisso, lite fight mellan Simonchelli, Spisen och Lorenzo.
Gillade du inte Rossis fight med Crutchlow och Aoyama om plats 9-11 då?:hihi

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
När man hade gjort sån stor grej av Hondas nya lack, med en teaser film och allt, så hade man väl förväntningarna lite högre ställda än en orange hoj med några stjärnor på där man tejpat dit siffrorna med eltejp??? :va

SJUKT FULT!!!!

Min tvååriga son hade kunnat designa en snyggare lack...

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Konstiga är att fast det är fight mellan förare är det sömnigt och tråkigt. Det ser så jävla.. lamt och tamt ut bara. Blir liksom aldrig spännande. Och 'klungor' i GP åker med två hojlängder mellan hojarna. Klunga i Moto2 är det runt 0mm mellan 5 hojar.

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Stoner fortsätter att spöa sina märkeskollegor så det står härliga till, nu tycker jag att de andra fabiksförarna hos Honda får börja gasa lite:
Casey STONER 1'49.046
Dani PEDROSA 1'49.454
Marco SIMONCELLI 1'49.650

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Stoner fortsätter att spöa sina märkeskollegor så det står härliga till..

Iofs. en inte helt rättvis jämförelse men Stoners 6'e flygande varv på Aragon (första passet!), är lika snabbt som Rossis bästa under racet.. Hondan går fort :yoparty

Slangan

RIP Marco #58
Gick med
4 Nov 2003
Hoj
Gixxer 7/11, 2 st Ur- gixxer 750 & rsv mille
Ähh. Det där håller inte i längden med så starka hojar som Moto2. De flesta ligger runt 60 kg och de två-fem kilo Marquez har på de andra är ju inte anledningen till att han vinner så mycket. Han är snabbast och kan fightas lika bra som någon av de andra.

Inget snack om marquez förträfflighet.

Men Ryder, spalders och co upprepade sig åtskilliga ggr om att throttle-jockeyn Marquez väger 20kg mindre än de tyngsta killarna.

Kan ju inte validera detta men man får anta att mega-kalenderbitaren neil spalding vet vat han yrar om.

för övrigt får man nog lägga in det här racet på topp 10 någonsin.
fantastiskt kul. Iannone, marquez och co måste upp till GP innan den klassen får mossbildningsproblem.

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
När 17 (?) startar, varav en från depån, och 13 kommer i mål kan det bara bli trist.
Till och med på de korta banorna här hemma skulle det se tomt ut med så få cyklar på banan!
Om bara e första tio fick poäng blev det nog fajter längre bak i fältet också.

Valmers förslag att kunna köpa loss fjolårshojar kanske kunde hjälpa fler team att få råd?

007

.
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
.
för övrigt får man nog lägga in det här racet på topp 10 någonsin.
Jag har tittat på GP i elva år och Moto2-racet var definitivt bland de bästa jag sett under den tiden. De första 10-12 varven var lysande underhållning, så jäkla häftigt...

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Bra säsong för Stoner! Han kommer inte bara bli världsmästare för andra gången. Det är även andra fabrikatet han vinner VM på!

Man börjar inse att man får vara tacksam, för racingens spännings skull, att Stoner till största delen av sin tid i MotoGP suttit på en halvrisig hoj. Går han in i mångårig dominans nu tro?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC