Tänk att det här aldrig slår fel. De som gnäller mest över innehållet i trådarna är de som bidrar minst. Kul att du nu äntligen tagit dig modet att skriva något.
Sen är det väl lite så att man kan inte få allt man vill här i världen och även om det känns lite jobbigt så finns det faktiskt folk (kanske inte vuxna enligt dig) som klarar av att ta diskussioner på olika nivåer utan att börja skicka PM till moderatorer för att någon annan är jETteDUm och förstör den sköna läsningen med att faktiskt var oense om något. Tycker man sånt är jobbigt finns det gott om nyhetssajter där man kan läsa det mesta som händer inom MotoGP mm.
Tror jag börjar förstå varför Stacey Moaner har så många fans där ute
Alltså nu missar du hela grejen tycker jag, disskutera på! Brukar läsa här emellan åt men inte tillräckligt frekvent för att jag känner att jag kan hänga med själv i diskussionerna och skicka inlägg med åsikter, då jag nästan alltid är en eller två dagar "efter".
Men hela grejen är ju att er tjaaat dödat dom senaste MotoGP trådarna... Fan hetsa på, men det finns ju rimliga nivåer, tillslut upprepar ni er ju bara sida efter sida utan att nån kan få "rätt" (då det handlar om personliga uppfattningar). Ni är för GP trådarna här på SH vad Dorna är för MotoGP....hahaha nä jag vet inte, men ni dödar det roliga i diskussionerna lixom.
Hoppas du kan förstå vad jag menar eller är ute efter. Har inte skickat PM till nån Moderator, anser inte att det behövs...men jag vill bara att man tänker till en extra gång ibland.
Förövrigt kan jag väl flika in att jag tycker Super Sic är den förare jag håller på just nu! Kan inte hjälpa det
Han är sjukt provocerande för folk här på SH, men fan han kör ju så jävla härligt over the limit och ger fan allt! Sen har han ju skönaste stilen och skönaste engelskan... Hade det inte vart för han hade hypen och förväntningarna inför varje race varit mycket mycket mindre.
Så inte är jag något stort Stoner fan, även om att jag anser att han by far är bästa föraren just nu.
Är du fortsatt förbannad över mina två inlägg och inte kan förstå varför jag "gnäller"... ja då är det väl bara så.