Lät som han skulle få plats i Mooney VR46 nästa säsong. ?Det var action så det räckte för mig och Fabio DiGiannantonio 2:a i hans sista(?) race.
Verkligen synd om Miller, hade varit fint att få se honom avsluta säsongen på topp men inte första gången som han kraschar från bra position tyvärr... :/Binder kör respektfullt vanligt..
Så jäkla trist med Miller
Lär nog varit lite påtryckningar från Tardozzi & co behind the scenes om det blir så....Lät som han skulle få plats i Mooney VR46 nästa säsong. ?
(Iaf tyckte jag kommentatorerna sa det.)
Ja, Fabio DiGiannantonio 2024 på KTM eller Aprilia hade ju inte varit i Ducati's intresse.Lär nog varit lite påtryckningar från Tardozzi & co behind the scenes om det blir så....
Det var väl iofs inte ett alternativ ändå. Eller vem skulle han ersatt menar du?Ja, Fabio DiGiannantonio 2024 på KTM eller Aprilia hade ju inte varit i Ducati's intresse.
Ja, vilken värdelös regel. Liksom, du kör skitfint, snabbare än 20 andra i mål, men bara för att ditt däcktryck råkade vara 0,1 bar för lågt så är du helt ute ur racet. Även om man accepterar att regeln finns så känns diskning som en jäkligt saftig konsekvens. Har någon ens blivit diskad i något race för någonting de senaste 20 åren? Känns som att det finns en story bakom detta alltså,…Det börjar bli riktigt illa med däck-tombolan nu. Först ska man ha turen att inte få ett dåligt däck och sen ska man lyckas pricka in rätt tryck ovanpå det. Om jag har förstått det rätt så blir man from nästa år diskad vid för högt tryck, inte som i år först en varning och sedan tre sek tillägg.
Helt enig, Pecco kan vara tråkigaste föraren i hela depån men han kan ju tveklöst hantera en hoj iaf.Han som har lika kul personlighet som att titta på färg som torkar vann jaja det var väntat
Jämfört med Taka Nakagami framstår alla förare som rena rama rolf.Helt enig, Pecco kan vara tråkigaste föraren i hela depån men han kan ju tveklöst hantera en hoj iaf.
Martin är ungefär lika intressant tycker jag.
Nästa år blir bättre!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |