Gran Turismo 4

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Ort
Söderhamn
Hoj
Zx9R -99
Lartes skrev:
Ja jo, fast jag spelar inte så mycket, så det får nog bli ett begagnat, tror en polare har ett extra som ligger å skräpar hos honom.
Dock utan handkontroller.

Nån som vet vad kontroller till PS2:an kostar?
Och vad kostar spelet?
700:-?

en ps2 dosa kanske går lös på 350 Kr ?! Kanske har för mig det.. spelen kostar allt ifrån 600-750..
 

ski_extreme

Hojlös
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Inte nu :-(
Lartes skrev:
Ja jo, fast jag spelar inte så mycket, så det får nog bli ett begagnat, tror en polare har ett extra som ligger å skräpar hos honom.
Dock utan handkontroller.

Nån som vet vad kontroller till PS2:an kostar?
Och vad kostar spelet?
700:-?

Om du ska ha orginal 349:- typ, ikke orginal 149:- minneskort måste du ha också 299:- spelet 499:-
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Fan köpte jag det för? Sitter bara helatiden efter jobb nu ju :gnissla

SÅ JEEEEFLA BRA!!! Sjukt realistisk fysik på bilarna. Mm! :)
 

willy

Alla sätt är bra, utom dem dåliga.
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
Honda RS125-05, såld. Prototyp RSV Mille R
Kay skrev:
Fan köpte jag det för? Sitter bara helatiden efter jobb nu ju :gnissla

SÅ JEEEEFLA BRA!!! Sjukt realistisk fysik på bilarna. Mm! :)

Kay! Jag kommer till dig i morn med ett flak öl och gejmar. ok? :7peta :rolleyes:

Vill ju också ha PS2! :4skrika
 
Last edited:

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
de nada
hämtar ut spelet imorn, ska fanimej posta en fetare bil än dig här inom ett dygn!! :D

Nån som provat det med ratt ?

/N
 

Henken78

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2003
Ort
Sala
Hoj
F.d Hojar: Yamaha YZ125 -03, GSXR 750 -96, -00
Pc ratt till PS2????

Är det nån som vet om man kan använda en Logitech MOMO Racing och pedaler till PS2????? :va
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
isse skrev:
hämtar ut spelet imorn, ska fanimej posta en fetare bil än dig här inom ett dygn!! :D

Nån som provat det med ratt ?

/N
Jag har redan fetare :tungan

Jag har bara inte plåtat dom ännu... Vill du ha ett tips på hur du ska få pengar enkelt att kunna köpa dyra bilar och trim fort? (Inget fusk, bara tips...)
 

TotalSatan

SouthSider
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Glimåkra
Hoj
KTM 990 SM, HD1200 Bobber
Hur e det jämfört med Need for speed underground 2 ??

Tyckte att NFSU2 var ett av dom bästa bilspel jag lirat ... och tro mig, jag har nog lirat dom flesta bil och mc spel.

Är lite av en spelNÖRD. Har samlat på mig nästan alla console och datorer som varit stora sen tidigt 80-tal.

Så man har en liten samling, men ändå sitter jag nästan bara här på SH och glor, eller lirar CS-source.

OBS! vinterhalvåret då !!!!! :D
 

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
de nada
Gärna, sist var det ju guld på körkorten som gälde för gratisbilar.
Hoppas dom gjort så man kan köra lika bra med ratt som med handkontroll, fär de gick fan inte i 3´an.

/N

Firefly skrev:
Jag har redan fetare :tungan

Jag har bara inte plåtat dom ännu... Vill du ha ett tips på hur du ska få pengar enkelt att kunna köpa dyra bilar och trim fort? (Inget fusk, bara tips...)
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
TotalSatan skrev:
Hur e det jämfört med Need for speed underground 2 ??

Tyckte att NFSU2 var ett av dom bästa bilspel jag lirat ... och tro mig, jag har nog lirat dom flesta bil och mc spel.

Är lite av en spelNÖRD. Har samlat på mig nästan alla console och datorer som varit stora sen tidigt 80-tal.

Så man har en liten samling, men ändå sitter jag nästan bara här på SH och glor, eller lirar CS-source.

OBS! vinterhalvåret då !!!!! :D
Det är ju så olika spel... GT4 är ju en simulator, NFSU är ju bara arkad där det ska gå fort utan känslan av verklighet inbladat...

Jag har dock bägge, NFSU är kul och känns snabbt... Men inget slår GT4 i känsla av verklighet och grafik...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
isse skrev:
Gärna, sist var det ju guld på körkorten som gälde för gratisbilar.
Hoppas dom gjort så man kan köra lika bra med ratt som med handkontroll, fär de gick fan inte i 3´an.

/N
Du börjar med 10k (pengar, credits) du kan överföra 100k från ditt GT3-sparning. Då har du 110k. Köp en EVO VII bland de begaganade bilarna. Trimma den så mycket du kan...

Skaffa A-licens.

Sen går du till special conditions tävlingarna. Andra tävlingen där består av två deltävlingar... Enkla som fasen att vinna med EVON. Vinn bägge så vinner du en bil, en Toyota något... Den är värderad till 260k eller nåt sånt om du säljer den... SÄLJ! Nu har du massa pengar, kör de bägge deltävlingarna igen så vinner du en ny, SÄLJ, så kan du göra hur många gånger du vill.. Snart har du massa pengar och kan köpa alla möjliga bilar... Dock måste du nog vinna vanliga tävlingar för att låsa upp en del bilar...

Så pengar är inget problem...
 

P-E

Guest
jag tyckte NFSU 2 har grymt bra spelkänsla, typ ända spelet jag spelat då det verkligen går fort och känns fort. GT3 var ju en flopp, går inte att motorbroma eller något roligt som man kan i NFSU2.

Går det bra att motorbromsa, är känslan bra, snabbsvängd bil? Känner man att det går fort när man kör snabbt i spelet?
 

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
sorry
Tjena grabbar + tjejer.
ni som inte har konsollen eller spelet har jag den perfekta lösningen.
fick in 10st ps2 bundlat med gt4 för bara 1790:-
då undrar ni var detta är. siba i lund. bara komma in och handla ska ta med mig en hem själv imorgon. Har länge väntat på gt4. nu är det premiären i helgen. bara att bänka sig framför tven med läsken på höger sida. haha.

:banana :banana :banana
 

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
de nada
Tack....fast det känns lite dubbelt.
Hela grejen med GT är att börja från botten och ha lite småtrimmade skitbilar innan man får nöjet att ratta dem feta varianterna.

flummigt att överföra pengar från gt3.

/N


Firefly skrev:
Du börjar med 10k (pengar, credits) du kan överföra 100k från ditt GT3-sparning. Då har du 110k. Köp en EVO VII bland de begaganade bilarna. Trimma den så mycket du kan...

Skaffa A-licens.

Sen går du till special conditions tävlingarna. Andra tävlingen där består av två deltävlingar... Enkla som fasen att vinna med EVON. Vinn bägge så vinner du en bil, en Toyota något... Den är värderad till 260k eller nåt sånt om du säljer den... SÄLJ! Nu har du massa pengar, kör de bägge deltävlingarna igen så vinner du en ny, SÄLJ, så kan du göra hur många gånger du vill.. Snart har du massa pengar och kan köpa alla möjliga bilar... Dock måste du nog vinna vanliga tävlingar för att låsa upp en del bilar...

Så pengar är inget problem...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
isse skrev:
Tack....fast det känns lite dubbelt.
Hela grejen med GT är att börja från botten och ha lite småtrimmade skitbilar innan man får nöjet att ratta dem feta varianterna.

flummigt att överföra pengar från gt3.

/N
Jo, fast du tjänar snabbt ihop pengar på vanligt vis också, du börjar med 10k. Sen kan du köpa en begagnad Skyline '00 för 18k... Så du har snart snygga bilar. Även om de är begagnade....
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top