Grand Prix Qatar 10-12 April

zhandra

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2005
Ort
växjö
Hoj
ducati
Skickad!

Nej att klaga på RU är som att pinka i Atlanten och tro att den ska höjas 1 meter.
Det finns inte.


Troligtvis har tigern börjat tanka när det bara fanns 1 eller 2 seedare och en massa leechare.

:tummenupp Grymt schysst av dig ! RU åt folket. Jag har donerat en slant dessutom. RU drivs av glada amatörer och de ska ha ngt för slitet. Tack vare RU kan jag följa SBK,MOTOGP,AMA,F1 osv osv dessutom med många kunniga kommentatorer. T ex kul att lyssna på freddie spencer i AMA.
 

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Ort
Där dårhusen slutar&skogarna tar vid
Hoj
Ducati 996
Du hade nog otur och/eller slött internet.
Jag tycker det är kanon med RU. Ibland finns det HD kvalite på downloads där.

Lycka till nästa gång. Är du inte nöjd och har en invite att skänka bort
är jag kraftigt intresserad. Svårt få tag i invites numera.

Mvh !

nej det var inte RU som var skit det var http://www.rojadirecta.com/ évötö
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Man kan bara hoppas att The Monster Yamaha Tech 3 knyter upp Ben Spies illa kvickt och skickar Toseland på "racerehabträning". Toseland kan i sina bästa stunder vara mkt snabb, men nu har nog det mesta satt sig i huvudet och han skulle må bättre av att vinna lite race i BSB eller WSBK..

Jag tror Poncheral sedan länge drömmer "Texas Dreams " om ett litet dreamteam Colin och Spies :tummenupp
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Man kan bara hoppas att The Monster Yamaha Tech 3 knyter upp Ben Spies illa kvickt...
Skulle tro att den saken är "biff" redan. Med de nya reglerna om att man inte får gå direkt till ett fabriksteam (läs Fiat Yamaha) blir 1-2 år hos Tech3 den logiska lösningen.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Skulle tro att den saken är "biff" redan. Med de nya reglerna om att man inte får gå direkt till ett fabriksteam (läs Fiat Yamaha) blir 1-2 år hos Tech3 den logiska lösningen.

Det är inte heller så troligt att han skulle kunna flytta på någon av Fiats nuvarande förare.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Det är inte heller så troligt att han skulle kunna flytta på någon av Fiats nuvarande förare.
Så sant :tummenupp

Det har ju diskuterats lite angående den nya regeln och "risken" är att man skapar nya enmansteam som är maskerade fabriksteam. Vi får väl se nästa år hur det blir när tex Simoncelli förväntas kliva upp.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Så sant :tummenupp

Det har ju diskuterats lite angående den nya regeln och "risken" är att man skapar nya enmansteam som är maskerade fabriksteam. Vi får väl se nästa år hur det blir när tex Simoncelli förväntas kliva upp.

Jepp. Låt säga att Pedrosa skulle bli "heltidsskadad" när en sådan regel finns. Skulle då tex Sic inte får ta hans plats? Dum regel.
 

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
SÅLD!
Såg precis racet, satt som nålar på jobbet idag o ville bara hem:)

Stoner, jävligt snabb och jag trodde han hade kammat hem det...
Men jag inbillar mig att han fortfarande inte har nerverna och klara av Rossi så nära bakom sig

1.Rossi, tror inte han hade haft speed o ta sig förbi Stoner idag men han håller låda än en gång...O inte gör det saken sämre heller att han hade sämste "top speed" av alla hojar på banan idag heller:) BRAVO VALLE!
2.Lorenzo, alltid farlig..tror knappast han är missnöjd med dagens placering
3. Dovizioso jävligt roligt för honom, välförtjänt placering (även om jag höll på stackars Nicky den här gången) men helvete va hondan gick! nästan så jag kommer ha madrömmar inatt.
4.Nicky hade verkligen behövt en pallplats, men framförallt njuter jag när han kör som han gjorde idag, riktigt underhållande o kolla på då. Tror o Hoppas han blir giftig i år.
5.Spies, kan inte annat göra än att applådera honom, vilken kille!
6.RDP, jag är bara glad att han inte lyckades krascha och slå ut någon annan av banan idag:)!
7.Pedrosa, skadad? va hände? bra nära att han inte ens skulle fixa första varvet
8. Edwards, slagen av ben spies...aj aj aj
9.Capirossi, hör definitivt hemma bland första 9 idag, konstigt vore det annars...

RU håller för övrigt en klass för sig! Klockren sajt!
 

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
SÅLD!
:hoppskrat:hoppskrat:hoppskrat:clown:rodnar:7peta HAHA det där får man nog kalla årets miss hittills!!!:) Jag som hållt mig borta från att skriva i trådarna så länge osså klantar jag till det såhär! Den bjuder jag på:tummenupp

Tack för den goda tonen förresten, otroligt pedagogiskt svar du hade Leica som fick mig att se ljuset:Bugar o känna skammen krypandes.

Ja jag får göra om och göra rätt nästa gång.

:gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top