Grand Prix Qatar 10-12 April

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Hmm, uppskjutet till imorgon kanske...?
Har aldrig hört talas om ett race som skjutits upp tror jag.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ni somhar kommentatorer som man förstår, vad säger dom, tror dom att det blir rejs eller?

Besvarat, tack ska ni
ha

J-zer

Happy!
Gick med
11 Oct 2007
Hoj
BMW S1000XR 2018 HP Style
Jaha, då vart det inställt.................................dom kanske ska börja köra både motogp o F1 på dagtid så det går att köra i regn.

gsx1100cc

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2009
Hoj
82 suzuki gsx
kanske slut på nattrace nu. synd då det är en uppskattad tävling bland förarna. Men det är så väderkänsligt för dom ser inget på grund av strålkastarna när det regnar.

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
jahapp ja, o va ska man hitta på nu :p, har sån lust o rycka ut digitalboxken o ta farm mc:n o göra en :fuckyouburnout på den (eller iofs inte boxens fel), men fan måste ta ut ilskan på ngt

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Stäng av allt annat som går på din bandbredd, stäng ner MSN, sluta surfa SH, resetta ditt ADSL modem.

Nu slangade jag hem Tvant bara för att prova, som jag förstår det så är det en P2P tjänst, dvs jag delar ut det jag ser till nästa, så ju fler vi blir som tittar på regnet, ju fortare faller det... :huvet

Gjort allt det, blir inte ett skit bättre. Tror inte att det är min uppkopplingshastighet som är problemet utan att motogp.com inte klarar av att hålla den standard som behövs för att det ska flyta på i uppspelningen.

Upplösningen är som sagt medioker, kollar jag på SVT Play så flyter det på klockrent och dom har riktigt bra upplösning på sina grejer.

Är det fler här som kollar på motogp.com vore det intressant o höra om det funkar bra för er?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
finns det logistik för race i morrn!!!!!!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Streamen på motogp.com funkar sämre nu än det gjorde förra året så förhoppningsvis fixar de till det. Kan ju vara så att de har fått fler nya användare än de räknat med.

moroder

www.sids.se
Gick med
29 May 2003
Hoj
Suzuki LS 650 -97
möte om 20 min. med race direction och team managers...för beslut om ev. race imorgon..logistiken och ev. nytt regn imorrn är de stora problemen...ev. ersätta det inställda racet i Ungern i September.

Gjort allt det, blir inte ett skit bättre. Tror inte att det är min uppkopplingshastighet som är problemet utan att motogp.com inte klarar av att hålla den standard som behövs för att det ska flyta på i uppspelningen.

Upplösningen är som sagt medioker, kollar jag på SVT Play så flyter det på klockrent och dom har riktigt bra upplösning på sina grejer.

Är det fler här som kollar på motogp.com vore det intressant o höra om det funkar bra för er?

funkar kass hemma för farsan också...och ja testa logga in på hans konto här och det laggar här också i bilden...har 24 mbit..har testat i explorer, firefox och google chrome allt laggar

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...