Grande Prémio TISSOT de Portugal

Inga synpunkter på dagens sprintrace eller är jag i fel tråd?
Riktigt bra upplägg, tvingar teamen att tänka nytt om de ska vinna mästerskap.

PS Fast lite sorgligt att MM ännu inte fattat att hans tid är förbi...
Jag hade varit nöjd med en tredjeplats alla gånger i veckan:).
93:an har haft en otrolig karriär och frågan är om någon i dagens startfält kommer att tangera det så sorgligt tycker jag inte att det är, han tjänar väl en hel del på det han gör (mer än vad jag gör på mitt jobb och roligare har han nog också).
Tiden hinner ifatt alla förr eller senare och MM likaså. Kan han hålla sig på banan och vara skadefri ser jag som högst rimligt att han hamnar top 5-6 i år, köra snabbt kan han uppenbarligen.
När tiden är mogen att lägga handskarna på hyllan känner han bäst själv och det är knappast nu.
Känns som att vi har hört liknande tongångar om Rossi för några år sedan.

Har skrivit det förut men gör det igen, Miller är en av de absolut snabbaste om han inte behöver tänka på att hålla liv i däcken.
Jag tror han kände att däcken höll på att ta slut därför chansade han på att fler i toppen var i samma läge när han gick om Martin.
Hade det gått hela vägen så skulle det varit ett skapligt långfinger in i FactoryDuc. boxen…

Jag hade varit nöjd med en tredjeplats alla gånger i veckan:).
93:an har haft en otrolig karriär och frågan är om någon i dagens startfält kommer att tangera det så sorgligt tycker jag inte att det är, han tjänar väl en hel del på det han gör (mer än vad jag gör på mitt jobb och roligare har han nog också).
Tiden hinner ifatt alla förr eller senare och MM likaså. Kan han hålla sig på banan och vara skadefri ser jag som högst rimligt att han hamnar top 5-6 i år, köra snabbt kan han uppenbarligen.
När tiden är mogen att lägga handskarna på hyllan känner han bäst själv och det är knappast nu.
Känns som att vi har hört liknande tongångar om Rossi för några år sedan.
MM är en gudabenådat förare men tyvärr också ett r*vhål som människa, därav min synpunkt.

MM är en gudabenådat förare men tyvärr också ett r*vhål som människa, därav min synpunkt.
När du utrycker .....PS Fast lite sorgligt att MM ännu inte fattat att hans tid är förbi...
.......menar du i själva verket ..MM är en gudabenådad förare men tyvärr också ett r¨vhål som människa, därav min syn??
Inte lätt att göra den kopplingen av din första mening

Varför skulle det göra att hans tid som MotoGP-förare är förbi? Det är väl ett relativt vanligt attribut hos legender inom sporten att man skiter fullständigt i vad som händer med ens medtävlare så länge man själv vinner.(Läs: Rossi)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick