zeb.lovehell
Ny medlem
Jepp det var skönt . Sitter o kollar väst till Marika nu .
Marie kommer snart skicka ut mail om märken + tröja Tack alla som kom på årsmötetDet va ju bra att vi kom överens om märkena så att vi kan få grejerna snart.
Marie kommer snart skicka ut mail om märken + tröja Tack alla som kom på årsmötet
Här kommer lite länkar på det vi pratade om.
http://www.glidarhoj.se/
http://www.mcsverige.com/index.php?cat=33'
www.harleyforum.se
Har gjort så att på forumen som jag är inne skriver på så kommer det upp en länk till klubbsidan i min signatur.
Klockrent om vi får tröjorna snart. Mötet gick ju kalas bra. Ska ju bli varmt i veckan men regn tyvärr. Suck!!!!!
Ja nu ligger man sömnlös! Sålde trajan sent igår med en tår i ögat!
Ska sluta åka hoj nu, nä knappast jag går tillbaka till min första dröm hoj! Den där speciella hojen som jag ville ha från första början. En buell xb12s hoppas man blir nöjd och äntligen hittat rätt denna gång har väl bytt hojar ca 20 ggr på snart 6år.
Glöm inte att kolla i karlendern, på griffinbikers.com det är mycket aktiviteter och samåkningar både nu och på gång.
Ja här är listanhahaha, det blev en lång sovmorgon för dig jag gick precis upp tackar min underbara dotter för att hon sov till kl 7 och inte 5:30 som hon brukar.
tycker synd om dig gubben, men du kan väl göra en lista här så folk kan få se hur många hojar du avverkat denna säsong 2010
Grattis Tim till din nya hoj =) jag kommer att börja göra en ny lista för 2011 här för bara dig =)
Tims avverkade hojar 2011
Street triple R
Buell xb 12
Skönt att Borstis är inne på sin andra för säsongen när jag mår lätt dåligt tanken på att behöva börja köra så man mjuknar lite inför första repan 28-29 april .. Jag vill verkligen inte behöva köra när det är såhär kallt..
Galet!
hahahaGrattis Tim till din nya hoj =) jag kommer att börja göra en ny lista för 2011 här för bara dig =)
Tims avverkade hojar 2011
Street triple R
Buell xb 12
hahaha
vad sägs om en ny aktivitet? vi anmäler oss till grabbalvan?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|