GRIFFIN BIKERS Ny Mcc-klubb i Norrköping

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Last edited:

zeb.lovehell

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2011
Hoj
1984 yamaha tzr
Har gjort så att på forumen som jag är inne skriver på så kommer det upp en länk till klubbsidan i min signatur. :)

Mr Lighthouse

Gasa om du törs!!!
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
2010, Yamaha V Max
Klockrent om vi får tröjorna snart. Mötet gick ju kalas bra. Ska ju bli varmt i veckan men regn tyvärr. Suck!!!!!

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Hej alla!

till er som är nyfikna på vilka vi är kolla på våran hemsida eller så kan ni dyka upp på våra publika samåkninger. det är bara att komma dit. om när och var vi ses kolla i våran kalender på www.griffinbikers.com

finns det andra frågor och funderingar så skicka ett pm eller ett mail till info@griffinbikers.com

//ordförande

borstis

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
-2000 Honda sp1
Sömnlös

Ja nu ligger man sömnlös! Sålde trajan sent igår med en tår i ögat!
Ska sluta åka hoj nu, nä knappast jag går tillbaka till min första dröm hoj! Den där speciella hojen som jag ville ha från första början. En buell xb12s hoppas man blir nöjd och äntligen hittat rätt denna gång:) har väl bytt hojar ca 20 ggr på snart 6år.

Glöm inte att kolla i karlendern, på griffinbikers.com det är mycket aktiviteter och samåkningar både nu och på gång.

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Ja nu ligger man sömnlös! Sålde trajan sent igår med en tår i ögat!
Ska sluta åka hoj nu, nä knappast jag går tillbaka till min första dröm hoj! Den där speciella hojen som jag ville ha från första början. En buell xb12s hoppas man blir nöjd och äntligen hittat rätt denna gång:) har väl bytt hojar ca 20 ggr på snart 6år.

Glöm inte att kolla i karlendern, på griffinbikers.com det är mycket aktiviteter och samåkningar både nu och på gång.

hahaha, det blev en lång sovmorgon för dig:tuttar jag gick precis upp:yoparty tackar min underbara dotter för att hon sov till kl 7 och inte 5:30 som hon brukar.

tycker synd om dig gubben, men du kan väl göra en lista här så folk kan få se hur många hojar du avverkat denna säsong 2010:D

borstis

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
-2000 Honda sp1
hahaha, det blev en lång sovmorgon för dig:tuttar jag gick precis upp:yoparty tackar min underbara dotter för att hon sov till kl 7 och inte 5:30 som hon brukar.

tycker synd om dig gubben, men du kan väl göra en lista här så folk kan få se hur många hojar du avverkat denna säsong 2010:D
Ja här är listan:tummenupp

Honda cbr streetfighter -98
Triumph daytona 955 -00
Honda cb hornet 600 -07
Honda sp1 -00
Honda cb 1000r -10
Triumph street triple r -10

Och nu i veckan ska en Buell inhandlas:yoparty

Slå den listan över antal hojar på ett år så ställer jag fram en back öl:tuttar

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Grattis Tim till din nya hoj =) jag kommer att börja göra en ny lista för 2011 här för bara dig =)

Tims avverkade hojar 2011

Street triple R
Buell xb 12

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Grattis Tim till din nya hoj =) jag kommer att börja göra en ny lista för 2011 här för bara dig =)

Tims avverkade hojar 2011

Street triple R
Buell xb 12

Skönt att Borstis är inne på sin andra för säsongen när jag mår lätt dåligt tanken på att behöva börja köra så man mjuknar lite inför första repan 28-29 april :gnissla.. Jag vill verkligen inte behöva köra när det är såhär kallt..

Galet!

bushoj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Superduke -08
Skönt att Borstis är inne på sin andra för säsongen när jag mår lätt dåligt tanken på att behöva börja köra så man mjuknar lite inför första repan 28-29 april :gnissla.. Jag vill verkligen inte behöva köra när det är såhär kallt..

Galet!

eee, der bara slita på sig grejerna och köööör ba:D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM