Varför det? Följ med oss istället. Välkommen!
Nae ja ska iväg på middag vid 2-3 tiden, men hänger gärna med någon annan gång
Vi kör ihop. Det står ju i klartext
Hehe, var lite otydlig kanske... Jo det såg ja, men huligankörning vid flygfältet vet ja inte vad det innebär.. Tänkte om ni bara skulle ut o känna på vårluft (dvs oftast två hjul i backen) eller ut o huliganköra..
Har ju inte lärt mig o slanga än..
Du behöver inte skämmas. Jag är nog sämst i sverige på det. Häng med
Hej pojkar och flickor!
Jag vill bara förtydliga mej lite eftersom det ändå verkar vara rätt många som har intresse att följa med.
När vi kör ihop så kör samtliga efter egen förmåga. Vi respekterar varandra och håller avstånd. Alla är naturligtvis välkomna oavsett förmåga och hojtyp det gäller bara att kunna anpassa sin körning efter detta. Vill man köra med 2 hjul i backen konstant så gör man det.
Att vi kallar det huligankörning är mer för att locka folk att hänga med och ha kul på sina motorcyklar. Vi bryter såklart inte mot några regler eller förordningar i trafike för det
Tack till alla som deltog i dagens Övningar. Lyckat och riktigt roligt. 4 hojar med förare deltog. Lite trassel med en av cyklarna medför lite meck nästa vecka. Film finns på äventyret. Kändes verkligen som att våren är här nu!
Det här gör vi om snart. Hoppas att någon från griffin följer med då
Jag såg några på flygfältet, Det kanske var ni?
Såg en kille på en Ktm duke som slanga som en kung iaf , det såg rätt roligt ut
Umm.. filmbevis finns på känguruskutten. Ska bara lära mej hantera videofiler! Eller ta den enkla vägen och låta moddan göra det!
Kör vi det i slowmotion med astuff musik kanske det ser fränt ut!
Tänker jag efter närmare blir det nog stillbild av det isåfall
Umm.. filmbevis finns på känguruskutten. Ska bara lära mej hantera videofiler! Eller ta den enkla vägen och låta moddan göra det!
Kör vi det i slowmotion med astuff musik kanske det ser fränt ut!
Tänker jag efter närmare blir det nog stillbild av det isåfall
Fast man kanske kan ta bild när jag börjar få upp den sen ett snabbt klipp på någon annan duke som slangar sen bild på mej igen när jag kommer ner.
Blir nog svinbra
Tack till alla som deltog i dagens Övningar. Lyckat och riktigt roligt. 4 hojar med förare deltog. Lite trassel med en av cyklarna medför lite meck nästa vecka. Film finns på äventyret. Kändes verkligen som att våren är här nu!
Det här gör vi om snart. Hoppas att någon från griffin följer med då
Tack själv!
Så jävla skönt att känna vårluft, det här året blir hojåret med stort H känns det som. Hittade inte så många KTM:er förra året så det här får vi göra till en vana!
Jobbar två veckor nu men sen är det ledig vecka igen o då kanske det är ännu bättre väder, ännu torrare vägar och förhoppningsvis så pass sopat att vi kan huliganköra till Sörping bakvägen
Det var skitkul o ja LOVAR att ja ska träna lite nästa gång...
Absolut! Det tycker jag! Vi var bara KTM:er. Alla hojar är såklart välkomna men det är ju klart skönt när vi inte har med oss bastardmärken
Har vi lite värme nästa gång får fikakorgen åka med! Moddan fixar kaffe! Han är grym på det!
Klart alla är välkomna, kanske drar me mig kameran nästa gång då så vi får både stillbilder o GoPro-bilder. Om vi nu ska till Flygplatsen igen..
Lite mer värme som sagt så får vi ordna kaffe o macka o kanske nån kaka oxå.. Lite som den nya tidens syjunta.. Det blir kalas!
Vad för kabelbrott var det på Duken? Eftersom den var så j-a tjurig från o till?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|