Gripsters något att ha?

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Bara jag vet vad som ska betalas och vart så fixar jag det samma dag om det behövs,kanske även behöver veta vad det ska sitta på för hoj om det är modellspecifika grejer?

Henrik

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Tror inte ni tjänar så mkt på gruppköp, fick mina i veckan... Kommer till brevlådan i hårt kuvert och kostade skurna för min hoj 520:- inkl frakt! Sen ska ni ju själva hålla på att skicka hit och dit till er själva...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag tillåter inte gruppköp via SH då det är svårt att få kontroll på och motverkar den officiella annonseringen via banners på SH.

Så nej det blir inget gruppköp tyvärr.

Fnurre

Fler kurvor åt folket - och oftare!
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02
Oki, då glömmer vi detta. E ju ganska nöjd med mina StompGrips, så jag fortsätter att klämma på dem :yoparty

Jag tillåter inte gruppköp via SH då det är svårt att få kontroll på och motverkar den officiella annonseringen via banners på SH.

Så nej det blir inget gruppköp tyvärr.

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
Oki, då glömmer vi detta. E ju ganska nöjd med mina StompGrips, så jag fortsätter att klämma på dem :yoparty

Jag beställde själv nu. Bestämde ark istf till min modell. Vill ha lite större. Blev 49,95 dollar + tullavgift.
Utvärdering kommer!

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Klart och betalt,100 doleros till 2 hojar måttskuret.
Får se om det blir tull och moms på det,förutsätter det så blir man bara glad om det missas.

Kan recensera när de kommer om 14dagar om intresse finns.

Henrik

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Klart och betalt,100 doleros till 2 hojar måttskuret.
Får se om det blir tull och moms på det,förutsätter det så blir man bara glad om det missas.

Kan recensera när de kommer om 14dagar om intresse finns.

Henrik

Jaa vill gärna ha recension av er som beställt, typ hur dom funkar på, men även hur dom är att skära till, ni som inte beställt skurna.. Men jag kanske hinner beställa själv med, innan era kommer.. Nån som köpt ICE Grips? eller vilka har ni valt?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag är med sugen Robban, vi kan ju rita på en order vettja. :) Millens tank är bra halkig när man pallnitar, det slutar närapå alltid med närkontakt av 3:e graden mellan tank/klockspel. :crash

/J

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
YAMAHA TÉNÉRÉ 700 EXTREME 2024 | HONDA VFR 750FJ 1988
Jaa vill gärna ha recension av er som beställt, typ hur dom funkar på, men även hur dom är att skära till, ni som inte beställt skurna.. Men jag kanske hinner beställa själv med, innan era kommer.. Nån som köpt ICE Grips? eller vilka har ni valt?

Snake skin köpte jag.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...