Måste man rengöra tanken först med något oljelösande medel, eller slängde ni bara på dom?
Lite Bräkleen, Chain Clean eller liknande så är det rent sen.
Måste man rengöra tanken först med något oljelösande medel, eller slängde ni bara på dom?
Lite Bräkleen, Chain Clean eller liknande så är det rent sen.
För att få grepp runt tanken. Kanon vid bandagar m.m!
Ok... Jag har "burk lack" på som kommer rinna av om jag använder det...
Lackrengöring eller rubbing funkar precis lika bra och sliter ju inte på samma sätt. Det är bara får att det ska vara ren lack och inget vax eller smutslager imellan.
Blev ingen bankörning idag men väl en timme eller två på gatan. Måste säga att jag är grymt imponerad av mina High Fusion. Dom känns inte alls mot låren och man sitter som klistrad! Grymt bra produkt!
Låter kanon ju, hoppas mina kommer snart så man får prova in action. Du som sett hur dom ser ut, verkar dom kunna tugga mycket skinnställ, typ som stompgrips?
Nope, tror inte dom rör stället! Jag prova ett par Stomp'isar en snabbis förra året men dom funka inte alls ihop med strech'et på insidan av låret. Dessa är nog precis lika skonsamma mot tyg/skinn som tanken är, men man sitter som limmad!
BTW, hör av dig när ni ska ha nån gruppkörning eller liknande i V-ås, bra länge sen nu, om inte annat vill jag se Italienskan
Låter fint det där. Får nog bli en beställning på ett set HF.Funkar kanon,finns men känns inte,sitter bara fast.
Blev lite gokartbana och är helnöjd med dom,tror inte dom plågar stället heller men det lär väl visa sig vad det lider,rekommenderas.
Henrik
Beställde ett par Snake skin till min gixxer igår. Blir nog jävligt bra
Undrar bara hur lång leveranstid ni har haft?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|