Coola Ola
Guest
CarMan skrev:Jag lägger in en film för att lätta upp stämningen
http://www.maxat-racing.com/bland.film/Stor&liten.wmv
Rullar ju bra den där! Ser lite trångt ut för motarderna bara.....
CarMan skrev:Jag lägger in en film för att lätta upp stämningen
http://www.maxat-racing.com/bland.film/Stor&liten.wmv
Santo skrev:Spelar roll! Priset, ca 2300, för denna "skräp"-leksak e ju tros allt bara chipspengar. Spelar nog ingen roll om man blir nöjd eller inte, stor förlust sen...
Santo skrev:Spelar roll! Priset, ca 2300, för denna "skräp"-leksak e ju tros allt bara chipspengar. Spelar nog ingen roll om man blir nöjd eller inte, stor förlust sen...
gixxermf skrev:är inte det ganska mycket pengar för något som kanske bara håller i 2 dagar??
va kostar det å köra minimoto på bana om man ska hyra? 500kr? då köper ja en för 2000+ å hoppas den håller 4ggr iaf så har ja tjänat in den och ja har en ja kan ha på väggen sen om den inte smäller å brinner ypp...gixxermf skrev:är inte det ganska mycket pengar för något som kanske bara håller i 2 dagar??
Maxxi skrev:Men Carman sluta lipa hit och dit! Vi vet att det är en leksak vi har beställt och ingen riktig Minimoto som du har! Ja vi har hört nu att du har en riktig för 20k, tror inte det är någon som bryr sig. Jag med flera köper denna billiga sak för att tramsa runt lite på. Sen om den gör 60-70 eller har 10hk eller 3 hk det skiter jag i. Bara man kan leka lite för en billig peng!
Det är ingen som tvingar dig att köpa en kinahoj!
Maxxi skrev:Är inte 20k värre för en riktig minimoto som håller i 2 dagar?
CarMan skrev:Läs första inlägget i tråden & fundera på varför jag starta tråden.
Vill du inte läsa det jag skriver så läs inte denna tråd.
Sir_Börje skrev:D du egentligen vill ha sagt är att "Min pappa är mycke starkare än din"..
Beanise skrev:Kommer få skit för detta, men skitsamma.
Denna tråd skulle passa bättre på www.sandlåda.com
Fluxir skrev:om man som jag, Totalt blåbär på minimoto skulle vilja börja tävla vad behöver man ha för prylar å ungefär vilka summor rör det sig om??
CarMan skrev:Följande skydsutrustning är ett krav!
byxor av slitstarkt matrial
//
knäskydd 450:-
armbågsskydd 200:-
ryggskydd ingen aning 400:-
jag har ju gissat på dessa priser & det går ju komma undan billigare om man köper begagnade hanskat/hjälm m.m.
jag vet inet om det finns nån motorsport som kan vara billigare?
Fluxir skrev:hur är det med det man kör på ???
gixxermf skrev:är inte det ganska mycket pengar för något som kanske bara håller i 2 dagar??
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |