d1ce skrev:2349247Är det så du vill ha mig, jag är vad du önskar att jag är
-@ndreas
Now u´re talking like a hocker... (eller hur det stavas... )
d1ce skrev:2349247Är det så du vill ha mig, jag är vad du önskar att jag är
-@ndreas
Milla skrev:2349266Now u´re talking like a hocker... (eller hur det stavas... )
Tired skrev:2349294Damn now I need a bucket...
Milla skrev:2348876Jag saknade dig!!!!
Muhahahaaaaa...det dyker upp i varje tråd nuförtidenMilla skrev:2348876Nu fick du mig att tänka på en viss tant i Uppland som bara sysslar med sånt..
Nursey skrev:Muhahahaaaaa...det dyker upp i varje tråd nuförtiden
Kapten Blåskägg skrev:2347212Bra där, har tänkt på det i några veckor men glömt det. PM:a över numret så fixar jag det nästa onsdag
fille600 skrev:2347186men då är "skägget" (med en rökarklubba) tebaks och styr upp verksamheten.
fille600 skrev:2347244
Ta't lugnt nu med den nya klubban!
ladbol skrev:2347260
Jag har också tänkt på en Penis förstoring
d1ce skrev:2348386
edit: och då skulle ju kapten må samtidigt, slapp han se min snygga ryggtavla försvinna i horisonten innan han ens svalt hela hamburgaren
Johanjulgran skrev:2348715Tack till alla som get fina komentarer till mig
Sen tackar jag alla som var med och gjorde det till en rolig runda.
Det var lite synd att man inte hade 100% flyt hela rundan. Vart några ställen man fick lite felskär. Men nästa gång hoppas vi på att det går bätre
Men fan vad mörkt det var när man skulle åka hem. man såg ju typ 30m med mörkt vesir.
Kapten Blåskägg skrev:2349829Fortsätt drömma pubertetsnisse
Milla skrev:2348890Apapap, nu blir jag besviken på Doktorn, du som varit med så länge!!!!!
Sånt gör man före, eller efter man kör, INTE ISTÄLLET FÖR!!!!!!
Johanjulgran skrev:2348715
Men fan vad mörkt det var när man skulle åka hem. man såg ju typ 30m med mörkt vesir.
Tired skrev:2349294Damn now I need a bucket...
Floppan skrev:2347693Var i Polen är du?
Jag skulle inte köra hoj frivilligt i Polen; dåliga och tråkiga vägar, galna polacker som kör hysteriskt fort och kör om på de mest fantasirika ställena! Har även fått för mig att soppan är av sämre kvalitet, börjar ofta ryka ur avgasröret av sotiga avgaser, vilket det inte gör hemma.
God mat, trevliga människor (när de inte kör bil), smarrig och fortfarande hyfsade priser gör att landet är bra o trevligt annars.
Ett tips är att ha en eller ett par flaskor whisky eller vodka i bilen, brukar gå att få farbror blå på bättre humör med hjälp av det.
Kanske lite egentligen... Sorry!
d1ce skrev:2347765Det är väl bara i svearike(och ett gäng länder till) polisen inte är korrupt och det är väl klart att det hade kunnat vara skönt att slippa en böter eller två med tillhörande trassel, men jag tror det finns en ganska stor nackdel också.
-@ndreas
Cervantes skrev:2351406Då kommer man som motardist nästa onsdag då Min 600rr vart precis en 660 smc.. får nog bli långsamma gruppen tills man lärt sig svänga med han
semper skrev:2351445pfft, det e lättare o köra fort på kurviga vägar med retard än med missil
Bra val Vet precis hur det känns, körde Ducati 748 innan jag köpte min KTM i maj. Svårt att hitta något roligare att köra än motard på de vägarna runt stockholm. Motorvägen är kanske inte lika kul men man kan inte ha allt .Cervantes skrev:2351577Ja men man måste ju kunna köra skiten också..
Va precis ute några mil och det börjar ju släppa men fan vilken skillnad det är på dom två i körsätt!! allt man lärt sig på sporthoj måste man ju lära sig igen.. men det va sjukt kul att köra!!
Får hoppas jag fått upp tempo till onsdagen just nu går det långsamt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |