Grupp/Onskörning 060802 (om vädret tillåter)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2349266 Now u´re talking like a hocker... (eller hur det stavas...;) )

Blir du besviken?! ;) Jag är som sagt vad du vill att ajg ska vara, är det vad du vill ha är det vad jag är :D :hihi

-@ndreas

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Milla skrev:
2348876 Jag saknade dig!!!!:pannkyss

Ajm sorry :( Jag kände mig lite tråkig som stannade hemma men till mitt försvar så är min lillkusin från GÄLLIVARE här o hälsar på och vi lagade kalasmat, drack vin o kollade på TV och hade tjejsnack. Så även om jag inte hojade så hade jag MYYYYS :) Fast jag saknade er med :krama

Milla skrev:
2348876Nu fick du mig att tänka på en viss tant i Uppland som bara sysslar med sånt.. :zpy
Muhahahaaaaa...det dyker upp i varje tråd nuförtiden

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
fille600 skrev:
2347186 men då är "skägget" (med en rökarklubba) tebaks och styr upp verksamheten.

Det kan ni ge er fan på att jag är :yoparty

fille600 skrev:
2347244
Ta't lugnt nu med den nya klubban!:yoparty

Lovar :tummenupp

ladbol skrev:
2347260
Jag har också tänkt på en Penis förstoring :rofl :rofl :rofl

:rofl

d1ce skrev:
2348386
edit: och då skulle ju kapten må samtidigt, slapp han se min snygga ryggtavla försvinna i horisonten innan han ens svalt hela hamburgaren :hihi :tungan

Fortsätt drömma pubertetsnisse :arsele

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Johanjulgran skrev:
2348715 Tack till alla som get fina komentarer till mig :tummenupp
Sen tackar jag alla som var med och gjorde det till en rolig runda.

Det var lite synd att man inte hade 100% flyt hela rundan. Vart några ställen man fick lite felskär. Men nästa gång hoppas vi på att det går bätre :)

Men fan vad mörkt det var när man skulle åka hem. man såg ju typ 30m med mörkt vesir.

Gör som jag: En mulleryggsäck med ett ljust visir i + buff och en tröja! ;)
Sen brukar jag ha 3 päronfestis och en kamera oxå :hihi

Dr.Bike

Guest
Milla skrev:
2348890 Apapap, nu blir jag besviken på Doktorn, du som varit med så länge!!!!!

Sånt gör man före, eller efter man kör, INTE ISTÄLLET FÖR!!!!!!:mattias :fakta

:D

Vad vet JAG mitt arma :arsele ... jag skulle ju aldrig få ett sånt erbjudande, så det var bara en gissning från en som inte vet nåt...

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Johanjulgran skrev:
2348715
Men fan vad mörkt det var när man skulle åka hem. man såg ju typ 30m med mörkt vesir.

Ta med dig det klara visiret.

90% av bikers kan ha extravisiret under ena armen inne i skinnstället.
Alltså på tvären, kramandes halva din bröstkort, din sida och halva ryggen.
Testa !!

HÄPP !!:tummenupp

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
Floppan skrev:
2347693 Var i Polen är du?

Jag skulle inte köra hoj frivilligt i Polen; dåliga och tråkiga vägar, galna polacker som kör hysteriskt fort och kör om på de mest fantasirika ställena! :skrämd Har även fått för mig att soppan är av sämre kvalitet, börjar ofta ryka ur avgasröret av sotiga avgaser, vilket det inte gör hemma.
God mat, trevliga människor (när de inte kör bil), smarrig :öl och fortfarande hyfsade priser gör att landet är bra o trevligt annars. :)
Ett tips är att ha en eller ett par flaskor whisky eller vodka i bilen, brukar gå att få farbror blå på bättre humör med hjälp av det. :hihi

Kanske lite :felämne egentligen... Sorry!

Jag håller med vägarna är inte de bästa men de håller på att förbättra dem men det tar ett par år till innan de kommer till svensk standard.

Jag är i norra Polen precis intill gränsen till Tyskland. Vi åkte båt från Ystad , 6 h senare var man i Polen.

Men fan vad billig spriten var här. 1 liter Wyborova ( Vodka ) kostar 100kr .
1 Liter Absolut ca 130 kr. Jag ska köpa med mig ett par liter.. Få se mycket plats vi har i Bilen.

// Colossus

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
d1ce skrev:
2347765 Det är väl bara i svearike(och ett gäng länder till) polisen inte är korrupt och det är väl klart att det hade kunnat vara skönt att slippa en böter eller två med tillhörande trassel, men jag tror det finns en ganska stor nackdel också.

-@ndreas

Självklart håller jag med dig att det är inte bra att polisen är mutbar här i Polen . Men det är deras problem i detta land så då kan man utnyttja det om man skulle hamna i en sådan situation.

Jag tror att de flesta skulle betala direkt till polisen en slant om han sa att " ge mig 200 kr så får du åka " eller ???

Men jag kommer inte hamna i denna situation för att de har inga hojar här som är vettiga att hyra ..

// Colossus

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Då kommer man som motardist nästa onsdag då :) Min 600rr vart precis en 660 smc.. får nog bli långsamma gruppen tills man lärt sig svänga med han :D

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
Cervantes skrev:
2351406 Då kommer man som motardist nästa onsdag då :) Min 600rr vart precis en 660 smc.. får nog bli långsamma gruppen tills man lärt sig svänga med han :D

pfft, det e lättare o köra fort på kurviga vägar med retard än med missil :)

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
semper skrev:
2351445 pfft, det e lättare o köra fort på kurviga vägar med retard än med missil :)

Ja men man måste ju kunna köra skiten också.. :hihi

Va precis ute några mil och det börjar ju släppa men fan vilken skillnad det är på dom två i körsätt!! allt man lärt sig på sporthoj måste man ju lära sig igen.. men det va sjukt kul att köra!! :yoparty

Får hoppas jag fått upp tempo till onsdagen just nu går det långsamt :D

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
Cervantes skrev:
2351577 Ja men man måste ju kunna köra skiten också.. :hihi

Va precis ute några mil och det börjar ju släppa men fan vilken skillnad det är på dom två i körsätt!! allt man lärt sig på sporthoj måste man ju lära sig igen.. men det va sjukt kul att köra!! :yoparty

Får hoppas jag fått upp tempo till onsdagen just nu går det långsamt :D
Bra val:tummenupp Vet precis hur det känns, körde Ducati 748 innan jag köpte min KTM i maj. Svårt att hitta något roligare att köra än motard på de vägarna runt stockholm. Motorvägen är kanske inte lika kul men man kan inte ha allt:) .

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...