Dawe
Guest
Tack för trevlig tur och sällskap.
Första turen för mig men det lär bli fler.
Men jag skall tydligen kollla bromsarna
Första turen för mig men det lär bli fler.
Men jag skall tydligen kollla bromsarna
Killersnail skrev:2346855....Stoffe, det var kul att träffa dig, Blomman hälsar.
Tired skrev:2347176Det var faktiskt en Falco vilket är väl samma sak som en Tuono om man ta bort kåpan. Och det stämmer jag en Aussie fast nu låter jag som en förvirrad dansk när jag försöker prata svenska
COLOSSUS skrev:2347662Är på semester utomlands men fan vad sugen man är att köra hoj .
I detta land " Polen " så kan man som bäst hyra en Mz 500cc touring hoj.
Fördelen här är att man kan köra hur fort man vill , polisen är mutbar.....
Nej nu är det dags att lägga sig på stranden och sola lite...
// Colossus
COLOSSUS skrev:2347662polisen är mutbar.....
// Colossus
Lördagen den 13:e kanske. Då kommer ett gäng från Örebro till sthlm.d1ce skrev:2347223Fan, en utebliven onsdagstur känns verkligen, det saknas något!
Styr en helgtur nu!
-@ndreas
crashtestdummy skrev:2347768Lördagen den 13:e kanske. Då kommer ett gäng från Örebro till sthlm.
Triggerhappy skrev:2347542Tackar för drickan doktorn, jag bjussar på kaffe nästa gång
Han med Transalpen "johber" här på forumet hängde på mig hem sen å plockade upp ett set Power.
Föresten skiftade jag däck på 10án imorse...däcks guruns utlåtande om det skadade bakdäcket är att slitbanan separerat från stomen (som du sa) villket är ajabaja och det kan börja flyga gummibitar a´la nakano på Mugello 2005.
Inte bra !
/M
hehe.. vi planerade resan sent en lördagkväll. så därför klickade inte datumet med verkligheten.d1ce skrev:2347779Ok hojbroder, endera har du en gammal kalender eller så var det en tung kväll igår för endera är det lördagen den 12:e eller söndag den 13:e
Men varför inte, dra ihop några och sen en guide som kan dra både bogesund och bulten för er. Låter som en heldag!
-@ndreas
scud skrev:2347835Nu måste ju ni med kamera ha vaknat och kan börja lägga upp bilder.. Själv tänkte jag som alla andra "nån annan har säkert med sig kamera"
Milla skrev:2347982Såg du någon som hade kamera framme? Jag såg inte en enda men de hade kanske hunnit fota klart tills jag kom fram?
d1ce skrev:2348147Posera lite så kommer nog kamerorna fram
-@ndreas
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati