Grupp/Onskörning 060802 (om vädret tillåter)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2347170 Det står något som jag under mina pubertetsår tyckte var skithäftigt och ballt. Typ, ge mig en puss så bjuder jag på en glass eller något... ehm... Eller så minns jag inte ;)

-@ndreas

Haha, du gillar popcorn alltså!!!!:hihi

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
scud skrev:
2347172 Okej.. Jag tackar för en trevlig åkning :pannkyss Hänger garanterat med fler gånger..

Jag tar allvarligt på polisvarningar, fick åka kommunalt ett tag (2 månader) för några år sedan. :gnissla

Kul, kan tyvärr själv inte vara med nästa gång, men då är "skägget" (med en rökarklubba) tebaks och styr upp verksamheten.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2347188 Spättan, jag är kille, är inte vår sort fega? :pannkyss :hihi

-@ndreas

Jaa det där var dagens sanning, jag om någon vet allt om hur fega ni kan va...*suck* Neeeeeee, nu ska jag sluta spamma, och släpa mig till dörren och se om Karlsson behagat komma hem och sen ska vi nana!

Godnatt och tack för en trevlig kväll alla som vågade sig ut!!! :)

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Safe and Sound!

ÄNNU en härlig onsdags tur med goda vänner verkligen bra gjort trots att Stor pappa Skägget:nicka inte var med så klarade vi ändå att göra detta till en trevlig tur, Kul att se så många nya ansikten och att alla följde uppmaningen att hålla sig på vägen :tummenupp,

Bra gjort och stort tack till alla Turledare CL, Johan och :klappar spec Fille600 som ledde Minst snabba gruppen för första gången! :yoparty

Deltagar antalet var på 32 var en nedgång sen sist men förmodligen så var vädret orsaken.

Tempot på Bogesund var prick lagligt och det är det nog få som har lyckats med så det får man se som en merit!:rolleyes:

I forts skulle grillen i vaxholm uppskata om vi hörde av på Onsdagarna och berätta när vi kommer (cirkus), samt hur många vi är. Jag spara ett Kvitto där numret finns så det är bara å slå en pling om det underlättar för dom, samt att vi slipper bli utan fika:wiggle

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
just det, vill dessutom gratulera mig-själv (mini-knutten) för att ej ha agerat bromskloss i den minst-snabba gruppen, trots följande två faktorer:

- Färskast körkort? (< 3 veckor)
- Effektsvagast hoj (32 hk, såg inga 125or...)

:Bugar åt mig själv :lol

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
ladbol skrev:
2347196
I forts skulle grillen i vaxholm uppskata om vi hörde av på Onsdagarna och berätta när vi kommer (cirkus), samt hur många vi är. Jag spara ett Kvitto där numret finns så det är bara å slå en pling om det underlättar för dom, samt att vi slipper bli utan fika:wiggle

Bra där, har tänkt på det i några veckor men glömt det. PM:a över numret så fixar jag det nästa onsdag :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
FAN, vad jag är avis...Fick bli hemma och fira avkommans födelsedag istället, och till råga på allt damp det ner en TRE och en PCIII från Amerikat i brevlådan idag.:arsele </inte ett dugg sugen på att provköra bitarna>:rolleyes:

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2347219 Låter inte bra.....:hihi

Det gick alldeles utmärkt:mattias . Vi gled så fint genom det vackra Bogesundslandet. :D .

Det gick i sådant tempo att myggorna hann undan. man behövde inte göra rent visiret:yoparty

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2347239

Ska inte upprepas, syns på ons :)

Du har rätt, det räcker med en (1) gång. Tyvärr kan jag inte på onsdag. Befinner mig på Irland och svingar Guiness och goflklubbor. (vilken ordning vetefan:va ).

Ta't lugnt nu med den nya klubban!:yoparty

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2347239 Hörs på mån när jag hämtat klubban :)

Har ju semester, tar gärna en tur redan på måndag! Skulle behöva ta mig till en Mcbutik dessutom.

OCH JAG ÄR INTE AVIS!!! :mad: :huvet :4skrika :4skrika

Fifan vilken klubba mannen, snart är den i hamn. :tummenupp

-@ndreas

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
JO men visst förstår du-

d1ce skrev:
2347246 Har ju semester, tar gärna en tur redan på måndag! Skulle behöva ta mig till en Mcbutik dessutom.

OCH JAG ÄR INTE AVIS!!! :mad: :huvet :4skrika :4skrika

Fifan vilken klubba mannen, snart är den i hamn. :tummenupp

-@ndreas

Har du blivit lovad att få åka lite ?? mm?:tungan

Jag har också tänkt på en Penis förstoring :rofl :rofl :rofl

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
Hade ni kul?
:(

Känns ruggigt trist jag med några minuters varsel plötsligt inte var aktuell för åkning.

Nåja. Nästa onsdag... :)

/H

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar