Grupp/Onskörning 060802 (om vädret tillåter)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Sluta ignorera mina inlägg nu, jag skriver ju varför!!!!:mad:
:arsele :arsele
:tungan

d1ce skrev:
2347080 Eftersom att inte jag var med (stoppklossen) insåg de att en muntlig bromskloss var tvungen att utfärdas... Antagligen.

Eller så var de som sagt lite oroliga för avåkningar, vår statistik under onsdagarna är väl sådär... :bladder

-@ndreas

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2347074Andreas, ( d1ce), din lilla valp varför bangade du då? FEGIS!!!!!!!!!!!!!!! :tungan

Arsch, kära vänner lockade mig som sagt med en sån här och sen kör jag bara när det är soligt. ;)

Sen har jag en svag karaktär, jag kan inte umgås med för många kvinnor på en och samma gång utan att bli rädd :tuttar :va

Å andra sidan, dyker jag garanterat upp nästa onsdag och det tycker jag nog du också ska ;) Om ingen erbjuder mig lite vågrät tango .. men det tror jag inte! :gråta

-@ndreas

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jaaaa, du hade svimmat på fläcken av alla vi två tjejer +( nån bakpå ) som körde i deN L Å N G S A M M A :tungan GRUPPEN, jag och Malle!!! :tuttar

d1ce skrev:
2347095 Arsch, kära vänner lockade mig som sagt med en sån här och sen kör jag bara när det är soligt. ;)

Sen har jag en svag karaktär, jag kan inte umgås med för många kvinnor på en och samma gång utan att bli rädd :tuttar :va

Å andra sidan, dyker jag garanterat upp nästa onsdag och det tycker jag nog du också ska ;) Om ingen erbjuder mig lite vågrät tango .. men det tror jag inte! :gråta

-@ndreas

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2347110 Jaaaa, du hade svimmat på fläcken av alla vi två tjejer +( nån bakpå ) som körde i deN L Å N G S A M M A :tungan GRUPPEN, jag och Malle!!! :tuttar

Duu, var rädd om kaptens ego och rykte bland granntanterna hemma på gatan. Det heter snabb/snabbare/snabbast och grupperingens framförande är bara olika snabba vilket inte nödvändigtvis betyder att det går så förfärligt fort :tungan ehm...

Jag får väl komma och socielisera nästa onsdag som sagt, om det inte blir körning i helgen eftersom det verkar bli fint väder.

För övrigt är det edgegames i helgen kring mina trakter :)

-@ndreas

Milla skrev:
2347122 Om jag var kille så skulle jag gilla upphettsade damer mer! :fakta

Sant, men det kan jag inte skylta med... De är dessutom j*vligt sällsynta i mina kretsar, undrar vad det kan bero på :näsblod :va

-@ndreas

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Eftersom du inte visade upp dig idag så kan jag inte svara på varför, vet ju inte hur skrämmande du ser ut...:eek: :skrämd
:clown

d1ce skrev:
2347124 Duu, var rädd om kaptens ego och rykte bland granntanterna hemma på gatan. Det heter snabb/snabbare/snabbast och grupperingens framförande är bara olika snabba vilket inte nödvändigtvis betyder att det går så förfärligt fort :tungan ehm...

Jag får väl komma och socielisera nästa onsdag som sagt, om det inte blir körning i helgen eftersom det verkar bli fint väder.

För övrigt är det edgegames i helgen kring mina trakter :)

-@ndreas

Sant, men det kan jag inte skylta med... De är dessutom j*vligt sällsynta i mina kretsar, undrar vad det kan bero på :näsblod :va

-@ndreas

Tired

Mr Happy
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Honda VFR800FI 2000
Tack för en riktig trevlig tur! Fina vägar och trevlig sällskap + glass, kan livet bli bättre?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Tired skrev:
2347134 Tack för en riktig trevlig tur! Fina vägar och trevlig sällskap + glass, kan livet bli bättre?

Jaaa, en uppvärmd säng nu när man kom hem med nått gosigt annat än mina underbara katter....

Menmen, man kan ju inte få allt här i livet :D

d1ce skrev:
2347137
attachment.php

Den såg jag ju live då, och undrade vad det står under tejpen, men nån framsida kan jag inte momorera att jag sett....Frisyren är iaf min favorit frisyr på er sort...*s* :tummenupp

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Triggerhappy skrev:
2347054 Jag tackar Julgran för trevlig guidning..kul att se en blade piskas så :D

Jag är bevisligen för fet för mitt bakdäck som demonstrerade sin ovillighet genom att spricka upp så jag tourade hemmåt i "lätt sist".

Kul att se att ZX10R var välrepresenterat i snabba gruppen, tyvärr var den jag satt på skitigast...en påminelse om att en tvättsvamp ligger nånstans i garaget å känner sig outnyttjad:rolleyes:

Jo tre dopingraketer var det med (4 om man räknar gixxer 1000:n men han hade den goda smaken att iaf ha passagerare! Om än väldigt nätt sådan ;)) , men MINNS att det var TVÅ gammelblejdar med oxå! :hihi
En kille på en Blackbird (som jag minns var snabb) vrekade ha probs idag och utgick i gottröra. (bromspadsen slut hörde jag nåt om) Synd.
Å en Tuono med showlack körd av en (Aussie?) tror jag. Och så vår vän "English Bloke" på sin testosteron-KTM!
Dagens hjälteinsats gjordes av en för mig okänd man på en TRANSALP! som hängde med oss från Gottröra till Kårsta! Bra jobbat! Du kan inte ha slitit mycket på dina bromsbelägg! :klappar
En Ducce gjorde vad den kunde oxå för att hänga med från Gottröra, men p.g.a maskinfel (laddning?) så fick den gå i depå halvvägs. Osis. Gött ljud iaf!
Sen självstympade sig Trigger m.h.a en dold Morakniv som han stack i däcket när uppvärmningen var klar, och det skulle börja fortåkas... :hihi

Dagen var BRA!
Inga avåkningar.

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2347138 Den såg jag ju live då, och undrade vad det står under tejpen, men nån framsida kan jag inte momorera att jag sett....Frisyren är iaf min favorit frisyr på er sort...*s* :tummenupp

Gick du omkring och stirrade på min häck?! Och du minns den... :rodnar

Men det kan inte vara ett gott omdöme för resten om du inte ens minns ett ansikte :crash :hihi

-@ndreas

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
scud skrev:
2347033 Ja du.. Efter Svinninge-vägen stannade vi till på vaxholmsväxen varpå lek-ledaren påpekade att vi skulle köra lagligt.. Eller iaf hålla ner på tempot... Men det var trevligt ändå, det var ju inte så sakta så man fick p-böter iaf :tungan

Det var en båge som kom nerifrån Vaxholm som viftade frenetisk . Jag (lekledaren) tolkade det som polisvarning. Därför valde jag att ta det lugnt på bogan. Nu visade det sig att det stod vid statiolmacken och mumsade glass:huvet

JA,ja, nu fick ni i alla fall se omgviningarna kring bogesund och känna lukten från naturen!:D Det kommer fler tillfällen till att gasa.

En får tacka för trevligt sällskap och hoppas att tempot var ok. Jag skurvade upp lite efter Gottröra.

Gott jobb av alla, inga incidenter den här gången.:tummenupp Ingen av lokalbefolkningen var ut och jagade oss heller.:)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2347151 Gick du omkring och stirrade på min häck?! Och du minns den... :rodnar

Men det kan inte vara ett gott omdöme för resten om du inte ens minns ett ansikte :crash :hihi

-@ndreas

Jag såg ingen tejp på din häck, men säger du det så..... :D

Se så, vad står det därunder nu då????

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2347160Se så, vad står det därunder nu då????

Det står något som jag under mina pubertetsår tyckte var skithäftigt och ballt. Typ, ge mig en puss så bjuder jag på en glass eller något... ehm... Eller så minns jag inte ;)

-@ndreas

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
fille600 skrev:
2347155 Det var en båge som kom nerifrån Vaxholm som viftade frenetisk . Jag (lekledaren) tolkade det som polisvarning.
Okej.. Jag tackar för en trevlig åkning :pannkyss Hänger garanterat med fler gånger..

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
mini-knutten skrev:
2346693 Jag och farsan vill tacka för en mycket trevlig tur! Båda tog plats i "minst snabba" gruppen vilket visade sig vara ett bra val. Kommer med glädje nästa vecka! :tummenupp

Kul! Jaha, det var far och son som var ute och svängde.:)

Tired

Mr Happy
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Honda VFR800FI 2000
Dr.Bike skrev:
Å en Tuono med showlack körd av en (Aussie?) tror jag.

Det var faktiskt en Falco vilket är väl samma sak som en Tuono om man ta bort kåpan. Och det stämmer jag en Aussie fast nu låter jag som en förvirrad dansk när jag försöker prata svenska ;)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept