Grupp/Onskörning 060802 (om vädret tillåter)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nursey skrev:
2348182 Eftersom KB inte har gjort det ännu så säger jag det ;)
www.scandic.se :tungan

bwaap... :rodnar

Nu förstår jag ingenting, det är säkerligen lika bra?! Förklara :näsblod

-@ndreas

btw: och väldigt OT, den som har erfarenheter av en coast2coast(USA) resa får gärna presentera dessa för mig i ett PM, vad ska jag tänka på, vad ska jag itne göra :)

btw2: KB är en jäkel, han ska stekas hårt :mad: Sen ska jag knycka hans klubba :hihi

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Milla skrev:
2347982 Såg du någon som hade kamera framme? Jag såg inte en enda men de hade kanske hunnit fota klart tills jag kom fram? :D

Det va ju nån som åkte med hjälmkamera och filma ialla fall! :tummenupp

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2347982 Såg du någon som hade kamera framme? Jag såg inte en enda men de hade kanske hunnit fota klart tills jag kom fram? :D
Du låg ju straxt bakom mig hela tiden (tror jag).. Men jo, jag såg nån kamera iaf, får vänta och se.

Cervantes skrev:
2348241 Det va ju nån som åkte med hjälmkamera och filma ialla fall! :tummenupp
Jepp.. såg ja med.. de satt o kikade på den sen i vaxholm.. får hoppas den kommer upp på det stora fria internet (filmen alltså)..

Last edited:

Dr.Bike

Guest
d1ce skrev:
2348225 bwaap... :rodnar

-@ndreas

Hon menar väl att det ska tas in på det däringa hotellet på andra sidan E4 sett från Donken i UV i några timmar...istället för å ut å åka :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Dr.Bike skrev:
2348375 Hon menar väl att det ska tas in på det däringa hotellet på andra sidan E4 sett från Donken i UV i några timmar...istället för å ut å åka :hihi

Ah vafan, jag är inte den som är den :näsblod Det kunde väl ha sagts rakt ut så hade jag sluppit sitta å fundera oroligt... :tuttar :hihi :D

Gimmie some löve!

Och när man ändå är igång, man kanske kan betala receptionisten i natura också?! :va

Semester är skadligt, klättrar på väggarna snart :(

-@ndreas

edit: och då skulle ju kapten må samtidigt, slapp han se min snygga ryggtavla försvinna i horisonten innan han ens svalt hela hamburgaren :hihi :tungan

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Tack till alla som get fina komentarer till mig :tummenupp
Sen tackar jag alla som var med och gjorde det till en rolig runda.

Det var lite synd att man inte hade 100% flyt hela rundan. Vart några ställen man fick lite felskär. Men nästa gång hoppas vi på att det går bätre :)

Men fan vad mörkt det var när man skulle åka hem. man såg ju typ 30m med mörkt vesir.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Johanjulgran skrev:
2348715Men fan vad mörkt det var när man skulle åka hem. man såg ju typ 30m med mörkt vesir.

Hade precis samma problem :D Va bara hålla sig till motorvägen i snällt tempo.. Nästa onsdag ska jag klämma på ett ljust visir :tummenupp

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Nursey skrev:
2348146 Jag har fått Reg Besiktningstid..så jag kommer att vara med efter den 10e Augusti...antecknar intresseklubben nu? Skriver jag för fort?:tuttar ;)

Fan vad det suger att läsa The pillowtalk från en tur man inte vad med på...därför ser jag till att det inte blir missade turer ;)

Jag saknade dig!!!!:pannkyss

d1ce skrev:
2348147 Posera lite så kommer nog kamerorna fram ;)

-@ndreas

Nu fick du mig att tänka på en viss tant i Uppland som bara sysslar med sånt.. :zpy

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2348225 bwaap... :rodnar

-@ndreas

btw: och väldigt OT, den som har erfarenheter av en coast2coast(USA) resa får gärna presentera dessa för mig i ett PM, vad ska jag tänka på, vad ska jag itne göra :)

btw2: KB är en jäkel, han ska stekas hårt :mad: Sen ska jag knycka hans klubba :hihi

Egentligen så tror jag mer på att prova hotell i USA, :tungan
för du tar väl med mig på din resa, jag ÄLSKAR USA!!! :) Snart är det Biketoberfest!!! :rock

Dr.Bike skrev:
2348375 Hon menar väl att det ska tas in på det däringa hotellet på andra sidan E4 sett från Donken i UV i några timmar...istället för å ut å åka :hihi

Apapap, nu blir jag besviken på Doktorn, du som varit med så länge!!!!!

Sånt gör man före, eller efter man kör, INTE ISTÄLLET FÖR!!!!!!:mattias :fakta

:D

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
scud skrev:
2348365 Du låg ju straxt bakom mig hela tiden (tror jag).. Men jo, jag såg nån kamera iaf, får vänta och se.

Strax bakom, hehe ja det va ju snällt!! ;) Men jo, iallafall när vi stod stilla!! :yoparty

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2348908 Men jo, iallafall när vi stod stilla!! :yoparty
Är väl det som räknas? :näsblod
Iallafall så borde de inte ha hunnit plåta och få undan alla kameror under den tiden det tog för dig att komma ikapp, eller så var det just det som hände för att jävlas med dig.. :confused:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nursey skrev:
2348713 Hähä..jag är inte farlig:tomten

Säger du bara ;)

-@ndreas

Milla skrev:
2348876Nu fick du mig att tänka på en viss tant i Uppland som bara sysslar med sånt.. :zpy

Jasså, är det så illa? Kom illamåendet av tilltaget eller av dennes yttre?! :hihi

-@ndreas

Milla skrev:
2348890 Egentligen så tror jag mer på att prova hotell i USA, :tungan
för du tar väl med mig på din resa, jag ÄLSKAR USA!!! :) Snart är det Biketoberfest!!! :rock

Sure sunshine, slantar du så lovar jag att dessutom ställa upp på vad för prov jag ställs inför :fakta Du köper mig så att säga ;)

Men vi planerar nästa sommar, får hoppas att det är lite drag där då med! :yoparty

-@ndreas

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Milla skrev:
2348890Apapap, nu blir jag besviken på Doktorn, du som varit med så länge!!!!!

Sånt gör man före, eller efter man kör, INTE ISTÄLLET FÖR!!!!!!:mattias :fakta

:D

Är man bara för ung eller varför har man inte blivit introducerad till bisysslorna?! :hihi

-@ndreas

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...