Valrog skrev:2345695JÄVLARS
Börjar att regna här i Väsby nu....
Vi får väl till vädergudarna lite.....
scud skrev:2345728Första onsdagen som jag har möjlighet att följa med, så är vädret oroligt Så jag kommer vela in i det sista, får se om jag kommer. Känner ändå inte en käft så det kommer inte va nån som saknar mig
Cervantes skrev:2345746Klart du ska komma!! nu skiner ju solen t om
Här (märsta för tillfället) är det bara moln, inte jättesvarta dock.. Men solsken, nääää..Cervantes skrev:2345746Klart du ska komma!! nu skiner ju solen t om
scud skrev:2345760Här (märsta för tillfället) är det bara moln, inte jättesvarta dock.. Men solsken, nääää..
Det är lungt. Vi kommer aldrig iväg 18.30. Jag dyker nästan alltid upp lite sent själv.Bananhjärna skrev:2345755Vore ju fan så kul att hänga med...
Vet inte om jag hinner slita mig från jobbet bara
Men om man åker härifrån (KTH) strax efter 18 så borde man ju vara i väsby i tid...
Hur kritiskt är det att vara där 1830?
Bananhjärna skrev:2345755Vore ju fan så kul att hänga med...
Vet inte om jag hinner slita mig från jobbet bara
Men om man åker härifrån (KTH) strax efter 18 så borde man ju vara i väsby i tid...
Hur kritiskt är det att vara där 1830?
Valrog skrev:2345750FAAAn det lyckades att be tror jag
Dr.Bike skrev:2344278OM du bara hade lyssnat...osv så HADE du uuilat omkring med de andra små tjurarna i hagen i morrn!
Ok, låter bra.English Bloke skrev:2345782Det är lungt. Vi kommer aldrig iväg 18.30. Jag dyker nästan alltid upp lite sent själv.
Inte helt fel att läsa igenom Benkars inlägg om gruppkörning först då:Bråkis skrev:2345784......Blir för övrigt den första samåkningen för mig - någonsin..........
Bråkis skrev:2345896Förresten - vilken McD är det? Inte den vid Stora Wäsby antar jag, utan den vid stora rondellen?
Se länk. Hitta.se
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |