KRK
Banåkning forever
Info
Deadline för gruppköpet sätter jag till 1:december.
Info om betalning etc kommer snart.
Karl / KRK
Deadline för gruppköpet sätter jag till 1:december.
Info om betalning etc kommer snart.
Karl / KRK
MrR1 skrev:För er som inte känner till Arata så mycket finns det många trådar på
www.r1-forum.com det har bemötts med mycket bra kritik och kan väl mäta sig med Acrapovic. Hade jag vetat tidigare att det inte var dyrare hade jag garanterat köpt ett själv!
Swedie skrev:Dessa Kevlarslangar är najsa! Har mina på nu och dem rockar! köp köp!
750-R skrev:Vad kan det kosta till en gixxer 750-98 alltså ramskydd
RJ skrev:Har du ramskydd till en R1 -03?
I så fall pris och ev bilder?
RJ skrev:Har du ramskydd till en R1 -03?
I så fall pris och ev bilder?
Jag har kollat upp det men tyvärr fanns det bara till årsmodell 00-01, se bild.KRK skrev:Tjena RJ,
Tyvärr har jag ingen leverantör av ramskydd till en -03. Kan försöka kolla upp om du vill? MrR1:s tips kanske kan vara något?
Mvh
KRK
RJ skrev:Jag har kollat upp det men tyvärr fanns det bara till årsmodell 00-01, se bild.
Kolla gärna upp om du hittar något, är det inte allt för blodigt dyrt vill jag handla!
RJ skrev:Jag har kollat upp det men tyvärr fanns det bara till årsmodell 00-01, se bild.
Kolla gärna upp om du hittar något, är det inte allt för blodigt dyrt vill jag handla!
MrR1 skrev:Har precis köpt "lite" bättre bromsar till min R1:a. Just nu vet jag inte vad det är för slangar som följer med???? Villka är bäst av fren turbo slangarna,
Stål eller kevlar? Det är till mina nya frambromsar AP RACING 320mm skivor med 6-kolvok. Har ju inte fått dem ännu så jag vet ju inte vad det är för några som följer med.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|