Gruppköp? Arata, Bst, Fren Tubo, Krk

MrR1

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Sv650s-04
Skärmar

Jaha! det avgjorde saken! då vet jag vart jag ska beställa skärmarna då :tummenupp
Ska bara betala bromsarna först (Nu i December). Sen kommer jag slänga in en beställning garanterat.
Synd att du inte lämnar 10% i Januari.
Skit samma du har övertalat mej, Hur lång leverans är det på dom om man vill ha dom till månads slutet av Januari??? :va

MVH Mattias

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Nalken skrev:
Det där blir bra det :tummenupp
Perfekt undanflykt i garaget under julen :tomten
/Nicklas

Om du vill vara riktigt säker så kan jag kan skicka med ett intyg på att slangarna har ett ”bäst före datum” vilket gör att du MÅSTE ut i garaget helt enkelt… :D

Mvh
Karl

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
MrR1 skrev:
Jaha! det avgjorde saken! då vet jag vart jag ska beställa skärmarna då :tummenupp
Ska bara betala bromsarna först (Nu i December). Sen kommer jag slänga in en beställning garanterat.
Synd att du inte lämnar 10% i Januari.
Skit samma du har övertalat mej, Hur lång leverans är det på dom om man vill ha dom till månads slutet av Januari??? :va

MVH Mattias

Trevligt!
Och du Mattias det är ju snart jul :tomten …så visst får du 10% rabatt när du nu talar om att du vill köpa redan nu.
Leverans kan ske i slutet av Januari om du så vill, inga problem!

Mvh
Karl / KRK

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
SISTA CHANSEN:

I morgon är det sista dagen på detta gruppköp på de resterande produkterna.

Så nu är det alltså hög tid att beställa om du vill ha ett ARATA avgassystem, ett par BST kolfiberfälgar eller KRK kolfiberskärmar till rabatterat pris.

/KRK

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
ORDERSTATUS:

ARATA avgassystem
-

BLACKSTONE TEK fälgar
-

KRK fram- och bakskärmar
Eagle
Felix
MrR1
smiler

Last edited:

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Tack!

Då var detta gruppköp till ända!

Jag får tacka alla som hört av sig, beställt eller funderat på att göra det... :Bugar :tummenupp

Givetvis är jag öppen för fler gruppköp i framtiden om så önskas av er Sporthojare och under förutsättning att det tillåts av moderator.

Tänkte som slutkläm kort berätta att KRK har nya spännande produkter på ingång: Ny skruvleverantör med mycket bättre priser (färdiga kit finns till olika hojar), ny leverantör av fotpinnssatser och kanske en ny leverantör av riktigt coola kåpglas om allt går som det ska. Checka hemsidan för nyheter om detta inom kort. www.karls-racingteknik.se

Info för er som beställt skärmar:
Eagle
Felix
MrR1
smiler

Jag önskar få er address (och gärna telefon) per email så jag har all info som behövs för utskick av skärmarna när de kommer hem i Januari. Så ni som vet med er att ni inte har skickat mig denna info var goda gör det. Tack!
info@karls-racingteknik.se

När det gäller Fren Tubo så återkommer jag som sagt i denna tråd med mer info angående leverans då jag fått paketet från Italien.

Mvh
Karl / KRK

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Kul!

Haha....det är som att vänta på tomten när man var lite va?

Den som väntar på något gött...

Enligt Fren Tubo var slangarna klara att skickas i torsdags kväll och bör ha skickats iväg på fredagen även om inte jag fick besked om det. Hoppas veta mer på måndag.

Lidbrandt

utrustad
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawa Ztusen
Tjoho

Tänkte koller med dig KRK, måste ja köpa bromsvästska också eller...jag hörde att man kan använda sig av den man dränerar ur...men det låter lite skummt.

Vad ska man ha för bromsvätska, jag har juh en Kawa Z1000 -03 ?????

Tjingeling

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
ThiMan skrev:
Tjoho

Tänkte koller med dig KRK, måste ja köpa bromsvästska också eller...jag hörde att man kan använda sig av den man dränerar ur...men det låter lite skummt.

Vad ska man ha för bromsvätska, jag har juh en Kawa Z1000 -03 ?????

Tjingeling

Tjeina Thiman,

Nja...är väl svaret på det.
Alltså, du har ju en '03 och rimligtvis bör ju bromsvätskan vara i skapligt skick och därmed kunna återanvändas (Även om det vid ogynnsamma förhållanden skulle kunna vara dags för ett byte också. Men normalt sett så bör den duga.) ....men samtidigt...det kan bli slaskigt när du tömmer ut bromsvätskan ur systemet och därmed snålt om bromsvätska för att kunna lufta smärtfritt. (Dvs med det spill som blir och rester i de gamla slangarna så kanske inte den gamla bromsvätskan räcker till.)

Men det är väl bara att prova...klarar du inte så är det ju bara att åka och köpa ny och se till att tömma bromssystemet på all gammal bromsvätska och fylla i ny. Här är tricket att man vid byte till ny vätska inte får låta nivån sjunka för lågt i behällaren vid huvudcylindern (bromshandtaget alltså) för då får man in luft och allting blir tusen ggr jobbigare :D . (Man häller alltså i den nya vätskan gradvis medan den gamla rinner ur.)

Vet inte vilken typ av bromsvätska som Kawa rekommenderar till Z1000 men normalt används DOT4 på gata. Det brukar ibland stå på locket (alltid?) eller någon annanstans på bromshandtaget vilken typ av bromsvätska som rekommenderas. Sedan vilket fabrikat som inhandlas det spelar mindre roll.

Mvh
KRK

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Paketet från FREN TUBO i Italien...

Paketet från FREN TUBO i Italien har nu sent idag på eftermiddagen landat hos KRK!

Tyvärr lite senare än beräknat.
Skall dock göra vad som går för att hinna få ut slangkiten innan Julafton :tomten

Mvh
Karl / KRK

Lidbrandt

utrustad
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawa Ztusen
Tjao

Tänkte kolla med dig om jag kunde komma över till dig o hämta grejerna...så kan jag mecka lite helgen ;)

Du kan väl emaila mig eller PM:a mig ASAP...( as sson as possible )

Mvh
Thiman

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
ThiMan skrev:
Tjao

Tänkte kolla med dig om jag kunde komma över till dig o hämta grejerna...så kan jag mecka lite helgen ;)

Du kan väl emaila mig eller PM:a mig ASAP...( as sson as possible )

Mvh
Thiman

Slå mig en pling (nu om du kan/vill) så kommer vi överens om en tid. 08 550 41185

För övrigt kan jag berätta att dina slangar ligger snyggt inpaketerade för avskeppning i morgon bitti.... :gnissla :D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Oj, att man missade detta... :huvet :huvet :huvet

Jag är defenitivt intresserad av ett nytt gruppköp. Är i synnerhet intresserad av kolfiberslangar och -framskärm till R6.

KRK, när kan det bli aktuellt med ett nytt gruppköp?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA