Gottis
West Coast Xtremes
Barrett skrev:Ringt? ...och vad isf sa dom? Börjar ju bli lite tröttsamt det här.
samma svar som förra gången dom är på väg dom har fått kollit från italien nu så dom borde ju komma snart
Barrett skrev:Ringt? ...och vad isf sa dom? Börjar ju bli lite tröttsamt det här.
Gottis skrev:Jippy Jippy
Nu har våra kommit PM:a mej så får vi hämta ut våra jag kan inte lägga ut just nu för alla
Gottis skrev:Dom är trimmade
Barrett skrev:Då är jag ensam kvar då nu eller?
Gottis skrev:den kommer dom va tvungna att bygga en helt ny modell som inte vibrerar sönder Super moto special som den heter
plus att dom va tvugna att trimma din till max och lite till
Är det inte avsiktligt för att man ska ha det användbara området uppåt, mer i fokus så att säga? Många vill ha det så.Teddy skrev:Och varför hamnar alltid varvräknaren på sniskan? Den sista frågan bhöver du inte svara på den var mest ett uttryck för förvåning och irritation.
Teddy skrev:Ha ha! Jo,varför gå över ån för aluplåt när lådan med begagnade reservdelar är full med gamla oringar. Men vill den inte trilla ner åt ena hållet då? Var sitter sändaren?
Nu när jag ändå har dig på tråden. Några bonusfrågor. Vad anväder du för slang till bromsvätskebehållaren? Är hållaren till behållaren ett specialbygge? Är det en diod till detonationsräknaren som sitter mitt på instrumeteringsskivan? Var köper man billigast R-clips? Och varför hamnar alltid varvräknaren på sniskan? Den sista frågan bhöver du inte svara på den var mest ett uttryck för förvåning och irritation.
10500 RPM, är inte det lite tidigt?Axxexs skrev:Min varvräknare har jag satt snett med vilje för att få nålen att peka precis rakt upp när det är dags att växla.
Teddy skrev:10500 RPM, är inte det lite tidigt?
Aha! Tänkte väl det. Och hur var det nu med sändaren, sitter den på framstänkan?Axxexs skrev:Min är väl på typ 14.000v rakt upp.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|