Gruppköp av laptimer.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Nej ni får dem inte i säcken dessvärre. Då vi var lite overkill med våran order för företaget. GodJul. Men ni som ska ner till Brno å Fuente å allt vad det heter hinner få med sig dem dit. Kommer i början på jan.
 

MC Doktorn

Guest
Ringde AMI

Den berömda Italienska logistiken har kärvat ? och de närmasta dagarna några få men tydligen kommer resten i en snar framtid så det kommer.

Jag väntar och väntar och väntar och väntar och väntar :argpådato :näsblod
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
ozto skrev:
Du är inte den enda som hade planerat race runt granen i jul! :tomten , Jag hör av mig så fort jag får avisering om paketet!


Det löser sej, är dom på gång så lär vi ju ha dom innan vårdagsjämning i alla fall :tummenupp
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
HALLÅ!!!! Nu idag fick jag en avisering att jag har ett paket att hämta på Lucullus filbytergallerian!
beloppet som hela kalaset kostar är 16406:-



Håkan Håkan Stensby: 1st TG, intern ström, inkl. sändare: 1900,00 + moms + frakt
Kabel för MyChron Light TG: 400,00 + moms
2300:- 2906:-


ozto, Otto Johansson: 1st TG, intern ström, inkl. sändare: 1900,00 + moms + frakt
Kabel för MyChron Light TG: 400,00 + moms
2300:- 2906:-


haklid, Håkan Lidman: 1st TG, intern ström, inkl. sändare: 1900,00 + moms + frakt
Kabel för MyChron Light TG: 400,00 + moms
2300:- 2906:-


Neutral, Peter Bonivart: 1 st 1st TG, intern ström, inkl. sändare: 1900,00 + moms + frakt
Kabel för MyChron Light TG: 400,00 + moms
2300:- 2906:-

Christer, Christer Lövgren: 2 TG, intern ström, inkl. sändare: 1900,00 + moms + frakt
3800:- 4750+31= 4781:-

Det blir 13000+moms = 16250 stämmer ju ganska bra!

Men hade inte mostwanted beställt själv? i så fall stämmer det sämre!
men jag har en kille som nog kan ta den i så fall...

När ska vi hämta ut dom då? Jag har inte tid idag men i morgon efter jobbet kan nog funka...

Edit: i fetstil blir vad det går på för var och en
 
Last edited:

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Jag bad Most Wanted till att beställa en extra 1 TG, intern ström, inkl. sändare till en polare, det är med all säkerhet den som är med.

I morgon går bra för mej, ska vi säga 17:30 vid filbyter.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
christer skrev:
Jag bad Most Wanted till att beställa en extra 1 TG, intern ström, inkl. sändare till en polare, det är med all säkerhet den som är med.

I morgon går bra för mej, ska vi säga 17:30 vid filbyter.


men då så verkar det ju stämma... 30 spänn var i frakt då!?


Edit: har lagt på 31kr var för frakt och momsen på priserna i mitt inlägg ovan..

ser ut att stämma!

Edit2: Jag kan när som efter 17:30 i morgon... det är bara att ni bestämmer ngt.. nu sticker jag på fest..
 
Last edited:

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Pratade precis med Håkan Stensby, han ringde ifrån Kanarieöarna, sol och 24 grader fick ölen att smaka ännu bättre :gnissla :gnissla

Han är hemma den 3:e, frågan är hur länge paketet ligger kvar om vi ska vänta på att han är tillbaka? Kanske någon kan lägga ut, själv lägger jag redan ut för två st så det börjar bli tungt.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Jag kan träffas 17.30 i morgon men kan bara slanta min egen laptimer. Ozto, skriv här i tråden om det blir av i alla fall.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
God morgon! jo jag kan nog lösa ut håkans laptimer idag... då är det bara haklid kvar.. jag ska se om jag kan ringa honom senare idag..


Edit: vi hämtar ut dom idag kl 17:30 i vilket fall..
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Vi har inte fått våra ännu här nu börjar tom jag bli irriterad :argpådato har försökt ringa men inget svar :mad:
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Neutral skrev:
Det är ju värsta snöstormen i dag :mad:


Japp o testförare som man är så sitter man och i en bil och sladdar hela dagarna... hyfsat irriterande att fokl på vägarna åker så sakta bara kan bli svårt att hinna klart tills 17 men jag ska göra mitt bästa!
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Jag har också fått min lapp från posten och ska hämta ut den snart. Nu ser jag fram emot att få se fina bilder på hur ni hanterat problemet med att montera displayen snyggt, men framförallt praktiskt så att man kan se den när man passerar startmållinjen med hjälmen tryckt mot tanken. Kardborre på tanken godkänns alltså inte.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Teddy skrev:
Kardborre på tanken godkänns alltså inte.
Varför inte? Jag hade i våras idéer om tjusig montering men märkte att kardborre på tanken var både tydligast och mest praktiskt. När sedan den noggranne Pålle gjorde likadant på Osvars hoj kände jag mig säker på att jag gjort rätt.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Teddy skrev:
Man vill ju ha den i vinkel mot ansiktet så att den blir lättavläst, typ som originalinstrumenteringen.
Visst vore det bäst at få ditt dispayen som resten av instrumenteringen. Men du vet ju hur dåligt med utrymme där är och om det är en AIM av samma typ jag har du har köpt är det knepigt.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top