Maxout
Mr
Nej ni får dem inte i säcken dessvärre. Då vi var lite overkill med våran order för företaget. GodJul. Men ni som ska ner till Brno å Fuente å allt vad det heter hinner få med sig dem dit. Kommer i början på jan.
ozto skrev:Du är inte den enda som hade planerat race runt granen i jul! , Jag hör av mig så fort jag får avisering om paketet!
oscarwilde skrev:Jag fick min i förra veckan!
christer skrev:Jag bad Most Wanted till att beställa en extra 1 TG, intern ström, inkl. sändare till en polare, det är med all säkerhet den som är med.
I morgon går bra för mej, ska vi säga 17:30 vid filbyter.
Neutral skrev:Det är ju värsta snöstormen i dag
Varför inte? Jag hade i våras idéer om tjusig montering men märkte att kardborre på tanken var både tydligast och mest praktiskt. När sedan den noggranne Pålle gjorde likadant på Osvars hoj kände jag mig säker på att jag gjort rätt.Teddy skrev:Kardborre på tanken godkänns alltså inte.
Man vill ju ha den i vinkel mot ansiktet så att den blir lättavläst, typ som originalinstrumenteringen.Nyteknik skrev:Varför inte?
Visst vore det bäst at få ditt dispayen som resten av instrumenteringen. Men du vet ju hur dåligt med utrymme där är och om det är en AIM av samma typ jag har du har köpt är det knepigt.Teddy skrev:Man vill ju ha den i vinkel mot ansiktet så att den blir lättavläst, typ som originalinstrumenteringen.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|