Gruppköp av laptimer.

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
MostWanted skrev:
Sådär, har fått bekräftat att företaget tagit emot ordern och skall börja skicka ut inom kort.

Tänkte bara kolla om man kom med, så man inte sitter hemma förväntningsfull i onödan. :gnissla
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Öhh, hur gör vi med betalningen eller tar Christer hand om det för allihop? Tack Christer, du är en riktig kompis! :tomten
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Neutral skrev:
Öhh, hur gör vi med betalningen eller tar Christer hand om det för allihop? Tack Christer, du är en riktig kompis! :tomten

Jag vet inte riktigt hur vi ska göra.. vi får väl ses på stan när det är dags och hämta ut den ihop.. jag kan säkert lägga ut åt ett par stycken om det skulle behövas men alla tror jag inte jag har råd med just nu.. har precis börjar nytt jobb så det blev ingen lön nu i nov
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Neutral skrev:
Öhh, hur gör vi med betalningen eller tar Christer hand om det för allihop? Tack Christer, du är en riktig kompis! :tomten


Det är lungt polarn, sätt bara in 4500:- på mitt konto så lovar jag att det till och med täcker frakten ifrån postkontoret hem till dej :hihi

Va vi sa var väl att när vi får besked om att dom landat på posten i Linköping så träffas vi och var och en lägger det han ska betala :tummenupp

hmmm, skulle kanske läsa hela tråden innan jag svarar :huvet
Ozto, det är väl du som får besked när dom kommer har jag för mej, vi andra kan ju Pm:a dej mobilnr alternativt så skickar du pm till oss med info om när och var vi ska träffas.
 
Last edited:

Revelator

Det växer ingen mossa på rullande sten..
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Insjön
Hoj
Rsv4-RR-17, Kawa KX250F-19, HD Sportster-03 samt DM Factory MM
2ono skrev:
Någon som fått sina grejer :va jag väntar :tomten

Väntar med, men jag antar att dom inte ligger hemma med så många laptimers på hyllan...ingen större panik dock om man inte tänkt att montera en på skotern och ta tider på skogsslingan.
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Väntar med! Sistens så sa de att de skulle komma slutet på veckan. Orkar inte ringa å tjata nu, väntar denna vecka ut som kommer.
 

MC Doktorn

Guest
Väntar denna vecka sedan backar jag ur detta gruppköp om jag inte hör något.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
2ono skrev:
Väntar denna vecka sedan backar jag ur detta gruppköp om jag inte hör något.


Så du litar inte på en svensk återförsäljare lr vad menar du :va

varför så bråttom jag skiter i när jag får min får gärna komma i slutet av mars bara jag får den

men vill du inte ha laptimern så får du ringa återförsäljaren och avbeställa den tvivlar på att MW vill ringa och va pinsam
 

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Go:teborg
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
2ono skrev:
Väntar denna vecka sedan backar jag ur detta gruppköp om jag inte hör något.


jo det börjar dra ut lite på tiden! i alla fall en liten bekräftelse på att det händer något vore ju bra...... inte för att det är brottom men man vill ju ändå ha grejerna innom hyfsad tid annars kanske man kan hitta billigare fast med längre leveranstid .
 

MC Doktorn

Guest
hornet oskar Citat:
jo det börjar dra ut lite på tiden! i alla fall en liten bekräftelse på att det händer något vore ju bra...... inte för att det är brottom men man vill ju ändå ha grejerna innom hyfsad tid annars kanske man kan hitta billigare fast med längre leveranstid .


Gottis Citat:
Så du litar inte på en svensk återförsäljare lr vad menar du

varför så bråttom jag skiter i när jag får min får gärna komma i slutet av mars bara jag får den

men vill du inte ha laptimern så får du ringa återförsäljaren och avbeställa den tvivlar på att MW vill ringa och va pinsam

Svensk eller inte spelar mig ingen roll, handlar mer om princip att få grejer man beställt inom rimlig tid.

Tänker inte vänta till Mars :tomten kommer med hårda paket i år :)
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Ringer imorgon. Antar att de inte hade produkterna hemma när jag/vi beställde. Jag ska också ha den tills tomten kommer
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Fick just ett SMS om att jag fått mitt paket från AIM racing.
3387 kostade det?! Va fan? Kostade frakten 600 spänn?!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top