Blondie skrev:Ärligt talat så fattar jag inte vad du har med ett gruppköp att göra!
Men vill du sko dig på allt som händer på sporthoj så kan du väl börja ta betalt för annonser oxå.
Sen kanske vi ska betala serveravgift osv osv..................
Det du tjänar på tröjor o stickers borde räcka om en kille fixar en bra däckdeal o alla får bra pris ska du ha en bit av det oxå?
Varför anser du att du ska ha nåt alls?
Men tagga ner lite!Blondie skrev:Ärligt talat så fattar jag inte vad du har med ett gruppköp att göra!
Men vill du sko dig på allt som händer på sporthoj så kan du väl börja ta betalt för annonser oxå.
Sen kanske vi ska betala serveravgift osv osv..................
Det du tjänar på tröjor o stickers borde räcka om en kille fixar en bra däckdeal o alla får bra pris ska du ha en bit av det oxå?
Varför anser du att du ska ha nåt alls?
platniklas skrev:Okay att Swedie skulle få en viss procent el. dyl för W-motoracing's gruppköp, då den är med på framsidan på SH.
Men att han skulle ha betalt för våran och Therudeboy's beställning tycker iaf inte jag låter lika rätt.
Vänligen Niklas.
El Presidente skrev:NI som liksom jag beställt döörtbajjken GS-311 så kan jag upplysa er om att den HAR bakfjädring!
Har lyckats få tag i lite andra bilder än de som fanns på tillverkarens hemsida...
Ser helt OK ut måste jag säg!
Therudeboy skrev:Jag är smålänning men fan villig att slanta Mr Swedie för uttnyttjande av forumet. Utan Sporthoj.com hade detta aldrig funkat för min del.
Blondie skrev:Om swedie gör allt jobb ,visst kan han få lite för det men inte bara för att han driver ett forum
El Presidente skrev:NI som liksom jag beställt döörtbajjken GS-311 så kan jag upplysa er om att den HAR bakfjädring!
Har lyckats få tag i lite andra bilder än de som fanns på tillverkarens hemsida...
Ser helt OK ut måste jag säg!
Mr_SoaP skrev:vart finns dom bilderna då? vill ju åxa ha lite att kika på...
//jocke
Therudeboy skrev:Ja det här var tydligen det sista gruppköpet vi fick göra så nu är han inte värd något.
Swedie skrev:ja typ. Är det fel tycker du?
Kawwa skrev:Ehh ? Skojar du nu eller eller är du allvarlig med att du vill tjäna pengar på att andra engagerar sig i ett gruppköp på din site?
OM du nu är allvarlig med detta så kan jag bara säga att jag hade förstått dig om du hade haft hand om gruppköp och det kom ett gäng och gjorde en egen deal i konkurens med dig, men nu var SH t.o.m. det tredje gruppköpet som startades.
platniklas skrev:Det minsta man kan tänka sig bör väl vara att åtminstånde låta Sam m. fl. diskutera detta gruppköp + alla framtida gruppköp dem nu känner för att dra igång, så mycket dem vill på ditt forum.
Detta utan att behöva betala för det.
Detta är iaf vad jag anser det närmaste man kan komma rättvist.
Vänligen Niklas.
Vad jag har för mig så startades denna tråd INNAN det kom någon annonsPebl skrev:Det finns faktiskt en anledning till att Swedie skulle ha betalt eller inte tillåta gruppköp av minimotos:
Det företag som annonserar på Sporthoj.com om minimotoköp vill naturligtvis inte bli utkonkurrerade av privatpersoner som gör gruppköp, vilket gör att de inte annonserar på sporthoj, vilket innebär att swedie förlorar pengar i slutändan.
Söder skrev:Vad jag har för mig så startades denna tråd INNAN det kom någon annons
på första sidan om ett gruppköp via SH. (alltså w-motoracing´s beställning)
Dvs det är ju dom som försöker konkurrera ut "oss", och inte tvärtom.
Kan ha fel... Men har för mig att det var så det var.
Ja ja... Jag tycker att är det någon som ska ha pengar för affären
så är det Sam & co. Det är ju trots allt dom som har GJORT JOBBET!
Pebl skrev:Ok, i mindre sammanhang spelar det väl ingen roll men nu börjar det bli en industri av det hela, Sverige översvämmas ju av minimotos.
Fast vem bryr sig, om ett par månader kan man köpa beggad minimoto för en femhundring när alla ledsnat på dem.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|