Tjet skrev:
Tjet skrev:
Therudeboy skrev:Tjet och Henkka förstår ni inte att det är sånna handlare som sätter prisnivån? Följ den istället när ni ska sälja.
Therudeboy skrev:Tjet och Henkka förstår ni inte att det är sånna handlare som sätter prisnivån? Följ den istället när ni ska sälja.
Henkka skrev:Hur många har du beställt för "eget" bruk då?
Therudeboy skrev:Bara 2 stycken.
Sam skrev:
Helt seriöst!R6^Putte^ skrev:För det är väl helt kört att beställa Mini-Moto nu så jag inte går miste??!
Söder skrev:Helt seriöst!
Om du inte ORKAR läsa igenom tråden, skumma igenom dem
sista sidorna iaf! Där står det klart och tydligt att det är
åt helsike försent att beställa.
Men det finns fler länkar, bla en banner på SH´s förstasida ang
ett gruppköp! Anmäl dig där!
R6^Putte^ skrev:Nej jag hinner inte läsa igenom hela tråden skrev därför inlägget och hoppades på ett snabbt svar istället som jag tackar för. Finns ingen anledning att sura det är ju ett forum!
GlennB skrev:Jag skiter fullständigt i vad begpriset blir, min är inte till salu när jag får den, möjligen skulle jag kunna släppa den för 6-7000 eller nåt, allt under det så är den mer värd för mej ståendes i garaget.
Om det MOT förmodan skulle dyka upp hojar för en femhundring (mycket osannolikt) så är det bara bra, för då skulle jag köpa en eller två sådana och ha att plocka reservdelar ifrån, elelr bygga om rent allmänt.
Jag tror dessutom att det är rätt få 15-åringar som beställt hojar varken här eller på zatzy, av den enkla anledningen att både där och här hänger det mest folk som redan har dyra leksaker (bilar och motorcyklar, eller som i mitt fall, både och.)
TERMINATOR skrev:vad ska du ha för dom
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |