Jens_von_Helvette skrev:vad sägs om denna då.. http://www2.blocket.se/view/3123327.htm?caller=ggl_s&l=0&c=1&city=0 det är väll en 14E ser det ut som..
Det är ju dock fortfarande ideellt arbete då de inte direkt räknar med eller kräver att få en extra slant av allaSulan skrev:Nja.. Jag förstår vad ni menar men jag tycker inte det handlar om att parasitera...
Sen så tror jag ju inte sam och de andra jobbar "gratistimmar" då jag förutsätter att fler än jag lagt en extra slant som tack för hjälpen...
Tjet skrev:Ser ut som en såndär (tror det var 16E) som man beställde från w-motoracing...
Mookie skrev:Samma färgsättning som 14E men med dekaler, den som vi kunde välja med den färgsättningen var helt fri från klibbor.
Edit: Bild.
Masterlord skrev:En liten tanke bara......
Säg att Du kommer till Trollhättan för att hämta ut din dyrgrip, men förpackningen/hojen är transportskadad?
Finns det hela förpackningar tänker inte jag ta emot en skadad förpackning.
Men då blir det ju så att det i slutet eventuellt finns någon/några förpackningar/hojar som är skadade.
Det finns ju inte en unik förpackning som är märkt med ditt namn, utan de är antagligen endast märkta med modellnr samt färg.
Men i slutet kan det ju bli nån stackare som får en icke helt funktionell hoj.
Det är ju i så fall ingen tröst att få pengarna tillbaks, för det kommer ju dröja ytterligare några månader innan man kan skaffa hem en ny.
Hur kommer detta att skötas?
Masterlord skrev:En liten tanke bara......
Säg att Du kommer till Trollhättan för att hämta ut din dyrgrip, men förpackningen/hojen är transportskadad?
Finns det hela förpackningar tänker inte jag ta emot en skadad förpackning.
Men då blir det ju så att det i slutet eventuellt finns någon/några förpackningar/hojar som är skadade.
Det finns ju inte en unik förpackning som är märkt med ditt namn, utan de är antagligen endast märkta med modellnr samt färg.
Men i slutet kan det ju bli nån stackare som får en icke helt funktionell hoj.
Det är ju i så fall ingen tröst att få pengarna tillbaks, för det kommer ju dröja ytterligare några månader innan man kan skaffa hem en ny.
Hur kommer detta att skötas?
NOBY skrev:Min e nog UNIK... tror jag var den enda som tog i den färgen
//Noby
Ja så får man nog göra.Chefen Alabama skrev:Iom att detta är ett privatköp och inte via någon firma så kommer förmodligen var och en att få sköta sin reklamation. Såvida inte väldigt många får felaktiga hojar då de kan gå ihop och reklamera det tillsammans...
Masterlord skrev:Ja så får man nog göra.
Vad jag menar bara är att om jag kommer för att plocka ut min lilla älskling kommer jag att vägra att ta emot en förpackning som är skadad, så länge det finns andra av samma sort som är hela.
Detta innebär ju att den/de stackare/stackarna som hämtar ut sist får slåss om de ev. trasiga leksakerna...?????
Det är ju det jag menar också!Maxxi skrev:Vad är det som säger att du har rätt till en hel hoj och att du tvingar någon annan att ta en trasig? Är du mer än oss andra eller?
Förstår ditt resonemang men någon kommer ju givetvis att få den trasiga och då undrar jag varför du anser att du vägrar ta emot den ,medans någon annan måste acceptera att göra det?
Skulle du stå där och tacka och buga för att någon annan väljer att ge dig en trasig samtidigt som det står 200 hela bredvid dig? Tror inte det va?Maxxi skrev:Vad är det som säger att du har rätt till en hel hoj och att du tvingar någon annan att ta en trasig? Är du mer än oss andra eller?
Förstår ditt resonemang men någon kommer ju givetvis att få den trasiga och då undrar jag varför du anser att du vägrar ta emot den ,medans någon annan måste acceptera att göra det?
Se så lugna ner dig nu. Jag tror dessa hojar är väl packade och det är inte så mycket som kan gå sönder då de förmodligen ligger med frigolit eller liknande runt sig. Håller en plasma tv som skeppas från Hong Kong så håller nog en plastbit från kina också.Masterlord skrev:Skulle du stå där och tacka och buga för att någon annan väljer att ge dig en trasig samtidigt som det står 200 hela bredvid dig? Tror inte det va?
Nejdå, jag e lugn...Maxxi skrev:Se så lugna ner dig nu. Jag tror dessa hojar är väl packade och det är inte så mycket som kan gå sönder då de förmodligen ligger med frigolit eller liknande runt sig. Håller en plasma tv som skeppas från Hong Kong så håller nog en plastbit från kina också.
Maxxi skrev:Se så lugna ner dig nu. Jag tror dessa hojar är väl packade och det är inte så mycket som kan gå sönder då de förmodligen ligger med frigolit eller liknande runt sig. Håller en plasma tv som skeppas från Hong Kong så håller nog en plastbit från kina också.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|