Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Swedie skrev:
Jag tar inget betalt från Sam eller andra som gjort gruppköp. De kommer tjäna pengar och vara glada. Det är FRAMTIDA gruppköp som jag kommer sätta stopp för. De som varit och är under gång.. kommer inte bli påverkade på nått sätt.

Varför vill du stoppa framtida gruppköp ????

Farstamannen

M-U-G-G MC
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
tramp
Swedie, menar du att Sam o co.'s planerade framtida "jan/feb-köp" inte får genomföras ALLS el. att du vill ha en slant för det köpet?

Edit: Tråkigt, då jag har redan flera vänner som "måste" ha en minibike, som jag sagt att jag kan kirra en till sommaren (dvs. jag hade tänkt genom Sam o co.'s "jan/feb-köp"). Dessutom vill jag ha en till till landet.

Vänligen Niklas.

Therudeboy

Guest
fax skrev:
Skulle inte tippa på att dom är nerpackade i frigolit , dom ligger nog bara i en kartong.

Det är frigolit runt hojarna. Väldigt väl packiterade, samma sak gäller allt som är till som också är packat i frigolitboxar.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Swedie skrev:
Jag tar inget betalt från Sam eller andra som gjort gruppköp. De kommer tjäna pengar och vara glada. Det är FRAMTIDA gruppköp som jag kommer sätta stopp för. De som varit och är under gång.. kommer inte bli påverkade på nått sätt.

Så om jag tycker att Sams första beställning funkade perfekt och vill köpa genom honom igen så får jag det inte? :7peta . Är det förbjudet att PM honom om ett köp också då? :confused: . Sen en sak till om jag vill ha en hoj som ni ej har och jag kan få en sån genom Sam då blir man ju lite små iriterad om man inte får beställa från Sam :huvet

Last edited:

Krippa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
Speed Triple 955 -05
Nån som vet hur de ligger till, har dom börjat packa ihop våra eller e dom t.o.m redan på fartyget påväg hit?

apbot

ECC Crü
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
säxsäxsti
MrDaytona skrev:
Nån som vet hur de ligger till, har dom börjat packa ihop våra eller e dom t.o.m redan på fartyget påväg hit?

saxat från www.cuihan.com

"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
aja. tråkigt att det inte skall bli mera gruppköp för deras del.
Men undrar jag då bara.
Får jag annonsera att jag säljer minimotos i till salu delen på sporthoj.com då ?
Det är ju inget grupköp, utan jag själv som plockat in dom till sverige, för att sedan sälja till dom som vill ha, "thus" är det inget gruppköp, utan en egen import.

gsxr-sirwan

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
gsxr 600-01 såld-gsxR 750 :(
DaGaz skrev:
EDIT: Tar tillbaka --- fel tråd :tomten

Hej !

jag är rätt ny här på sport hoj ,,,, orkade inte läsa alla 124 sidor för att ta reda på om det är försent att köpa en minimoto.
är det nån som vet?
om det nu är så att det är försent, kommer det att bli en ny beställning snart?

vill nämnligen ha en

//sirwan

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
om du hadde tagit dig orken att läsa igenom kanske max EN halv sida, så hadde du vetat svaret på den frågan...

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
gsxr-sirwan skrev:
Hej !

jag är rätt ny här på sport hoj ,,,, orkade inte läsa alla 124 sidor för att ta reda på om det är försent att köpa en minimoto.
är det nån som vet?
om det nu är så att det är försent, kommer det att bli en ny beställning snart?

vill nämnligen ha en

//sirwan

"är rätt ny här" Jo.. andra och tredje inlägget (av tre totalt) hamnar här i denna tråden... Du är rätt ny. Kanske skulle killen ha företräde på en minimoto... vi måste ju ha lite goodwill när det gäller nya medlemmar genuint intresserade av motorcyklar?!

zzz..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...