fax skrev:Vad tog du för färg då ?
Orange/Svart CIG12
fax skrev:Vad tog du för färg då ?
Jag tar inget betalt från Sam eller andra som gjort gruppköp. De kommer tjäna pengar och vara glada. Det är FRAMTIDA gruppköp som jag kommer sätta stopp för. De som varit och är under gång.. kommer inte bli påverkade på nått sätt.Blondie skrev:
Swedie skrev:Jag tar inget betalt från Sam eller andra som gjort gruppköp. De kommer tjäna pengar och vara glada. Det är FRAMTIDA gruppköp som jag kommer sätta stopp för. De som varit och är under gång.. kommer inte bli påverkade på nått sätt.
fax skrev:Skulle inte tippa på att dom är nerpackade i frigolit , dom ligger nog bara i en kartong.
Therudeboy skrev:Det är frigolit runt hojarna. Väldigt väl packiterade, samma sak gäller allt som är till som också är packat i frigolitboxar.
Fox 2 skrev:Chansar du eller har du ringt och frågat?
fax skrev:Skulle inte tippa på att dom är nerpackade i frigolit , dom ligger nog bara i en kartong.
Swedie skrev:Jag tar inget betalt från Sam eller andra som gjort gruppköp. De kommer tjäna pengar och vara glada. Det är FRAMTIDA gruppköp som jag kommer sätta stopp för. De som varit och är under gång.. kommer inte bli påverkade på nått sätt.
MrDaytona skrev:Nån som vet hur de ligger till, har dom börjat packa ihop våra eller e dom t.o.m redan på fartyget påväg hit?
apbot skrev:saxat från www.cuihan.com
"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."
DaGaz skrev:EDIT: Tar tillbaka --- fel tråd
ZejtaN skrev:bara 2 =)
Jag har 25 stycken på ingående,
Så är det nån/några som missat beställningen så finns det några extra hemma hos mig snart till salu.
Doxk lite dyrare än priset i denna beställning =)
zejtan@techsweden.org
gsxr-sirwan skrev:Hej !
jag är rätt ny här på sport hoj ,,,, orkade inte läsa alla 124 sidor för att ta reda på om det är försent att köpa en minimoto.
är det nån som vet?
om det nu är så att det är försent, kommer det att bli en ny beställning snart?
vill nämnligen ha en
//sirwan
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha