Maxout
Mr
Vänd rätsida på detta nu va kommer priset bli om man beställer nu? vill ha r1an om det e feltryckt med 70km på 14e. vem har utsätt han som skall beställa och hålla kontakten? priset är ca 2500?
Lartes skrev:
MostWanted_NKPG skrev:Vänd rätsida på detta nu va kommer priset bli om man beställer nu? vill ha r1an om det e feltryckt med 70km på 14e. vem har utsätt han som skall beställa och hålla kontakten? priset är ca 2500?
Coola Ola skrev:Om endast du beställer en snöskoter så går alltså inte beställningen igenom, var min poäng.
marcus_136 skrev:Men vad gör den då?
Och hur vet du det?
EDIT: Nån hann före.
NOBY skrev:Jag minns inte exakt men det var 45km/h eller 55km/h nåt utav dessa vare...
//Norbert
NOBY skrev:Jag minns inte exakt men det var 45km/h eller 55km/h nåt utav dessa vare...
//Norbert
//Norbert
Mac skrev:på Lördag 22/8 kl 24.00 går deadlinen för INTRESSEANMÄLNING
På Tisdag 25/8 kl 03.00 kontaktar Sam Företaget och föröker få svar på alla frågor.
EFTER att ni har fått information (i ny tråd) så kan ni bekräfta eran beställning och pengarna ska vara inne senast den 31 aug.. (Rätta mig om det var fel Sam)
Jag uppmanar alla som har frågor att titta igenom tråden innan ni frågar. Samma frågor har ofta redan blivit ställda.
Tack!
MVH Marcus
men vilket jidder nu , snart e den upp i 3000 som på zatzy, ge fan i o skriv 2000 när sedan man dratt igång massa folk så höjer man priset succesivt.....!!!!Maxxi skrev:14e modellen kommer väl hamna på runda slängar 2500kr inkl allt. Någon 100 lapp upp eller ner spelar ju ingen större roll.
Ravetrancer skrev:men vilket jidder nu , snart e den upp i 3000 som på zatzy, ge fan i o skriv 2000 när sedan man dratt igång massa folk så höjer man priset succesivt.....!!!!
exakt, men fan vad det spekuleras hela tiden istället......Coola Ola skrev:Det är ingen som vet vad totalpriset kommer hamna på ännu. Det är Sams jobb att kolla upp på tisdag. Händer ju inget fram tills dess hur som helst.
Ravetrancer skrev:men vilket jidder nu , snart e den upp i 3000 som på zatzy, ge fan i o skriv 2000 när sedan man dratt igång massa folk så höjer man priset succesivt.....!!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|