Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Vänd rätsida på detta nu va kommer priset bli om man beställer nu? vill ha r1an om det e feltryckt med 70km på 14e. vem har utsätt han som skall beställa och hålla kontakten? priset är ca 2500?
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
MostWanted_NKPG skrev:
Vänd rätsida på detta nu va kommer priset bli om man beställer nu? vill ha r1an om det e feltryckt med 70km på 14e. vem har utsätt han som skall beställa och hålla kontakten? priset är ca 2500?


Kanske ska läsa tråden som den stackarn som ska svara fått göra :7peta
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Coola Ola skrev:
Om endast du beställer en snöskoter så går alltså inte beställningen igenom, var min poäng.


När jag läste tråden så läste jag flera stycken som va intresserade av den, så 5st lär ine vara nått problems. OM den ligger hyffsat i pris asså :yoparty
 

Lezek

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Stockholm/tyresö
Hoj
Hornet 600 -07
NOBY skrev:
Jag minns inte exakt men det var 45km/h eller 55km/h nåt utav dessa vare...

//Norbert


Ingen verkar vara riktigt säker på vad dom gör...

Hoppas sam tar reda på det så vi vet vad det gäller.. för gör den bara 45 så är jag lite inne på en r1 istället...
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
NOBY skrev:
Jag minns inte exakt men det var 45km/h eller 55km/h nåt utav dessa vare...

//Norbert

Hmm , då vet jag inte riktigt om det här är lika intressant , hur vet du det?
Aja vi får höra när någon har tagit i kontakt med dom som säljer hojarna.
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Mac skrev:
på Lördag 22/8 kl 24.00 går deadlinen för INTRESSEANMÄLNING

På Tisdag 25/8 kl 03.00 kontaktar Sam Företaget och föröker få svar på alla frågor.

EFTER att ni har fått information (i ny tråd) så kan ni bekräfta eran beställning och pengarna ska vara inne senast den 31 aug.. (Rätta mig om det var fel Sam)

Jag uppmanar alla som har frågor att titta igenom tråden innan ni frågar. Samma frågor har ofta redan blivit ställda.

Tack!

MVH Marcus

HEPP!! Håll koll på almanackan nu !!! Min från 2004 säger att 22/8 = Söndag och 25/8 = Onsdag
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Maxxi skrev:
14e modellen kommer väl hamna på runda slängar 2500kr inkl allt. Någon 100 lapp upp eller ner spelar ju ingen större roll.
men vilket jidder nu , snart e den upp i 3000 som på zatzy, ge fan i o skriv 2000 när sedan man dratt igång massa folk så höjer man priset succesivt.....!!!!
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
R1:an e ju en pocketbike alltså större än 14e som e en minibike.....skiter om den bara gör 55, jag ska ha minbike......
 

Coola Ola

Guest
Ravetrancer skrev:
men vilket jidder nu , snart e den upp i 3000 som på zatzy, ge fan i o skriv 2000 när sedan man dratt igång massa folk så höjer man priset succesivt.....!!!!

Det är ingen som vet vad totalpriset kommer hamna på ännu. Det är Sams jobb att kolla upp på tisdag. Händer ju inget fram tills dess hur som helst.
 

xermi

Full Fart Spar Tid!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
stockholm
Hoj
Kawasaki KMX 125 -00 Husqvarna 250 -85 Yamaha Grizzly 600 -01
något mer än maxhastigheten som också är feltryck?
jag valde den även för att den verkar klara mycket mer vikt, o verkar på så sätt robustare, men det kanske också är feltryck?
ta gärna reda på effekt också, vore ju kul att jämföra med LY-CIG083G2 ( den jag funtar på annars ) , men specsen är ju inte skrivna på samma sätt :/
//Jonas
 
Last edited:

sandstream

Guest
[spam/offtopic]614 inlägg på ett dygn måste väl vara någon typ av rekord eller?[/spam/offtopic]
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Coola Ola skrev:
Det är ingen som vet vad totalpriset kommer hamna på ännu. Det är Sams jobb att kolla upp på tisdag. Händer ju inget fram tills dess hur som helst.
exakt, men fan vad det spekuleras hela tiden istället......
 

Slynix

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
CBR o minis
Efter att containern gått i land. Ska alla som beställt starta upp sina mini bikes o dra på sig sina nya mini gang kläder. Sam som blivit våran gang leader, leder minibike gänget i ett långt led längs motorvägarna o lämnar av varje enskild person. Så slipper vi alla frakt inom sverige. :kocko :tomten
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Ravetrancer skrev:
men vilket jidder nu , snart e den upp i 3000 som på zatzy, ge fan i o skriv 2000 när sedan man dratt igång massa folk så höjer man priset succesivt.....!!!!

Men lugna dig gosse! Jag vet inte heller pris men eftersom alla tjatar så in i helvete om modeller och priser hit å dit. Jag har inget med beställningen men på zatzy hamnade priset runt 2500kr. Sen att Riskok försökte göra en deal på sh.com för 3000kr st är ju bara att garva åt.
Smiri se! :tummenupp
 

mooslund

våga vägra vinter
Gick med
19 Jul 2004
Ort
gulatrosornas stad
Hoj
nada just nu
jaha då har man beställt då.... det här är mitt första inlägg förresten :) hahaha det ska bli kul att leka med småfolket... :banana :banana
 

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
Sluta ställa massa menlösa frågor nu, info kommer i en förmodad ny tråd när Sam har pratat med företaget.
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Då har man skickat intresseanmälan! Hoppas att allt klaffar bara! :banana Och den svart/blåa LY-CIG14E (som Spoon la in en bild på), vilken av dom alternativa färgsättningarna är det? Fanns ju två olika blå, när man kollar på bilderna! :näsblod
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top