Biturbo
Min går i etthundra!
snoopyx skrev:Jag kan ju skriva lite eftersom jag importerat ett antal hojjar sjelv till mig och polarna
Då borde ju du veta vad de kostar, eller!? Har du något råd om vilken man bör välja?
snoopyx skrev:Jag kan ju skriva lite eftersom jag importerat ett antal hojjar sjelv till mig och polarna
Låter utmärkt det där. Kan tänka mig att hämta våra hojjar (3st) i Sthlm så slipper du trassla med bussgods med de 3 iallafall...Sam skrev:Har pratat med tillverkaren i morse. Första omgången...
Sam skrev:Har pratat med tillverkaren i morse.
All hjälp uppskattas högtSlynix skrev:Sam bra jobbat
Jag har jobbat lite i Göteborgs hamn med containers osv. Har jag tid vilket jag ska försöka fixa så hjälper jag gärna till o lossa containers osv.
Mr_SoaP skrev:Grymt bra SAM o gött att dom kommer till götet... o jag kanske kan fixa viss transport och kanske gratis till s-holm för farsan kör tradare på helgerna så jag kan snacka med han om det finns plats... men jag tror nästan att det blir billigare om alla S-holmare går ihop o "Hyr" ngn som köra alla på engång, för alla får inte plats (dvs det jag mena med billigare va då det blir billigare för alla som inte får plats.)
//jocke
Webspy skrev:Jag har ett par lastbilar privat.... så jag kan åka ner o hämta alla hojar som ska till STHLM......
Lartes skrev:Det verkar som det enda jag kan ställa upp med är sällskap. Intresserad?
Webspy skrev:Sure !
Det måste oxå styras upp ett bra sätt att lämna ut alla dessa moppar.... så vi som hjälper till inte blir översprungna (stavas det så?) av alla nyblivna moppefuckos som ska ha sin hoj först !
Skriv beställarnamn på alla kartonger redan i Göteborg så blir det tydligt om det fattas något.Webspy skrev:Sure !
Det måste oxå styras upp ett bra sätt att lämna ut alla dessa moppar.... så vi som hjälper till inte blir översprungna (stavas det så?) av alla nyblivna moppefuckos som ska ha sin hoj först !
Webspy skrev:Sure !
destiny_78an skrev:Du kan få sällskap av mig darling!
Enklast vore isf att skicka lastbilarna till olika platser i sthlm så folksamlingarna inte blir för stora!
Webspy skrev:Jag har ett par lastbilar privat.... så jag kan åka ner o hämta alla hojar som ska till STHLM......
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|