Loterus
Ny medlem
Tjena skriv upp mig på en LY-CIG14E Svart
Ronny Häyrinen
Ronny Häyrinen
Therudeboy skrev:Nu orkar jag inte lasa igenom hela traden men har ni tankt pa momsen +25%?
Hos mig betalar ni endast 18% moms for er som ar intresserade.
marcus nilsson skrev:Titta vad jag hittade på Blocket! Ser de bekanta ut???
http://www2.blocket.se/view/2975007.htm?l=0&c=1&city=0
marcus nilsson skrev:Men den som du erbjuder på hemsidan kostar ju nästan 400% mer? eller har jag missat nåt?
mcjohan skrev:hur vet ni att den inte gör 70km/h (LY-CIG14E)??????????
apbot skrev:Enligt n0by som har varit i kontakt med fabriken så gör dom 55 km/h.
Men hojjen är ju en tvåtaktare., lite moppebondtrimskills måste ni ju ha kvar.
snoopyx skrev:Jag kan ju skriva lite eftersom jag importerat ett antal hojjar sjelv till mig och polarna, kvallan pa bodykitet e ju inte den fetaste, spricker lett. Motorerna har det inte varit problem med iaf, gar bra som fan. Tendstiftet som foljer med e dock crap.
Kolla ocksa alla skruvar noga kan vara losa. dra dit dem locktite, eller byt ut till lasmuttrar.
Miniharleyen e stor som fan. gar inte fort.
dem sma raketerna gar mycket snabbare en dem lite storre med lyse och blinkers. Min stora hojj med tuta och blinkers har jag fatt upp i 45mph enligt mataren, vet dock inte hur exakt mataren e (iofs vagar jag bara 60kg)..farten reckte gott och val till iaf, och dem sma javlarna e ju kvickare.
Man far med verktyg ocksa och en liten graderad dunk sa man kan blanda soppan rett.
Decken ska vel halla iaf..dem e ju slang losa, finns ju mycket gummi att brenna.
Bodykitet e helt enfargat, man far dra pa dekaler efter eget huvud
las mer om kina hojjarna pa www.pocketbikeplanet.com dem har fet koll
apbot skrev:låter onekligen väldigt lovande.
snoopyx . var på hemsidan som du angav kan man läsa om de små modellerna ?. inte så lätt när man inte vet vilket märke man ska leta efter
fax skrev:Nu har jag varit inne flera gånger på hemsidan och snokat , men jag hittar ju inga priser på hojarna ??? är det bara jag som är dum eller ?
jag vill veta pris ????
Balthazar skrev:Det spelar egentligen inte så stor roll om den går i 70KM/H eller 55km/H.
Visst hade det varit cool att kunna ligga i jämn takt med bilarna på en landsväg.
Men om jag vill rulla fram fort tar jag ut min gixxer. Charmen med dessa är väl att man har knäna ovanför styret eftersom den är så liten. Eller att man kan bära upp den till andra våningen under armen.
Modeller med all möjlig el är modeller som är gjorda för att gå i sönder tänker jag. Efter att ha meckat lite AlfaRomeo inser man att eltillbehör pajjar lätt. Min tumregel är att: Destu mindre tillbehör - Destu längre hållbarhet.
Är väldigt sugen på att busa med mina blivande minisar och SH-kompisar
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari